Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Електричне задоволення водіння. Audi e-tron.

Більше особистого простору для незалежної мобільності: з електричним SUV від Audi більше не протиріччя. Не має значення в подорожі містом чи направляєтесь с друзями на активний відпочинок за його межі - Audi e-tron стане Вашим впевненим супутником. Перший чисто електричний
кросовер поєднує в собі спортивність і повсякденну практичність. Його обидва електродвигуни у взаємодії з електрифікованим повним приводом демонструють вражаючі показники і сприяють чудовій керованості, а високовольтна батарея великої ємності з широкими можливостями заряджання дає свободу пересування не змушуючи задумуватися про відстані.

Маєте бажання першим пізнати новий електричний рівень мобільності від Audi – телефонуйте 044 393-99-99.
Всі наведені дані по Audi e-tron є проміжними – вартість моделі, серійне оснащення і комплектація будуть доступні з моменту старту продажів автомобіля на території України.

Галерея Audi e-tron

Audi e-tron #14

Audi e-tron #3

Audi e-tron #2

Audi e-tron #9

Audi e-tron #1

Потужна динаміка з електричним приводом

Два електродвигуни ефективно керують Audi e-tron, швидко розганяючи електро-SUV зі статичного положення до 100 км/г. Стартові показники динаміки порівняні зі спортивним автомобілем. Нове покоління електричного повного приводу quattro забезпечує оптимальне зчеплення
і керованість. Завдяки цьому Audi e-tron не тільки чудово адаптований до повсякденного використання, але і динамічний і маневрений на бездоріжжі. Повний привід quattro підключається у випадку необхідності – здійснюючи оптимальний розподіл крутного моменту з урахуванням ситуації і забезпечуючи варіативне управління вісьовими моментами і задоволення від водіння на будь-якому типі місцевості.

Потужна динаміка з електричним приводом

Прекрасна тяга

Audi e-tron серійно оснащений новим поколінням системи повного приводу quattro: електричним повним приводом, що безперервно регулює і варіативно розподіляє крутний момент між вісями – і все це в лічені долі секунди. Для досягнення оптимальної ефективності в більшості випадків в електрокросовері задіяний лише задній електродвигун. За необхідності електричний повний привід перерозподіляє крутний момент на обидві вісі – ще до того, як автомобіль при русі на слизькій поверхні чи при проходженні швидкісних поворотів потрапить в занос. Особливо динамічні таланти Audi e-tron стають помітними на поверхнях з низькими зчіпними властивостями, наприклад на сніжному покритті.

Прекрасна тяга

Спортивний характер

Ключовим фактором для спортивного характеру і прекрасної поперечної динаміки є низьке і центральне розташування вбудованих привідних компонентів. Акумуляторна батарея оптимально вписана в виміри Audi e-tron і знаходиться в формі плаского і широкого блоку між вісями під
полом пасажирського салону. Таким чином, центр тяжкості електромобіля порівнянний з таким у класичного седану. Розподіл навантаження по вісям збалансовано приблизно у співвідношенні 50:50 - практично ідеально.

Спортивний характер

Здатність долати великі відстані

Великі відстані перестають бути проблемою - завдяки високорівневій системі рекуперації, тобто відновлюваній енергії гальмування. Більше 90 відсотків всіх сповільнень Audi e-tron рекуперує виключно через свої електродвигуни. В комбінації з електрогідравлічною інтегрованою гальмівною системою, застосованій Audi вперше в світовій практиці в серійному автомобілі з електроприводом, e-tron використовує максимальний потенціал енергії гальмування.

Здатність долати великі відстані

Розумне відновлення енергії

Окрім ручних налаштувань рівня рекуперації за допомогою підрульових перемикачів, Ви можете обрати автоматичний режим регулювання в MMI. В даному випадку Асистент ефективності регулює необхідний рівень сповільнення з урахуванням маршруту і в залежності від автомобілів, що рухаються попереду. Водій також може налаштовувати ефективність сповільнення, обираючи необхідний рівень рекуперації за допомогою підрульових пелюсткових перемикачів. Функція залишається активною до наступного натискання педалі акселератора.

Розумне відновлення енергії

Чудовий супутник на кожен день

Цілісна концепція заряджання з’єднує Audi e-tron з Вашим домом. Розумна функціональність і широкий спектр сервісних пропозицій через додаток myAudi на смартфоні полегшать Ваш вхід в світ електричної мобільності. І якщо Ви, перебуваючи вдома, в абсолютно невимушеній атмосфері набираєтесь сил – то і непересічна пропозиція простору і комфорту електро- SUV обіцяє Вам такі ж враження в дорозі, як і в рідних чотирьох стінах.

Чудовий супутник на кожен день

Випробування зчепленням

Оптимальне зчеплення з дорожнім покриттям і динаміку в різноманітних дорожніх ситуаціях, як і будь-яких погодних умовах забезпечує нова система електричного повного приводу в поєднанні з найсучаснішими технічними рішеннями в підвісці.

Випробування зчепленням

Випробування температурою

Система терморегуляції забезпечує оптимальний режим роботи батареї – від холодного старту взимку до поїздки в динамічному режимі на автомагістралі в спекотний літній день – утримуючи його в діапазоні температур від 25 до 35 °C.

Випробування температурою

Випробування АКБ

Модулі стільників акумуляторної батареї в Audi e-tron можуть розряджатися і також відновлювати рівень заряду в широкому температурному спектрі. Завдячуючи своєму хімічному складу вони менш хімічно активні і одночасно здатні витримувати більше термічне навантаження, ніж круглі стільники.

Випробування АКБ

Швидке заряджання

Вздовж європейських автомагістралей і в більшості великих міст в нашій країні розбудовується розгалужена мережа зарядних станцій для швидкого заряджання постійним током, включаючи найбільш потужні - до 150 кВт, які дозволять Audi e-tron продовжити поїздку приблизно за 30 хвилин. Для відновлення рівня заряду електроенергії від домашньої електромережі доступна система заряджання перемінним током потужністю до 11 кВт чи більш потужна опційна на 22 кВт. Кришка зарядного гнізда для економії місця відкривається, уходячи вниз. Через 5 секунд після вилучення кабелю зарядного пристрою вона автоматично закриється.


Повний контроль в Audi virtual cockpit

З віртуальною панеллю приладів Audi virtual cockpit у Вас завжди в полі зору найбільш важливі дані, включаючи специфічні для e-tron служби: наприклад, актуальний рівень заряду батареї, залишкова дальність ходу, час в дорозі і пройдена відстань. В системі Audi MMI Ви можете встановити таймер оповіщення про необхідність заряджання акумуляторної батареї і запрограмувати індивідуальний час її заряджання.

Повний контроль в Audi virtual cockpit

Світлий інтер’єр з першокласною атмосферою


Опції комфорту, як і сам внутрішній простір Audi e-tron повністю відповідає очікуванням від типового представника моделі верхнього сегменту марки. Опційний панорамний скляний дах робить салон, що наповнюється природнім освітленням, більш світлим і створює враження легкості і просторовості. В якості альтернативи до стандартного двозонного автоматичного клімат-контролю Audi пропонує опційну чотиризонну автоматичну систему кондиціонування повітря і пакет якості повітря в салоні Air Quality Paket. Останній, з іонізатором і ароматизатором с численними налаштуваннями інтенсивності, забезпечує першокласну якість повітря в салоні. Додатково газоаналізатор розпізнає шкідливі гази і за необхідності активує режим рециркуляції повітря.


Комфортний інтер’єр і простір для тривалих подорожей

Інтер’єр не тільки наповнений світлом, але і володіє солідним об’ємом. Зі своєю довгою колісною базою Audi e-tron пропонує достатньо місця
для п’ятьох пасажирів і багажу. Показники довжини салону, запасу простору над головою передніх і задніх пасажирів, як і свободи простору в колінах у другому ряді сидінь знаходяться на рівні найкращих представників сегменту преміальних SUV. Загальний об’єм простору для багажу складає 660 л, перетворюючи електро-SUV в автомобіль для великих подорожей. 60 л з них припадає на практичний ящик під кришкою капоту, в якому знаходяться набір бортових інструментів і кабель для заряджання автомобіля.

Комфортний інтер’єр і простір для тривалих подорожей

Деталі створюють відмінності

З e-tron, Audi трансформує основи формоутворення в мову дизайну ери електрифікації - як в інтер’єрі, так і зовнішньому сприйнятті. Деталі, що визначають стиль, такі як, специфічна сигнатура денних ходових вогнів, електропривідні кришки зарядного пристрою, малюнок прострічки сидінь, що нагадує мотив електричної плати, як і відсутні труби випускної системи, акцентують електричний привід автомобіля. Одним з найбільш ярких дизайнерських і технологічних хайлайтів Audi e-tron являються опційні віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду.


Hi-End опція: віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду

Вперше в серійному автомобілі для Audi e-tron за бажанням доступні віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду. Вони пропонують, не тільки відчуття технологій вищого порядку, але і мають практичні переваги з точки зору комфорту і безпеки. В плаский носій, що спирається на шестигранну опору, інтегрована компактна камера, яка виводить цифрове зображення на розташований на передній верхній кромці карти дверей висококонтрастний OLED-дисплей с роздільною здатністю 1200 × 800 пікселів.

Hi-End опція: віртуальні зовнішні дзеркала заднього виду

7-дюймові дисплеї з автоматичними налаштуваннями яскравості, оснащені сенсорами наближення. Торкаючись пальцем поверхні дисплею, водій активує символи, що дозволяють пересувати зображення. Функція перемикання дозволяє водію відюстувати віртуальне дзеркало зі сторони пасажира.

Ефективність, інтелект і легкість

Дизайн і техніка утворюють єдине ціле: об’ємна арка охоплює ступінчасту панель приладів з підкреслено вираженими горизонтальними лініями, що доходять до рельєфних дверних карт. В неї гармонійно інтегрується козирок над віртуальною панеллю приладів Audi virtual cockpit, чий стрункий дисплей виглядає вільно стоячим в просторі салону, як і опційні дисплеї віртуальних зовнішніх дзеркал заднього виду. Audi e-tron в серійному виконанні оснащується топовою навігаційною системою MMI Navigation plus з LTE Advanced і WLAN-Hotspot для пасажирів на борту. Високоінтелектуальна система навігації пропонує водію оптимальний маршрут до цілі на основі аналізу інформації про попередні поїздки, роблячи кожну Вашу зустріч успішною.


Концепт Audi e-tron Sportback Концепт Audi e-tron Sportback

Audi представила універсальний концепт-кар на автосалоні Шанхаї

Дізнатись більше
Новий Audi A7 Sportback Новий Audi A7 Sportback

Спортивне обличчя Audi у верхньому класі

Дізнатись більше
Заключний тест-драйв Audi перед світовою прем’єрою в сезоні DTM Заключний тест-драйв Audi перед світовою прем’єрою в сезоні DTM

Останні приготування до сезону та випробування автомобіля в Португалії.

Дізнатись більше