Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.600.776 грн

Витрата пального: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Викиди: 172-181 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

В режимі чистого електроприводу локально з нульовими викидами, економічні і спортивні одночасно - Audi у свєму широкомасштабному Plug-in-Hybrid-наступі чітко слідує стратегії електрифікації модельного ряду.
На Женевському Міжнародному автосалоні в березні Audi представить варіанти моделей A8, A7 Sportback, A6 і Q5 з гібридною силовою установкою і дальністю ходу чисто на електротязі понад 40 кілометрів.
Завдяки варіативності вибору показників потужності, в залежності від модельної лінійки, можливо обрати між варіантом Komfort і спортивно-налаштованим Performance. Нові Plug-in-Hybrid-моделі стануть доступними для замовлення в Європі вже протягом поточного року.



Широка модельна пропозиція: Plug-in-Hybrid-стратегія від Audi Plug-in-Hybrid
Від середньорозмірного SUV до люксового лімузину – Audi розширює свою пропозицію мобільності Plug-in-Hybrid-моделями Q5, A6, A7 і A8 TFSI. В залежності від модельної лінійки вибір складатиметься з двох варіантів з різноманітними показниками потужності і оснащення: Komfort-модель і спортивно-конфігурований варіант з пакетами S line, жорстко налаштованою підвіскою і опціоналом специфічного спортивного програмного забезпечення з більш високим Буст-режимом електродвигуна для додаткової їздової динаміки. Нові Plug-in-Hybrid-моделі отримують маркування технології „TFSI e“. Позначення „e-tron“ в майбутньому буде використовуватись виключно автомобілями з чистим електроприводом.

Сила двох сердець: багатостороння концепція приводу
Автомобілі з Plug-in-Hybrid (PHEV – англійською: plug-in hybrid electric vehicle) приваблюють своїм багатостороннім характером. В режимі чистого електроприводу, наприклад абсолютно чисті для поїздки в місті, при жодних побоюваннях за запас ходу в далекій подорожі на автомагістралі, спортивно-динамічні з силою двох сердець від конвенційного бензинового двигуна і електродвигуна: концепція приводу пропонує розширений спектр можливостей.
Чисто електрична дальність ходу PHEV кожної моделі становить більше 40 км відповідно до циклу WLTP. Гібридна концепція розрахована таким чином, що Ви в повсякденні близько третини всього часу використовуєте на трасі чистий електропривід.
Всі нові Plug-in-Hybrid від Audi використовують турбовані бензинові мотори з прямим впорскуванням, що працюють з інтегрованим в привід електромотором. Так Q5 отримає 4-циліндровий 2.0 TFSI потужністю 252 к.с., а загальною системною потужністю 299 к.с. в версії Komfort (50 TFSI) чи 367 к.с. (55 TFSI) в версії Sport. Відповідно крутний момент становитиме 450 та 500 Нм. Той же двигун розташується і під капотом А6 і А7. Натомість в А8 ставка зроблена на шестициліндровий 3.0 TFSI (60 TFSI) з системною потужністю 449 к.с. і крутним моментом в 700 Нм.Літій-іонна батарея, що живить електродвигун розташовується під піддоном багажного відділення. І як результат – висока стартова потужність при прискореннях і збільшена тяга. Одночасно привідна система в пункті рекуперації нагадує новий чисто електричний Audi e-tron. При гальмуванні нові PHEV-моделі від Audi отримують до 80 кВт відновленої потужності. Електродвигун приймає на себе всі легкі сповільнення ходу, тобто більшість таких в звичайному повсякденному режимі руху. При середньому рівні гальмування завдання розподіляється ще і на гідравлічні колісні гальма, що вступають в дію лише коли зусилля навантаження перевищує позначку в 0,4 g.
Літій-іонні батареї в A6, A7 і A8 побудовані зі 104 стільників, розподілених у восьми модулях. Вони мають ємність в 14,1 кВт/г при напрузі в385 Вольт. Така ж батарея в Q5 складається з призматичних модулів з тими ж показниками ємності і напруги. Електроніка управління перетворює постійний струм високовольтної батареї і перемінний для електродвигуна, а при рекуперації здійснює це навпаки. Тепловий насос, що входить в базове оснащення, забезпечує раціональну кліматизацію салону автомобіля, перетворюючи 1 кВт електричної енергії в аж до 3-х кВт теплової.

Трансмісія: економічний і ефективний ДВС, потужний електромотор і велика літій-іонна батарея
A8 з Plug-In-Hybrid-приводом отримав турбобензиновик і синхронний двигун з постійними магнітами в якості електроприводу. Вони разом з роздільним зчепленням інтегровані у восьми-ступеневий tiptronic, що розподіляє моменти на постійний повний привід quattro. Люксовий лайнер доступний в якості 5,30-метрової A8 L-версії з подовженою колісною базою.
Моделі Audi A7 і A6 з Plug-in-Hybrid використовують подібну ж трансмісію. Батареї ідентичні з Audi A8 PHEV. Бензиновий двигун разом з електродвигуном, інтегрованими в АКП з дводисковим зчепленням забезпечують достатню потужність і крутний момент. Обидві моделі доступні в двох варіантах з різноманітними показниками потужності в буст-режимі.
Трансмісія в Audi Q5 PHEV наслідує концепт подібний до Audi A6 і A7.

Їздові модуси і управління приводом: максимальний комфорт і велика дальність електричного ходу
Система менеджменту (управління) гібридної силової установки в моделях налаштована на максимальну ефективність і забезпечення комфортності і здатно автоматично обирати оптимальну стратегію використання. Старт слідує стандартно в електричному модусі „EV“, а включення ДВС відбувається ситуативно.
Моделі Plug-in-Hybrid мають налаштування модусів (режимів): „EV“, „Auto“ і „Hold“. Кнопкою вибору режиму водій може обирати в базових налаштуваннях, як пріоритетне використання електроприводу, повністю автоматичний гібридний режим чи економія заряду батареї для більш пізньої фази поїздки. В режимі „Auto“ використовується PHEV для максимальної ефективності розумної взаємодії електродвигуна і ДВС. В режимі „Hold“-управління системою здійснюється таким чином, що доступний заряд АКБ буде утримуватись в актуальному статусі до його активації при переході в повністю електричний режим поїздки, наприклад в місті.
Значну допомогу підвищенню електричного радіусу і максимальному комфорту поїздки надає використання прораховуючого асистенту ефективності. Для цього інтелектуальна система менеджменту приводу інтегрує профілі маршрутів в управління трансмісії. Стратегія використання з попереднім прорахуванням оцінює, як навігаційні данні за активного цілевказання так і інформацію від асистенту ефективності, а також данні бортових сенсорів автомобіля. З цього вибудовується загальний план для всього маршруту і деталізований для кожного наступного кілометру маршруту. При цьому розпізнаються ситуації в яких водій має прибрати ногу з правої педалі. Водій отримує відповідну оптичну вказівку на дисплеї, як і хаптичний відгук через активну педаль. Паралельно до цього активується передбачуваний режим рекуперації. До того ж водій через відомий перемикач в системі їздової динаміки audi drive select може обирати між режимами „comfort“, „efficiency“, „auto“ і „dynamic“, чим здійснювати відповідні налаштування приводу, підвіски і рульового керування.

Багатосторонній – не тільки в розділі моторизації: стратегія моделей і лінійки оснащення
Audi пропонує A6, A7 і Q5 кожну як Komfort-моделі і в якості спортивно-динамічних варіантів. Останні представляються з особливо спортивними акцентами оснащення від старту: окрім підвищеного потенціалу електродвигуна в буст-режимі вони оснащуються в базі зовнішнім пакетом Sline. Додатково A6 і A7 можуть отримати на замовлення чорний оптичний пакет з затемненими елементами оздоблення, гальмівні супорти в червоному лакуванні і затемнене засклення Privacy в задній частині салону. Так само і у внутрішньому оснащенні Performance-Hybrid отримують спортивні акценти. A6 і A7 вже в серійному виконанні мають спортивну підвіску.



Комфорт: заряджання з e-tron Charging-Service
До базового оснащення нових Plug-in-Hybride-моделей від Audi належить зарядна система kompakt, що включає кабель для домашніх і промислових розеток і блок управління. Опційно Audi постачає домашній навісний зарядний блок і кабель Mode 3 для відкритих (суспільних) зарядних пристроїв. При з’єднанні в 7,2 кВт процес повного заряджання бортової АКБ триватиме бл. 2 годин.
Крім того в 16 європейських країнах доступний власний сервіс Audi з численними зарядними станціями - e-tron Charging Service. На даний час здійснюється підготовка до розширення сервісу на подальші європейські країни.