Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

RS 7 Sportback

Витрата пального: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Викиди: 261 - 265 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Витрата пального: 4,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 123-145 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Витрата пального: 6,6-9,1 л/100км

CO2 -Викиди: 174-208 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Іоганн Баптист Вінкельгофер

Іоганн Баптист Вінкельгофер (Johann Baptist Winklhofer) народився 23 червня 1859 року в Мюнхені.


В 1872 році розпочав навчання на механіка при фірмі Böhm & Wiedemann, де вивчав креслення, фізику і хімію, а також одночасно займався виготовленням приладів для технічних шкіл і хімічних лабораторій. Далі, вже професійний шлях, проходив через Баварську головну лабораторію, Королівську порохову фабрику, фабрику машин Хубер в Інгольштадті і нарешті в представництві компанії з продажу та обслуговування велосипедів в Мюнхені. Саме на останньому місці роботи він створив першу власну конструкцію велосипеда і там же познайомився зі своїм майбутнім головним партнером Річардом Адольфом Яеніке (Richard Adolf Jaenicke), з яким у 1885 році у Хемніці заснували компанію Wanderer-Werke з виготовлення ”англійських велосипедів”. Фірма набула швидкого розвитку і 1896 році була перетворена в акціонерне товариство зі штатом в 375 співробітників. В наступні роки компанія займалась виробництвом фрезерних станків, мотоциклів, друкарських машинок і нарешті в 1905 році прийшла до випуску першого прототипу автомобіля власної конструкції Wanderermobil, перейшовши з 1913 року до їх серійного виробництва. Перші моделі автомобілів марки Wander орієнтувались на найбільш доступний ціновий сегмент при власних мінімальних розмірах і простоті конструкції – Wanderer Pupchen. Тоді ж з’явилися і одні з перших малих комерційних автомобілів на їх базі.


Під час І Світової війни в 1916 році Іоганн Баптист Вінкельгофер в групі компаній Wanderer додатково заснував компанію з виготовлення боєприпасів (давалась взнаки його ранішня спеціалізація і освіта). Але сам Вінкельгофер залишив посаду директора компанії в 1902 році, залишаючись ще до 1929 року делегованим радником від наглядової ради акціонерного товариства.


В 1932 році внаслідок економічної кризи компанія Wanderer, як автовиробник, була змушена увійти до складу новоствореного концерну Auto-Union AG, де склала компанію Horch-Werke AG і Audi-Werke AG з Цвікау та DKW-Werke з Цшопау.
Після закінчення ІІ Світової війни заводи Wanderer в Хемніці залишили в радянській зоні окупації і в більшості були демонтовані і вивезені до СРСР, хоча самому Вінкельгоферу вдалось врятувати всі найважливіші технічні документи і креслення і перевезти їх до Західної Німеччини. Саме там після війни в 1956 році було відроджено виробництво велосипедів у відновленому Wanderer-Werke AG.
Сам Іоганн Вінкельгофер помер в Ландсберзі 28 березня 1949 року у віці 90 років.