Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

RS 7 Sportback

Витрата пального: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Викиди: 261 - 265 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Витрата пального: 4,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 123-145 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Витрата пального: 6,6-9,1 л/100км

CO2 -Викиди: 174-208 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Йорген Скафте Расмусен

Йорген Скафте Расмусен (Jörgen Skafte Rasmussen) народився 30 липня 1878 року в містечку Наксков в Данії.


Йорген Скафте Расмусен (1906)


Після отримання інженерної освіти в Мітвейда і Цвікау (Німеччина) він заснував в 1907 році в Цшопау невелику компанію з виробництва обладнання для парових котлів.
Під час І світової війни він сконструював автомобіль з пароприводом (німецькою – DampfKraftWagen), чиї заголовні літери лягли пізніше в основу назви компанії – DKW.


DKW з паровим двигуном


Після 1918 року Расмусен перейшов на виробництво в Цшопау двотактних двигунів внутрішнього згоряння і там же було розпочато виробництво мотоциклів. В неймовірно складних економічних умовах післявоєнної Німеччини завдяки власним організаційним здатностям йому вдалось до 1928 року зробити Zschopauer Motorenwerke найбільшим в світі виробником мотоциклів (виробляючи більше 100 тис. мотоциклів, мопедів і мотовелосипедів на рік, фактично створивши передвісників моторолерів і сучасних мотоскутерів).
В тому ж році Расмусен розпочав виробництво перших автомобілів марки DKW, придбав більшу частину акцій компанії Audi, створив фірму автовиробника Framo, організував масове виробництво компактних електромобілів, фактично розбудувавши за кілька років в Північній Саксонії невелику виробничу імперію.


Виробництво передньоприводної моделі DKW F7 (1937)


В 1929 році компанії Расмусена стали виробляти перші в Європі домашні холодильники – відомі, як DKW-Kühlung. Всесвітня економічна криза 1929 року не пройшла повз компанію з численними суміжними постачальниками, що стало поштовхом до
переговорів за участю Держбанку Саксонії про створення об’єднання саксонських автомобільних виробників Audi, DKW, Horch і Wanderer в концерн Auto Union (дослівно - Автосоюз). Сам Йорген Скафте Расмусен став однією з ключових фігур при створенні Auto Union AG, куди увійшов в якості одного з членів правління (1932 - 1934).
Різність поглядів з питань подальшого розвитку концерну і управлінських функції призвела до виходу Рсмусена зі складу правління концерну в 1935 році. В 1937 році він переїхав жити у передмістя Потсдаму, а після закінчення ІІ світової війни повернувся до Данії, де 12 серпня 1964 року помер в Копенгагені.