Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1

Витрата пального: 5,8–3,6 l/100km

CO2 -Викиди: 134–94 g/km

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

А7 Sportback

Ціна: від 2.881.171,77 грн

Витрата пального: 4,5-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 118-167 г/км

A8 L

Ціна: від 2 183 231,23 грн

Витрата пального: 5,8-9,3 л/100км

CO2 -Викиди: 153-215 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Двигун Audi 2.5 TFSI найкращий у класі

22.06.2017.

Ще один успіх для Audi на міжнародному конкурсі "The International Engine of the Year Awards": бренд з чотирма кільцями отримав престижну нагороду в категорії від 2 до 2,5 літрів за свій 2,5-літровий двигун TFSI. Це тринадцятя загальна перемога для Audi.

"П'ятициліндровий двигун пов'язаний з брендом Audi вже понад 40 років, і ми продовжуємо вдосконалювати та розвивати його", - сказав Пітер Мертенс, член Правління з управління технічним розвитком на AUDI AG. "У минулому році ми представили Audi TT RS, модель, в якій дебютує знову розроблений алюмінієвий п'ятициліндровий двигун".

Судді похвалили не тільки видатну продуктивність п'ятициліндрового двигуна, а й його унікальний звук. Його характерний тон дуже нагадує групу B ралі двигунів 1980-х років. Поточний п'ятициліндровий двигун став на 26 кілограмів легше, ніж блок попередника, перш за все через перехід на легкий сплав. Це дозволило розробникам Audi додатково оптимізувати розподіл навантаження на осі для покращення керування.

2,5 TFSI доступний у TT RS Coupé RS та TT RS Roadster RS, а також у потужних RS 3 Sedan і RS 3 Sportback. З 400 к.с. і 400 Нм крутного моменту, двигун є найпотужнішим серійним п'ятициліндровим двигуном на світовому ринку. Він прискорює RS 3 Sportback від 0 до 100 км/год за 4,1 секунди. Стандартна максимальна швидкість обох моделей обмежуєтсья 250 км/год, яка може бути збільшена до 280 км/год.

Нагорода за "Міжнародний двигун року" прводиться щорічно починаючи з 1999 року. Міжнародна група з 65 автоспортивних журналістів вибирає найкращі двигуни року в різних категоріях. Це вже тринадцятий раз, коли Audi виграє всесвітньо відомий приз.