Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Третім серійним електрокаром від Audi, який дебютує вже наступного 2020 року стане чотиридверне спорткупе - e-tron GT. Спортивну орієнтованість автомобіля разом зі стрімким дизайном підкреслює і її майбутній виробник – спортивна дочка концерну - Audi Sport GmbH. Вперше продемонстрований в Лос-Анжелесі восени минулого року у вигляді концепту він повторно дебютував в рамкках березневого Женевського Міжнародного автосалону 2019 року.



Audi e-tron GT Concept справжній спортсмен – від пропорцій з низьким центром ваги і до динамічних характеристик, що при цьому демонструє витончений благородний силует, характерний для автомобілів цього класу і ідеологічно близький до бензинового родича по спортивній групі концерну – Audi RS7 Sportback.
Виміри автомобіля становлять 4,96 м в довжину, 1,96 м в ширину і лише 1,38 м в висоту. Чітких акцентів бічній проекції надають 22 дм колісні диски взуті в резину формату 285/30, на яких покоїться купеподібний кузов. Архітектура решітки радіатора синглфрейм з характерними ромбоподібними стільниками підкреслює спорідненість моделі з RS-лінійками свого майбутнього виробника Audi Sport.
Силова установка e-tron GT Concept – це два синхронні електродвигуни, що розташовані на кожній з вісей автомобіля – таким чином роблячи його справжнім quattro, точніше E-quattro, оскільки між вісями відсутній механічний зв’язок, а їх робота по розподілу сил між ними і привідних моментів по кожному з коліс координується бортовою електронікою.



Системна потужність силової установки становить 434 кВт (590 к.с.) – чудовий показник для потенціалу чисто електричного приводу. Ця стримана потужність відчувається в динамічним показниках автомобіля – прискорення від 0 до відмітки в першу сотню км займає 3,5 секунди, а до 200 км/г – 12,0 с. Максимальна швидкість обмежена на позначці в 240 км/г на користь запасу ходу. Останній відповідно стандарту WLTP складає – більше 400 км. Привідну енергію постачає літій-іонна батарея ємністю 90 кВт/г, що розташувалась між вісями в днищевій ніші автомобіля, додатково знижуючи центр ваги автомобіля – подібний такому ж у спортивного Audi R8. Система рекуперації додає до 30% запасу мобільності, отримуючи відновлену енергію, як при роботі обох електродвигунів, так і від електро-гідравлічної гальмівної системи.



Акумуляторна батарея Audi e-tron GT concept дозволяє заряджати її різноманітними способами – як через кабельне з’єднання з гніздом розташованим в лівому передньому крилі, так і нову бездротову індукційну систему заряджання Audi Wireless Charging, подібно тому, як це реалізовано в бездротовій системі заряджання смартфонів. Знаходячись на паркувальному майданчику обладнаному відповідною системою, де магнітне перемінне поле індукує перемінний струм з потужністю 11 кВт, передаючи його через прийомний порт на бортовий акумулятор автомобіля. Через кабельне з’єднання з 800-Вольтною системою заряджання триває лише за 20 хвилин до 80% ємності, що забезпечує дальність ходу в 320 км.



Чотири двері, чотири сидіння при 2,90 м колісної бази – внутрішній простір Audi e-tron GT concept пропонує справжні виміри просторової свободи для повсякдення при найвищій якості оздоблення салону. Пропозиція простору доповнена двома об’ємами для багажу – 450 літровим багажником і 100 літровим в підкапотному просторі. Концепція управління автомобіля побудована на вже характерному для моделей останнього покоління принципі використання чорних панелей – сенсорних моніторів і безкнопкових органів управління з усією багатою пропозицією асистентських допоміжних систем.