Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 3,7-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 97-134 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

А7 Sportback

Ціна: від 2.881.171,77 грн

Витрата пального: 4,5-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 118-167 г/км

A8

Витрата пального: 5,7-9,3 л/100км

CO2 -Викиди: 214 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км



Історія Audi

Історія марки Audi налічує понад сто років. Засновником компанії став Август Хорьх (August Horch), талановитий німецький інженер і конструктор, який осягав ази автомобілебудування у самого Карла Бенца. Спочатку Хорьх створив в Мангеймі компанію A. Horch & Co, яка випустила свій перший автомобіль в 1900 році. Але не завжди вдалі технічні рішення і важкий характер привели інженера до конфлікту з керівництвом компанії, і в 1909 році Хорьх був звільнений.

Не довго думаючи, він через місяць заснував уже в місті Цвіккау другу фірму під назвою August Horch Automobilwerke GmbН, але і тут колишні компаньйони не дали йому розвинутися, подавши судовий позов на використання слова Horch в назві і вигравши справу. Тоді конструктор просто перевів своє прізвище, німецькою означає "слухай", на латину, і вийшло слово "Audi".

Так власне в 1909 році і з'явилася марка автомобілів Audi. Випуск нових авто не змусив себе чекати. Уже в 1910 з воріт заводу виїхав перший автомобіль Audi-A. Наступний рік ознаменувався випуском моделі Audi-В, яка прийняла в 1911 році участь у перших автомобільних гонках в Альпах на дистанції 2500 км. 1912 став роком появи моделі Audi-C, чия участь в тих же самих гонках принесло їй прізвисько "Підкорювач Альп" ("Alpensieger").

Але після Першої Світової війни справи компанії в напівзруйнованій Німеччини стали йти все гірше і гірше. Виходом стало об'єднання з іншими автовиробниками. Так, в 1928 році фірма була придбана компанією DKW, дітищем іншого талановитого інженера Йоргена Скафте Расмуссена (Jorgen Skafte Rasmussen). А в 1932 посилена криза призвела до створення концерну Auto Union, в який увійшли чотири фірми: DKW, Wanderer, а також старі суперники Audi і Horch. Звідси походить і логотип Audi - його чотири кільця якраз і символізують чотири компанії концерну. Справи у нового об'єднання пішли на лад, і дві створені ним моделі продавалися успішно аж до Другої Світової.

Із закінченням війни концерн зазнав націоналізації, а потім реформування із залученням капіталів Mercedes-Benz і Volkswagen. Останній компанії з 1965 і до цього дня належить контрольний пакет акцій Audi. У 1949 році в місті Інгольштадт, нинішньої резиденції Audi, засновується завод Auto Union GmbH. Кінець 1968 ознаменований поверненням марки на ринок і початком успішних продажів нових моделей. У цих моделях, зокрема моделі Audi 100, була введена нова на той час технологія - використання приводу на всі чотири колеса

70-і роки в історії Audi відзначені як епоха активного експорту автомобілів в США. За океан йшли моделі Audi 90 (седан і універсал), Audi 100, а також модель Audi 80, яка приєдналася трохи пізніше. У Штатах вони продавалися під зміненими позначеннями: Audi 4000, Audi 5000, але вже до початку 80-х років певні проблеми змусили скоротити поставки.

У 1974 році до відділу перспективних розробок приходить Фердинанд Піх (Ferdinand Piech). Саме під його керівництвом починається масштабне використання повного приводу для легкових автомобілів. Подібна схема дозволяла істотно підсилити зчеплення автомобіля з дорогою і відповідно поліпшити його поведінку в поганих погодних умовах. І нові моделі з повним приводом, які отримали фірмову назву Quattro, чекав тріумф - на Женевському автосалоні 1980 року стенд Audi привернув загальну увагу.

Ще одним нововведенням Піха, вже в маркетинговій сфері, став курс на відділення марки Audi від марки Volkswagen в усіх відношеннях аж до створення власних продажних площ. І якщо "народний автомобіль" позиціонувався як доступний у фінансовому плані, то Audi прагнув задовольняти більш вишукані смаки і пропонував різні додаткові сервіси та комплектації. Подібне виділення марки зажадало нового модельного ряду, оскільки обмежуватися тільки Audi 80 і Audi 100 вже було не можна.І моделі пішли одна за одною. Прямою наступницею Audi 80 стала модель Audi А4, представлена в жовтні 1994 року. Свій подальший розвиток модель отримала в 2001 - з'явилися універсал А4 Avant і купе-кабріолет А4 Cabrio. Лютий 1994 представив світу седан представницького класу Audi А8. У ньому крім повного приводу були відображені такі нововведення, як дизельний двигун, який є більш економічним і, що не менш важливо, більш екологічним, ніж бензиновий. Крім того, через кілька років був випущений повністю алюмінієвий А8. Компанія Audi взагалі славиться застосуванням алюмінію в своїх розробках. І першою ластівкою, автомобілем повністю з алюмінію, стала модель Audi А2, що зійшла з конвеєра в 2000 році. На жаль, комерційного успіху модель не здобула, так як через використання дорогого, нехай і легкого металу її вартість істотно зросла.

Крім цих моделей варто відзначити також компактний автомобіль гольф-класу Audi А3, яка розроблялася на одній базі з Volkswagen Golf, але мала поліпшене дизайнерське втілення і ефектний інтер'єр, модель бізнес-класу Audi А6, спортивний варіант Audi ТТ, позашляховик Audi Q7. Зараз Audi, дочірня компанія Volkswagen, знаходиться на черговому підйомі і планує і надалі випускати сучасні технологічні моделі для справжніх цінителів, поступово заповнюючи поки не охоплені ніші автомобілебудування.