Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 3,7-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 97-134 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

А7 Sportback

Ціна: від 2.881.171,77 грн

Витрата пального: 4,5-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 118-167 г/км

A8

Витрата пального: 5,7-9,3 л/100км

CO2 -Викиди: 214 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км



Чудове зчеплення з дорогою.

Технологія повного приводу quattro від Audi

Технологія quattro дебютувала в 1980 році, і сьогодні представлена більш ніж в 100 версіях моделей. Система повного приводу quattro є стандартною в Audi Q7, Audi A4 allroad quattro, Audi A6 allroad quattro, Audi A8, Audi R8 і всіх моделях S і моделях RS серії. Також дана технологія доступна в якості опції в усіх інших модельних серіях. У 2015 році 44% покупців Audi в усьому світі вибрали моделі, оснащені приводом quattro. Audi Q5 очолив список з приблизно 262 000 одиниць. Моделі quattro показали особливо високі продажі в США, Канаді, Росії і на ринках Близького Сходу. У Німеччині продажі Quattro склали 122 048 автомобілів.

Audi пропонує двигун quattro в різних версіях, адаптованих до кожної моделі. Для компактної серії моделей з поперечно встановленими двигунами на задній осі змонтована гідравлічна багатодискова муфта з електронним управлінням. На спортивному автомобілі середнього класу R8 багатодискове зчеплення знаходиться на передній осі. Відповідно до виникаючої ситуації водіння ці активні системи розподіляють крутний момент на обох осях.

Самоблокуючий центральний диференціал, який використовується в багатьох моделях Audi з поздовжньо установленим переднім двигуном, є чисто механічним планетарним редуктором. Зазвичай він розділяє крутний момент приводу, що передається на передні і задні колеса з розподілом 40:60.

Спортивний диференціал доступний на задній осі з деякими з кращих двигунів. Він активно розподіляє крутний момент між задніми колесами за допомогою двох суперпозиційних блоків, кожен з яких має електрогідравлічну багатодискову муфту. У крайніх випадках майже весь крутний момент відправляється на одне колесо - система фактично виштовхує автомобіль в криву, виключаючи будь-яку ймовірність недостатньої поворотності.

Остання розробка: quattro з ультра технологією

Останній етап розробки від Audi - це двигун quattro з ультра технологією. Він також призначений для моделей з поздовжньо розташованим двигуном. Тут активно керована багатодискова муфта на кінці коробки передач розподіляє крутний момент між провідними мостами в режимі повного приводу. Роз'єднувач в диференціалі задньої осі може додатково відкрити з'єднання з задніми колесами. Обидві муфти відкриваються в ситуаціях, коли повнопривідний автомобіль не дає ніяких переваг. Таким чином, частини задньої трансмісії, відповідальні за перетягування, не задіяні. Блок управління системою використовує безліч даних для створення моделі стану транспортного засобу, проектуючи приблизно півсекунди в майбутнє. Якщо система виявляє, наприклад, що внутрішнє колесо ось-ось втратить зчеплення, воно автоматично перемикається на повний привід. В результаті, повний привід завжди готовий, коли це необхідно. Нова концепція значно підвищує ефективність без зниження динаміки тяги, або руху.

Історія успіху: історія quattro

Audi досягла важливої віхи в автомобільній історії з постійним повним приводом quattro - в 1980 році жоден інший виробник не пропонував швидкий і легкий повнопривідний двигун для виробництва великого обсягу. Прем'єра даної технології відбулася в 1980 році в Ur-quattro на Женевському міжнародному автосалоні. У 1986 році Audi замінила диференціал центрального замка першого покоління на диференціал Torsen, який міг би розкидати крутний момент. Планетарний привід з його асиметричним динамічним розподілом потужності і крутного моменту з'явився в 2005 році. Самоблокуючий центральний диференціал постійно вдосконалюється компанією Audi і вважається еталоном динаміки тяги і руху в поєднанні з дуже легкию вагою.

Audi також зазначила багато тріумфів в автоспорті з технологією quattro. Список досі включає в себе чотири титули чемпіона світу з ралі, шість перемог у знаменитій гонці Pikes Peak Hill Climb в Сполучених Штатах, виграш титулу в серії TransAm в США, два титули DTM, 11 національних чемпіонатів Super Touring Car і Кубок світу по кузову . Одна з останніх перемог технології quattro: Маттіас Екстрем і його приватна команда Rallycross EKS заробили титули чемпіонів світу з Audi S1 EKS RX quattro в чемпіонаті FIA World Rallycross.