Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

S6 Limousine

Витрата пального: 6,2-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 164-165 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.600.776 грн

Витрата пального: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Викиди: 172-181 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Вражаючий крутний момент

Надзвичайний крутний момент в 700 Нм доступний в інтервалі між 2500 і 3100 об/хв. Сумарна потужність 3.0-літрового турбодизеля складає 349 к.с., які передаються через 8-ступеневий tiptronic на всі чотири колеса фірмового постійного повного приводу quattro. Відповідна і динаміка стартового прискорення – завдяки EAV S6-Limousine відмітку в першу сотню долає за 5,0 секунди, а для S6 Avant і S7 Sportback цей показник складає 5,1 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці в 250 км/г.




Спонтанний помічник: нагнітач з електроприводом

Електропривідний нагнітач EAV дає високу початкову потужність, як при стартовому прискоренні, так і при повторних вже в русі при ввімкненому буст-режимі. Таким чином EAV дозволяє уникнути характерної для початкової фази розгону турбоями і підтримує динамічну поведінку автомобіля в будь-якій дорожній ситуації. Час реакції EAV становить менше 250 мілісекунд, пікова потужність до 7 кВт, максимальна кількість обертів знаходиться в області 70 тис. обертів на хвилину. Буст-функція електричного турбонагнітача поширюється до 1650 об/хв. двигуна. Завдяки подвійному наддуву, що забезпечується комбінацією EAV з нагнітачем працюючим на вихлопних газах, S-моделі верхнього класу пропонують інтервал між 2.500 і 3.100 обертів на хвилину і постійно доступний крутний момент в 700 Нм. EAV підтримує турбонагнітач TDI завжди в ситуаціях недостатньої енергії для спонтанної побудови крутного моменту – при старті і прискореннях з низьким навантаженням двигуна при малих обертах.
Оптично подібний до конвенційного турбонагнітача, EAV монтується у впускному тракті двигуна за охолоджувачем впускного повітря, даючи в розпорядження вражаючу стартову потужність. Так V6-TDI нового S6-Limousine розганяє його за 5,0 секунди з 0 до 100 км/г, для S6 Avant і S7 Sportback спринт триває на 0,1 секунди довше. Електронне обмеження швидкості встановлене на позначці в 250 км/г.




„Чиста потужність“ – до 40 секунд руху накатом: 48-Вольтна система м’якого гібриду
В той час коли EAV піднімає динамічні показники, система м’якого гібриду Mildhybrid-System (MHEV) допомагає скоротити споживання палива. 48-Вольтна MHEV-System складається з ремінного стартер-генератора (RSG) і літій-іонної батареї ємністю 10 А год в днищі кузова під багажним відділенням. RSG поєднаний з колінвалом і при сповільненнях може рекуперувати до 8 кВт енергії заряджаючи літій-іонну батарею. При дачі газу RSG блискавично розкручує двигун. Технологія MHEV дозволяє використання функції Start-Stop вже починаючи зі швидкості 22 км/г.
Таким чином S-моделі – також завдячуючи з’єднанню системи м’якого гібриду з автомобільними сенсорами – можуть забезпечити економію до 0,4 літри палива в реальних умовах і при вимкненому двигуні рухатись до 40 секунд накатом.
В такому оснащенні, S TDI-моделі поєднують вражаючу їздову динаміку з високою віддачею та економічністю при низькому рівні викидів. Витрати палива відповідно оцінок WLTP для Audi S6 Limousine, в залежності від набору коліс, складають 6,2 - 6,3 л на 100 км, а для S6 Avant і S7 Sportback – це 6,5 літри в комбінованому режимі.




Концентрований Хайтек: двигун
3.0 TDI забезпечує вражаючий розподіл сил і високу ефективність/економічність. Зі своїх 2.967 см3 об’єму він витискає 349 к.с. (257 кВт) потужності – це 117,9 к.с. на літр об’єму чи 235,9 Нм крутного моменту на літр
Вага V6-TDI становить приблизно 190 кг і в повній мірі являє собою останнє слово в технологіях. Його система впорскування Common-Rail доставляє паливо в циліндри під тиском до 2.500 бар. Турбонагнітач на вихлопних газах, колесо турбіни якого в діаметрі становить 50 мм, генерує до 2,4 бар тиску. Його варіабельна геометрія турбіни (VTG) оптимізована на найменші потокові втрати.




Висока бічна динаміка і рухливість: вперше динамічне повнокероване шасі в S-моделіl
Як і для кожної S-моделі до цього, постійний повний привід quattro – стандарт. В звичайному режимі руху самоблокуючийся центральний диференціал розподіляє моменти між передньою і задньою вісями у співвідношенні 40:60. Якщо відбувається прослизання одного з коліс, максимальний привідний момент передається на колеса вісі з найкращим зчепленням – в екстремальних випадках 70 відсотків на передню і до 85 відсотків на задню. В динамічному режимі їзди система вибіркового управління розподілу моментів по колесах сприяє спортивній поведінці автомобіля: вона мінімально пригальмовує розвантажені колеса внутрішнього радіусу, ще до того, як вони втратять зчеплення з дорожнім покриттям.
Система прогресивного керування, що входить в серійне оснащення автомобіля, вже в базі має закладені спортивні налаштування і стає з наростаючим зворотнім зв’язком ще прямішою. Її S-специфічно налаштована електро-механічна серво-підтримка фільтрує неприємні поштовхи, передаючи при цьому практичну для водія інформацію.
У порівнянні з моделями-попередниками нові великі S-моделі в областях поперекової динаміки роблять значний крок вперед. На замовлення Audi вбудовує динамічне повнокероване шасі – воно комбінує систему динамічного керування з варіабельним перемиканням від 9,5:1 до 16,5:1 на передній вісі з сепаратною системою керування задніх коліс. При швидкостях до 60 км/г задні колеса довертаються на кут до 5 град. протилежний повороту передніх. Завдяки цьому радіус розвороту зменшується на 1,1 метр. Поза межами відмітки в 60 км/г в середньому і високому темпі руху задні колеса довертаються на 2 градуси в хід переднім. Таким чином S-моделі пропонують значно більшу маневреність і рухливість на низьких швидкостях і більшу іздову стабільність при високих і швидких змінах полос руху.
Спеціально для нових S-моделей створена S-спортпідвіска передбачена в базовому виконанні з регульованою жорсткістю амортизаторів, що підкреслює спортивний характер автомобіля. Вона знижує дорожній просвіт в S6 на 20 мм, а в S7 на 10. Обидві S-моделі таким чином покояться на однаково низькому рівні. Вперше в якості комфортно-орієнтованої альтернативної версії моделі, для S-моделей передбачено адаптивну пневмопідвіску з регульованою жорсткістю амортизації, яка дозволяє трирівневе налаштування режимів їзди – в позиції „Lift“ для поганих доріг, в режимі „auto“ від 120 км/г опускаючи кузов ще на 10 мм, в режимі „dynamic“ утримуючи кузов в нижньому положенні постійно.
Для ще більш спортивної поведінки quattro-привід може доповнюватись спортивним диференціалом на задній вісі. Цьому ж сприяє побудова вісей з п’ятиважільною конструкцією.
Робота всіх компонентів підвіски керується електронною системою EFP, яка координує роботу амортизаторів в темпі мілісекунд. Так само EFP узгоджує роботу системи динамічного повнокерованого шасі і спортдиференціалу. Водій може здійснювати налаштування характеристик системи через Audi drive select в S-специфічних режимах „comfort“, „auto“ „dynamic“, „efficiency“ і „individual“.




Велика підтримка: опційні керамічні гальма
Шестипоршневі гальма нових S-моделей пропонують високі показники ефективності. Супорта виготовлені з алюмінію, лаковані в чорний (опційно - червоний) несуть S-лого. На передній вісі встановлені сталеві гальмівні диски діаметром в 400 мм, на задній – 350 мм. На замовлення Audi встановлює шестипоршневі керамічні гальма з легкої і зносостійкої вуглекераміки – для передньої вісі ті ж 400 мм диски і для задньої - 370 мм. Керамічні гальма важать загалом на 9 кг менше за сталеві аналоги, що, при зменшені амортизуючи мас також позитивно впливає на їздову динаміку, особливо при проходженні звивистих ділянок. Система електронної стабілізації ESC регулює її ще краще за моделі попередників. Водій може переводити її в Sport-режим чи взагалі повністю вимкнути.
Нові Audi S6 Limousine, S6 Avant і S7 Sportback в серії несуть 20-дм колісні диски з покришками розмірності 255/40, 21-дюймові легкосплавні диски доступні в якості опції.




Презентабельність: дизайн S-моделей
S-моделі демонструють свою впізнаваність завдяки характерному для лінійки самостійному дизайну і високоякісному виконанню елементів оздоблення екстер’єру і інтер’єру. Нова мова дизайну Audi ще більше акцентує спортивність і динамічність зовнішнього сприйняття моделей. Динамічно підкреслений передній бампер, широкі пороги і широкий задній дифузор з чотирма кінцевиками випускної системи надають S-моделям особливого представництва на дорозі. Власні декоративні S-елементи в темному хромі і алюмінії на захисній решітці радіатора, фронтальному спойлері, бічних повітроводах, зовнішніх дзеркалах і задньому дифузорі с першого погляду демонструють їх спортивний характер.
В S6 горизонтальний спліттер в алюмінієвій оптиці забезпечує враження надзвичайної ширини фронтальної частини. Він поєднує обидва повітроводи і завершується з двома вінглетами у повітряних тунелів. В задній частині S6 несе формоінтегрований спойлер, що оптично подовжує кришку багажника і акцентує спортивну належність моделі. Алюмінієві накладки в дифузорі поєднують чотири S-специфічні кінцевими труб випускної системи, одночасно підкреслюючи ширину автомобіля.
В S7 візуальну ширину забезпечують низько розташовані перемички решітки радіатора Singleframe в алюмінієвому стандарті і її корпус в темному матовому хромі. Повітроводи збільшені і потужно контуровані, їх стільникова структура виконана в матовому чорному титані (Titanschwarz matt). Спойлер, що проходить через них виблискує алюмінієм, як і корпуси зовнішніх дзеркал. Інші відмінні особливості чотиридверного купе, у порівнянні з S6-моделями – воронки в повітроводах і і профільовані накладки бічних порогів.
В профіль всі три автомобілі додатково отримують спортивну акцентуацію завдяки великим колесам – характерній ознаці належності до сімейства S-моделей.




„Designer-Loft“: дизайн інтер’єру з високоякісною спортивною естетикою
В салоні водія зустрічає типовий для S-моделей вигляд: акцентовано чорні тональності кольорової палітри, високоякісні, спортивні декоративні
вставки, кольорова контрастна нитка про стрічки, як і специфічні для моделей деталі оснащення, що додатково підкреслюють спортивні їздові враження. Так само в запропонованій програмі сидінь спортивні враження є домінантною темою: поруч зі спортивними сидіннями з S-тисненням для особливих поціновувачів динаміки пропонуються потужно оконтуровані S-спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками, S-тисненням і ромбоподібною прострічкою. Як акцентовано комфортно-орієнтований варіант - Audi пропонує індивідуальні контурні сидіння з численними налаштуваннями, на вибір з вентиляцією і функцією масажу. Чохли сидінь завжди з контрастною ниттю, представлені в комбінації шкіри і алькантари чи в топовій пропозиції шкіри Валькона. Клієнт може обирати між пропозиціями кольорових рішень - Чорний, Червоний Ротор та Червоний Аррас. Для додаткової індивідуалізації інтер’єру на вибір доступні різноманітні пакети шкіряного оздоблення. Замість запропонованих в базі декоративних вставок в шорсткому алюмінії,опція – волокна ясеня. До інших S-специфічних деталей оснащення належать особлива графіка дизайну базового Audi virtual cockpit з центральним розташуванням датчика обертів. Опційно в пропозиції також кермо зі скошеним нижнім сегментом. Упор для ноги і накладки педалей виконані з неіржавіючої сталі, при посадці в автомобіль водія вітає підсвічувана алюмінієва накладка порогів з S-логотипом.




Чудово споряджений для далеких поїздок: опції комфорту
З S6 Limousine, S6 Avant і S7 Sportback Audi пропонує спортивні моделі верхнього класу на будь-який випадок життя: класичний седан, практичний Avant чи чотиридверне витончене Coupé. Всі моделі багато оснащені системами забезпечення комфорту, комунікації і асистентськими системами. Таким чином на найвищому рівні компетентності поєднуючи спортивність з пристосованістю для щоденних тривалих мандрівок.
У порівнянні з A-моделями лінійки індекс S – це також розширена пропозиція базового оснащення: сюди рахуються 20-дюймові колісні диски в S-специфічному дизайні чи MMI Navigation plus включаючи Audi virtual cockpit з 12,3 дюймовим дисплеєм. Так само спортивні сидіння в алькантарі в S6 (суперспорт – для S7) входять до серійного оснащення. Чотиризонний клімат-контроль так само - стандарт.
Нові Audi S-моделі є прекрасними авто для тривалих поїздок – також завдяки жорсткій конструкції кузова, яка поглинає шуми і вібрації, виваженій аеродинаміці і аероакустиці і не в останню чергу великій пропозиції внутрішнього простору і багажного об’єму. В залежності від типу кузова це 530 літрів (S6), до 1.390 літрів (S7 Sportback) і до 1.680 літрів (S6 Avant) доступного об’єму.

Нові моделі дебютують в продажу на європейських ринках влітку 2019 року. Базовий цінник на моделі в Німеччині становитиме: 76.500 Євро для S6 Limousine, 79.000 Євро для S6 Avant і 82.750 Євро для S7 Sportback.
Для ринків США, Азії і Середнього Сходу: моделі S6 і S7 з 2.9 TFSI пропонуватимуться з 2.9 TFSI потужністю 450 к.с. і крутним моментом в 600 Нм. Бензиновий V6, так само, які дизельні моделі використовуватиме EAV і 48-Вольтну систему з м’яким гібридом MHEV.