Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Новий верхній клас від Audi – з виводом на ринок Q8 стає завершеним

Новий верхній клас Audi – від чотиридверного SUV-Coupé і до бізнес-седану
З новим Audi A8 в липні Juli 2017 розпочалась модельна і технічна компанія. Флагман Audi вперше продемонстрував нову мову дизайну і завдяки численним технічним інноваціям акцентував відданість фірмовій ідеології Vorsprung durch Technik: до цього, серед іншого, належать шляховказівна система управління MMI touch response, широка електрифікація з серійною системою м’якого гібриду (Mildhybrid-System), нові елементи колісної платформи, як то повнокероване шасі і численні асистентські системи. Через послідовний трансфер технологій технічні компоненти були перейняті від люксового седану і іншими моделями класу – пропонуючи в своїх сегментах унікальну техніку і їздові враження.

Нова мова дизайну – чіткий почерк і п’ять індивідуальних проявів
Ключова ознака нових моделей верхнього класу від Audi – нова мова дизайну. Спільними рисами всіх моделей стали quattro-блістери – потужно формовані контури над колісними арками, що являють ремінісценцією легендарного Audi Ur-quattro і візуалізують технологію повного приводу quattro. До цього всі моделі мають акцентовано-розподілений характер середньоцентрованого автомобіля. Типова решітка радіатора Синглфрейм в A-моделях представлена більш пласкою і широкою, а в Q8 для більшої оптичної диференціації виконана в формі октагону. Нове
формоутворення від Audi має чіткий і явний почерк – проте з п’ятьма індивідуальними характерами.
A8 стала першою моделлю Audi, що вийшла з під пера Шеф-дизайнера Марка Ліхте і є маркером початку нової ери дизайну. В той час, як A8 ототожнює елегантність, високу якість і прогресивний статус, A7, з його великими пласкостями і напруженими лініями контурів є втіленням сутності мови формоутворення, що преміум-марка вперше демонструвала в концептуальному Audi prologue в 2014 році. A6 Limousine вражає ствоєю технічною елегантністю у поєднанні всіх технічних ноу-хау від чотирьох кілець. Він переконливий в своїх оптимальних пропорціях і коротких звісах. A6 Avant поєднує форми і функції зі своєю довгою лінією даху і дуже динамічною пласкою задньою стійкою даху. Audi Q8 зі своєю октагональною решіткою радіатора знову передає нове бачення формоутворення для автомобілів SUV-сегменту компанії.
Вражаючий синтез дизайну і техніки вибудовує світловий дизайн нового верхнього класу – вперше відображаючи світло в русі: індивідуальне світлове інсценування фронтальних і задніх ходових вогнів при відкриванні та замиканні авто підкреслюють індивідуальність кожної з моделей. Через всю задню частину Audi A8, A7 і Q8 простягується суцільна світлова стрічка. З інновативним світловим дизайном марка підкреслює свою ведучу роль і робить техніку – дослівно - видимою.
Чіткість стає новою преміальністю: у внутрішньому просторі на водія та пасажирів очікує мінімалістичне оздоблення інтер’єру, сформоване великими накладками в дизайні чорних панелей.
Чіткий і простий, горизонтальний дизайн інтер’єру надає просторових відчуттів. В той час, як в A8 і Q8 зроблено акцент на симетричне впорядкування панелі приладів, в A7 і A6 вони розгорнуті до водія, а обслуговуючі панелі виконані в алюмінієвому обрамлені – розподілені на острівці управління. Індивідуально-конфігуроване освітлення інтер’єру, як то 30-кольоровий контурний світловий пакет Ембієнт підкреслює футуристичну лаунж-атмосферу салону.


Цифрова концепція управління – синтез форми і функціональності
Новий верхній клас Audi з системою управління MMI touch response послідовно переходить в цифрову еру і поєднує форми і функціональність. Замість численних фізичних перемикачів і кнопок весь функціонал автомобіля управляється через дві центральних цифрові консолі високої роздільної здатності. Обслуговування здійснюється інтуїтивно, подібно до стандартного смартфону.
Хаптично-акустичний зворотний зв'язок дисплеїв дозволяє таке саме впевнене керування функціями і на ходу автомобіля. Подібно до смартфону, іконки опцій можуть індивідуально впорядковуватися на дисплеї за власними вподобаннями, так само, як і встановлюватися фаворитизовані функції. І доповнює цей цифровий світ користувача Audi virtual cockpit високої роздільної здатності. Онлайн розмовно-діалогова система розуміє натуралістичні голосові накази і зручно активується кнопкою на багатофункціональному кермі.

М’який гібрид – 100 відсоткова широка електрифікація
Так само в розділі приводів демонструє верхній клас від Audi інновації: для більшого комфорту і ефективності всі моделі оснащені вже в серійному виконанні технологією м’якого гібриду (MHEV, Mild Hybrid Electric Vehicles). Інженери Audi з’єднали MHEV-привід з автомобільною сенсорикою і забезпечили випереджувальне регулювання налаштувань системи і ще більшу ефективність її роботи.
Шести і восьми-циліндрові двигуни використовують 48-Вольтну систему MHEV, чотирициліндрові агрегати - 12-Вольтну. Серцем 48-Вольтної системи є ремінний стартовий генератор, що забезпечує комфортний і швидкий рестарт двигуна. Одночасно він розширює діапазон швидкості системи Старт-Стоп до 22 км/г. Завдяки чому в спектрі між 55 і 160 км/г моделі верхнього класу можуть пересуватися з вимкненим двигуном в режимі економного планування. Привідний менеджмент обирає найбільш оптимальну стратегію. Розташовані в задній частині Літій-іонні батареї акумулюють виграну енергію і перенаправляють її на додаткові споживачі, як то кліматична система чи масляний насос в приводі. В реальному режимі руху це дозволяє економити до 0,7 літри палива на кожній сотні кілометрів. 12-Вольтна-MHEV-система в чотирициліндрових варіантах модельного ряду A7 і A6 скорочує споживання палива на 0,3 літри, при тому що компактний пакет Літій-іонних батарей розташовується в передній частині автомобіля.


Шасі – динамічна система повнокерованих коліс для більшої динамічності і комфорту
Про значно збільшений їздовий комфорт і задоволення за кермом піклується широка пропозиція варіативності шасі: для всіх моделей верхнього класу доступне повнокероване шасі, узгоджене в налаштуваннях до специфіки кожної моделі, що придає ще більше динамічності і комфорту. Для цього інженери Audi скомбінували в єдине ціле два різноманітні компоненти: перше – систему прогресивного рульового керування з варіативним перемиканням, що пропонує високий комфорт рульового управління з прямим її імпульсним відкликом, а по друге - керованими задніми колесами, які на швидкостях до 60 км/г довертають їх до 5 град протилежно переднім, зменшуючи радіус розвороту до 1,1 м. При русі на швидкостях понад 60 км/г задні колеса довертаються на той же кут але вже повторюючи рух передніх коліс, що в свою чергу підвищує їздову стабільність і утримання авто в колії руху.
Опційно доступна в A6, A7 і Q8, а в A8 в базовому виконанні адаптивна пневмопідвіска підвищує їздовий комфорт. При динамічних претензіях Audi пропонує спортивну підвіску, що в Q8 пропонується, як пневмопідвіска. Для A6 і A7 опційно доступна підвіска з регульованими амортизаторами, в Q8 - серія.
Виключно для шофер-лімузину A8 і подовженої версії A8 L з початку 2019 року буде запропонована активна підвіска, яка пропонуватиме неповторне відчуття їздового комфорту. В цьому випадку йдеться про повноактивну, електромеханічну пружинну систему, що керуватиме кожним окремим колесом в залежності від інформації, що надходить від інтегрованої в лобове скло фронтальної камери про стан дорожнього покриття. На кожен колесо приходитиметься один електромотор, що живитиметься від 48-Вольтної бортмережі.
Різноманітні вузли шасі від керованих задніх коліс до системи налаштувань підвіски централізовано керуються приладом управління – електронною платформою шасі EFP, пропонуючи одночасно верхньому класу більше комфорту і динамічності.

Асистентські системи водія – більше комфорту і безпеки
Більше трьох дюжин асистентських систем і широкий спектр сенсорів роблять моделі верхнього класу від Audi ідеальним супутником в будь-якій подорожі. Центральний прилад управління асистентськими системами zFAS завдяки аж до 15 сенсорам створює постійну просторову картинку в режимі реального часу. Сюди відносяться фронтальні кутові радари, радар дальньої дії, фронтальна камера і численні ультразвукові сенсори. Топовою інновацією є лазерний сканер, що значно розширює функціональність різноманітних асистентських систем.
Audi A8 був створений як перший автомобіль спеціально для автономного управління 3-го рівня (SAE-Level 3). В цьому випадку пілот руху в дорожніх корках повністю приймає на себе управління автомобілем на автомагістралях в режимі руху до 60 км/г.


Окремі моделі в короткому огляді
Audi пропонує люксовий лімузин A8, Gran Turismo A7, бізнес-седан A6, автомобіль для далеких поїздок A6 Avant, як і Q8 – справжнього франта серед SUV Coupé – на кожен виклик пасуюча пропозиція.

Audi Q8
Найновіший член Q-сімейства Audi Q8 зі своїм експресивним дизайном екстер’єру – знаходить споріднені душі поціновувачів і завдячуючи довгій і пласкій злегка заваленій лінії даху не дає їжі для роздумів про нестачу вільного простору і непрактичності в повсякденності. Шикарно оснащений з численними комфорт- і мережевими елементами з A8 SUV-Coupé чудово демонструє себе і поза межами шосе і є чудовим супутником для вільного часу і для бізнесу.

Audi A6 Limousine
Апгрейд в бізнес-класі: з A6 Audi представляє восьму генерацію свого успішного преміального бізнес-седану і привносить численні інновації з лакшері-сегменту в бізнес-клас. Йдеться про цифрові технології, комфорт чи динаміку – елегантно викреслений Audi A6 є багатофункціональним талантом в своєму сегменті. Як ніяка інша модель він символізує позиціонування бренду в світі – службовий автомобіль
Європи, спортивно-орієнтований автомобіль США чи символ статусу в Китаї.

Audi A6 Avant
Прекрасні комбі звуться – це претензійне гасло марки рухає новим Audi A6 Avant: він поєднує високу повсякденну практичність і велику варіативність з динамічним дизайном. Задня частина типово викреслена, а концепція вантажного простору варіативна в межах від 565 до 1.680 літрів об’єму для багажу. Агрегати і підвіска налаштовані комфортно і одночасно динамічно. Система динамічного рульового управління додає імені Avant ще більше чеснот.

Audi A7 Sportback
Велике чотиридверне Coupé є втіленням нової мови дизайну від Audi. Емоційний дизайн, доповнений спортивним характером і інновативними технологіями: новий Audi A7 Sportback є Gran Turismo в новому вимірі – з послідовною концепцією цифрового управління, динамічними їздовими враженнями і просторовим концептом, що задовольнить будь-яку претензійність клієнта: він захоплює дизайном Coupés, комфортом седану і варіабельністю Avant.

Audi A8
Четверте покоління Audi A8 знову стає мірилом визначення гасла Vorsprung durch Technik. Люксовий лімузин демонструє це в новій мові дизайну що поєднує елегантність і прогресивний статус, інноваційних рішеннях в шасі, випереджаючих технологіях концепції управління і послідовній електрифікації приводу. Як перший в світі автомобіль Audi A8 оснащений системою автономного управління 3 рівня. Новий чорний глянцевий пакет розширює пропозицію індивідуалізації великого лімузину і надає нових спортивних акцентів – серед іншого в решітці радіатора синглфрейм, бамперах і віконних накладках, як і опційно в зовнішніх дзеркалах.