Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

S6 Limousine

Витрата пального: 6,2-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 164-165 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.600.776 грн

Витрата пального: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Викиди: 172-181 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Audi A6 allroad quattro: великий автомобіль на всі випадки життя від Audi
A6 allroad quattro стартує на ринку в своїй четвертій генерації і святкує 20-річний ювілей – 1999 року Audi вперше представили особливо багатосторонній варіант класичного Avant. Він почуває себе вдома, як на бездоріжжі, так і на трасі і окрім цього пропонує достатнє тягове зусилля. Завдяки серійному повному приводу і адаптивній пневмопідвісці зі збільшеним регульованим дорожнім просвітом він володіє підвищеними позашляховими здатностями – і при цьому на шосе їде одночасно динамічно і комфортно. Особливий самостійний вигляд і широка пропозиція варіантів оснащення окреслюють багатосторонність талантів A6 allroad quattro.




„Місто, місцевість, річка“ – широка пропозиція опцій підвіски для дороги і бездоріжжя
Кузов A6 allroad quattro у порівнянні з A6 Avant покоїться на 45 мм вищє. Дорожній просвіт на нормальному рівні становить 139 мм і підкреслює свої якості на бездоріжжі. Так само A6 allroad quattro демонструє свої переваги в якості буксирувальника – він може тягнути причеп загальною вагою до 2,5 тони.
Адаптивна пневматична підвіска з регульованою жорсткістю в Audi A6 allroad quattro в базі зі спеціальними налаштуваннями для підвищених позашляхових можливостей автомобіля. Вона варіює висоту підйому кузова в залежності від швидкості руху і режиму їзди, встановленого в системі Audi drive select. В режимах auto і comfort A6 allroad quattro рухається з нормальним рівнем дорожнього просвіту в 139 мм і може в залежності від обраного режиму швидкості активно змінюватись. При виборі найвищого рівня до максимальних 35 км/г, кузов підіймається на 45 мм. Автоматичне опускання кузова відбувається при перетині позначки зазначеної швидкості. При русі в режимі швидкісної автомагістралі від 120 км/г кузов опускається на 15 мм. Якщо A6 allroad quattro стартує в режимі offroad, який має швидкісне обмеження до 80 км/г, кузов у порівнянні з нормальним рівнем лежить на 30 мм вище. При повільному русі до 35 км/г в режимі lift додатково додаються 15 мм висоти, додаючи загалом 45 мм від нормального рівня.
Крім спеціальних налаштувань підвіски A6 allroad quattro з серійними асистентами руху гірським спуском і кута нахилу кузова пропонує подальші комфортні опції, що дозволяють почуватися так само впевнено при русі поза межами шосе. Під час пересування бездоріжжям водій може вивести монітор MMI покажчики кутів нахилу кузова в поперечній і повздовжній проекціях – при виникненні загрози перекидання відображається відповідне попередження. Асистент руху гірським спуском на крутому підйомі лімітує швидкість в межах від 2 до 30 км/г на обраний водієм показник і гальмує за необхідності всі чотири колеса індивідуально і селективно. На рихлих ґрунтах, завдяки спеціальній ABS-гальмівній функції, система вибудовує додаткові гальмівні зусилля. В режимі offroad на Audi drive select всі доступні системи їздової динаміки, включаючи системи стабілізації налаштовуються на умови руху на бездоріжжі.




Незалежний характер – виразний дизайн і специфічний вигляд
Новий A6 allroad quattro несе свою типову оффроудну оптику, що виглядає ще більш виразно ніж в попередника. Це екстер’єр і індивідуалізовані, багатосторонні рішення в інтер’єрі акцентують сильний характер нової моделі.
Специфічні вбудовані елементи кузова візуалізують особливий шарм нового A6 allroad quattro. Широка низька решітка радіатора Синглфрейм зі своїми вертикальними алюмінієвими перемичками формує його фронтальну проекцію. Накладки бамперу і пластина захисту днища виблискують своєю алюмінієвою оптикою. Allroad-специфічні релінги даху, накладки віконних рамок, захист днища, поперечина дифузору і накладка на кришці багажника, що з’єднує задні ліхтарі виконані на вибір в чорноій чи алюмінієвій оптиці. Накладки колісних арок в серії в контрастуючому Сірому Скандиумі (Scandium grau), а опційно доступні також в кольорі окраски кузова чи чорному глянці. Контрастуючі бічні швелери передбачені з карбуванням allroad.
Два опційні пакети ще більш загострюють вигляд: екстер’єр пакет Aluminium і пакет чорної оптики з затемненими вбудованими елементами і накладками. Кольорова гама варіантів лакування кузова нового Audi A6 allroad quattro налічує 11 тонів, серед яких нова allroad-специфічна фарба Зелений Гавіал (Gavialgrün), як нагадування про специфічний варіант лакування першої моделі, походженням з 1999 року.
Інтер’єр доступний в трьох варіантах кольорового виконання – чорний, бежевий перламутр і коричневий окапі. Сидіння в серійному виконанні покриті чохлами з чорної тканини і частково шкіри, альтернативно також тут доступні бежеві і коричневі тони, як і шкіра Валькона з перфорацією. Замість базових декоративних накладок в лаку Сірий Графіт (graphitgrau) є також два варіанти дерев’яного і один алюмінієвого оздоблення.
Ще більш багатим виглядає внутрішній простір з пакетом allroad line. Він охоплює спортивні сидіння, чиї чохли виконані в комбінації алькантара/шкіра, в 2-фарбовому варіанті – Сірий Петрол (petrolgrau) і Чорний. Декоративні накладки педалі з алюмінію, підсвічувані накладки порогів з проекцією логотипу задають додаткових акцентів. Опційно для пакету allroad line доступні і інші варіанти внутрішнього декору – спеціальні комбінації фарб, контрастні нитки і вишивки, як і декоративні накладки з березової структури і специфічні алюмінієві пластини з зеленими кольоровими акцентами, що пасують до зовнішнього лакування.




Відповідає найвищим запитам – привід, шасі і оснащення
A6 allroad quattro зі своїми ексклюзивними лінійками оснащення і деталями, потужними шестициліндровими двигунами і специфічними для моделі налаштуваннями ходової частини орієнтований на власну цільову клієнтську групу, що особливо цінує багатосторонність і універсалізм моделей allroad.
Високий крутний момент для високого тягового зусилля – Audi пропонує на європейських ринках новий A6 allroad quattro з трьома версіями V6 TDI. Всі агрегати черпають свою силу з трьох літрів об’єму і у порівнянні з попередником наново концептовані.
3.0 TDIдоступний в трьох варіантах потужності на вибір:
- в першому 45 TDI - 231 к.с. від 1.750 до 3.250 об/хв. і 500 Нм крутного моменту, достатніх для спринту з 0 до 100 км/г за 6,7 секунди і максимальної швидкості в 250 км/г. З корельованим з показників WLTP розходом палива 5,8–5,9 в комбінованому циклі;
- другий 50 TDI показує 286 к.с., в діапазоні обертів 2.250 і 3.000 об/хв. демонструє крутний момент в 620 Нм. 0 – 100 км/г за 5,9 секунди, максимальна швидкість обмежена на позначці в 250 км/г, а розхід палива – ті ж 5,8–5,9 літрів на 100 км;
- топовий агрегат 55 TDI з 349 к.с. і крутним моментом в 700 Нм, останній в діапазоні між 2.500 і 3.100 об/хв. Він прискорює A6 allroad quattro 55 TDI за 5,2 с до 100 км/г при розході палива в комбінованому циклі в 6,4–6,6 літри на сотню.
Всі три TDI-агрегати передають свою потужність через 8-ступеневий tiptronic. Так само серійний, постійний повний привід quattro з селективним розподілом моментів по колесах стає ідеальним доповненням. Він злегка пригальмовує при динамічній їзді ненавантажені колеса внутрішнього радіусу, ще до того як вони почнуть просковзувати. Завдяки цьому привідні моменти розподіляються на колеса з кращим зчепленням. За бажанням спорт диференціал безступенево і варіабельно розподіляє привідні сили між задніми колесами – така активна векторизація тяги забезпечує значний плюс в динаміці і зчепленні.
В серії всі три турбодизелі з технологією м’якого гібриду MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) від Audi, яка робить поїздку ще комфортнішою і знижує споживання палива в реальних умовах до 0.; літри на 100 км. Вана працює на базі нової 48-Вольтної головної бортової електромережі.
Ремінний стартер-генератор RSG, як центральний елемент MHEV при сповільненнях дає відновлення до 8 кВт потужності і накопичує струм в окремій літій-іонній батареї ємністю 10 А/г. Новий Audi A6 allroad quattro може рухатись в широкому діапазоні швидкостей в режимі вільного котіння з деактивованим двигуном, система Start-Stopp розпочинає працювати вже від швидкості в 22 км/г.
Ходова A6 allroad quattro поєднує спортивний характер з високим комфортом і підвищеними позашляховими можливостями. Поруч з адаптивною пневмопідвіскою з регульованою жорсткістю він пропонує і інші новації. Серійна система прогресивного рульового управління працює ще пряміше. Ії концепція управління утримує небажані і неприємні імпульси, передаючи при цьому якісний зворотний зв’язок з дорогою. Опційна система динамічного повнокерованого шасі поєднує рухливість і стабільність. На швидкостях до 60 км/г задні колеса довертаються на кут до 5 град. в напрямку протилежному повороту передніх коліс, зменшуючи радіус повороту/розвороту і роблячи керування ще спонтанніше. При високому темпі руху передні і задні колеса повертаються в одному напрямку, придаючи їздової стабільності, як при русі по прямій, так і при змінах полоси руху.




Електронна платформа шасі EFP, поруч з амортизацією і рівнем дорожнього просвіту керує також і динамічним повно керованим шасі і опційним спортдиференціалом. В системі Audi drive select водій може обирати регулювання і налаштування функцій і компонентів в шести режимах (dynamic, automatic, comfort, efficiency, allroad і lift). В базі Audi A6 allroad quattro їде на 18-дюймових колісних дисках з покришками формату 225/55. Більші опційні колеса – з програми від Audi Sport – в форматі до 21 дюйму.
Альтернативно до серійних сидінь, що можуть оснащуватись підігрівом і вентиляцією, Audi постачає також спортсидіння. Топова версія лінійок оснащення – це індивідуальні контурні сидіння з численними електрона лаштуваннями з функцією масажу. Опційне оснащення піднімає рівень комфорту ще вище: пакет Air Quality ароматизує внутрішній простір салону з відбірними ароматами і інтегрує в собі іонізатор повітря. Панорамний скляний дах привносить більше світла і свіжого повітря в авто. В темряві особливої атмосферу в салоні створює пакет контурного
освітлення Ambiente.
Новий Audi A6 allroad quattro має 4,95 метри в довжину, 1,90 метри в ширину і 1,50 метри висоти. 2,93 метрова колісна база є базисом для багатої пропозиції простору салону з особливо великою свободою в колінах, як попереду так і позаду. Як і в A6 Avant багажне відділення пропонує вільний об’єм між 565 і 1.680 літрів при складених спинках заднього дивану.
Задні сидіння складаються в серійному виконанні в пропорції 40:20:40, також і електропровідна кришка багажнику і автоматичне відкриття полиці накриття багажу - стандарт. Система шин, крепіжний ремінь, сітка і два гачки входять в базову комплектацію. Опційний фіксувальний набір з телескопічними штангами і ременем дозволяє індивідуальний розподіл багажу у відділенні. Буксирувальний пристрій має систему електричного розмикання замку.




„Цифрова природа“ – інфотейнмент, комунікація і асистентські системи
A6 allroad quattro спирається на широку пропозицію систем інфотейнменту споріднених моделей A6 і A7. Повноцифрова система управління, що складається з верхнього великого дисплею – в найвищому виконанні з діагоналлю 10,1 дм – слугує для управління опціями інфотейнменту. На 8,6-дм дисплеї нижче, водій керує системами акліматизації, функціями комфорту і здійснює передачу набірних текстових команд. Система натуралістичного речового управління опрацьовує всі вказівки і команди виходячи, як з наявної бортової інформації, так і використовуючи данні з віртуальної хмари. Опційно новий A6 allroad quattro має на борту Audi virtual cockpit – його 12,3-дм дисплей керується кнопками на багатофункціональному кермі. Його доповнює так само опційна топова інфотейнмент система –MMI Navigation plus включаючи LTE-модуль і WLAN-точку доступу. Навігаційна система створена з функцією самонавчання на основі пройдених маршрутів і здатна надавати водію відповідні пропозиції при виборі маршруту руху. Система обчислення маршруту здійснюється в онлайн-режимі на серверах служби HERE і паралельно на борту самого автомобіля. На замовлення Audi так само встановлює Head-up-дисплей.
Онлайн-сервіси від Audi connect розподілені в двох пакетах – Navigation & Infotainment і Notruf & Service. Додаток myAudi з’єднує смартфон власника з системою MMI, ключ Audi connect дозволяє відкривання/закривання замку автомобіля, як і старт двигуна через смартфон з ОС Android через Near Field Communication (NFC). Опційна Bang & Olufsen Advanced Sound System, яка інтегрує в собі 19 гучномовців і сабвуфер привносить звучання в 3D-форматі також і для пасажирів в задній частині салону. До семи водіїв можуть зберігати в індивідуальних профілях до
400 налаштувань. Ще більший комфорт і безпеку забезпечують асистентські системи водія нового Audi A6 allroad quattro. Вони також розподілені в двох пакетах: Асистентський пакет Тур включає серед іншого асистент ефективності (економічної їзди), адаптивні їздові асистенти і асистент екстрених випадків (аварійний). В пакеті Місто є асистенти руху перехрестям і система попередження виходу з автомобіля. В якості джерела даних для всіх цих систем слугує Центральний блок управління асистентськими системами (zFAS), що в постійному режимі вираховує відображення картини місцевості.




Ексклюзивно до виходу на ринок – спеціальна модель „20 years allroad“
До виходу на ринок нового A6 allroad quattro Audi представили спеціальну модель „20 years allroad“, екстер’єр, як і інтер’єр якого максимально індивідуалізовані. Три варіанти лакування кузова доступні на вибір: тон Зелений Гавіал (Gavialgrün), Білий Льодовик (Gletscherweiß) і Коричневий Сохо (Sohobraun). Чорний пакет оптики розширений специфічними кільцями Audi і корпусами зовнішніх дзеркал. Ексклюзивні 19-дюймові колісні диски окреслюють характерний вигляд. Чорні спортсидіння виконані в шкірі/алькантарі, алюмінієві декоративні вставки і підсвічуванні накладки порогів надають інтер’єру додаткових сильних акцентів.

Новий Audi A6 allroad quattro стартує з продажів в Німеччині і інших європейських ринках в червні. Комплектація з базовим турбодизелем матиме в Німеччині цінник від 61.500 Євро.