Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A8 L

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Дебютантом цьогорічного Женевського автосалону стала візія Audi, щодо електричного кросовера компактного класу, який вже за рік стане на конвейер, розширюючи модельну пропозицію чисто електричних автомобілів концерну з Інгольштадту.



Два електродвигуни мобілізують в Q4 e-tron concept 225 кВт системної потужності. Концептуальний автомобіль є типовим Audi, що передає привідну потужність через повний привід quattro на дорогу. Завдяки чудовому зчепленню спурт від 0 до 100 км/г триває лише 6,3 секунди. Максимальна швидкість, обмежена електронікою, становить 180 км/г. Великоформатна акумуляторна батарея влаштувалась між вісями, займаючи весь простір під полом кузова; її ємність становить 82 кВт/год, а гарантований запас ходу відповідно стандартів WLTP сягає 450 км. Технічно Q4 e-tron concept побудований на платформі MEB (Modulare Elektrifizierungs-Baukasten) концерну Volkswagen, яка у майбутньому стане основою для численних моделей електромобілів від компакт- і до верхнього середнього класу, створюваних в компаніях концерну.
Audi Q4 e-tron concept дає можливість поглянути вже на п’ятий фактично передсерійний автомобіль, що буде презентований наприкінці 2020 року вже в серійному виконанні.



Зовнішньо - компакт, внутрішньо – велична пропозиція простору: виміри і інтер’єр
4,59 м довжини, 1,90 м ширини і 1,61 м висоти: Audi Q4 e-tron concept за своїми вимірами позиціонується у верхній третині компакт-класу, що відносить його до міських авто на всі випадки життя. Його колісна база в 2,77 метри навпаки в області пропозиції внутрішнього простору відносить його до автомобілів мінімум одним класом вище. Враховуючи відсутність карданного тунелю, що обмежує об’єм салону, Q4 e-tron concept пропонує справді розкішну концепцію внутрішнього простору, перш за все у свободі для ніг, як передніх так і задніх пасажирів.
Чудові просторові відчуття додатково підкреслюються підбором кольорових рішень в салоні. Світлі, теплі тони домінують у верхній області салону, в той час як темне покриття полу забезпечує необхідний контраст. Стеля, рамки вікон і верхня частина дверей, як і панель приладів покриті білим та бежевим текстильним мікроволокном. Послідовність в області екологічності таким чином відображена не лише в пункті електроприводу Audi Q4 e-tron concept: напільне покриття створене також з матеріалів вторинної переробки. Замість хромованих декоративних
металевих рамок використовуються поверхні з багатошаровим високоякісним лакуванням. Лакований напівпрозорий плексиглас в накладних елементах забезпечує ефект глибинного сприйняття. Чотири сидіння з інтегрованими підголівниками виконані в приємній на дотик алькантарі і прострочці подвійною ниттю.
За кермом розташувався дисплей віртуального кокпіту з елементами відображення швидкості, стану заряду батареї і навігації. Нове – великоформатний Head-up-дисплей з функцією доповненої реальності, що може виводити важливу інформацію, як то наприклад стріли (показники) напрямку об’їзду, накладаючи їх віддзеркалене відображення на перебіг дорожньої магістралі. На спицях керма в форматі сенсорних елементів облаштовані поля управління для вибору найбільш використовуваних опцій. По центру за межами центральної консолі знайшов своє місце 12,3-дм великий сенсорний дисплей для відображення і управління інфотейнментом і функціями автомобіля.
Для зручності користування він має незначний нахил по вертикалі в сторону водія. Під ним знаходиться блок клавіш управління кліматом. Центральна консоль сама по собі виконана в форматі високоякісної полиці, включаючи зарядний пристрій для смартфону, і не несе в собі жодних функціональних елементів управління автомобілів, як то – ручка перемикання коробки передач чи стоянкового гальма. Замість цього – одночасно, як панель передньої частини консолі – встановлена високоякісна горизонтальна поверхня в яку інтегровані клавіші вибору режиму руху. В дверях додатково є – додатково до класичних нижніх ніш, також можливість розташування пляшок з водою в спеціально формованих колодязях.



Впізнаваний Audi, впізнаваний e-tron: екстер’єр
Типова решітка синглфрейм з логотипом марки з чотирьох кілець вже з першого погляду ідентифікує Q4 e-tron concept, як Audi. І щонайпізніше з другого погляду приходить розуміння, що це електропривідний Audi: оскільки, як і перший серійний Audi e-tron, він несе замість класичної решітки радіатора широку структуровану обмежену восьмикутною рамкою поверхню – стилізовану під класичну решітку. Для забезпечення протоку повітря слугують великоформатні повітряводи, що розташувались під матричними світлодіодними ліхтарями головного світла.
Так само характерно для марки Audi впізнавано змодельовані крила всіх чотирьох коліс – класична риса дизайну всіх сучасних моделей Audi. У випадку Q4 e-tron concept розширення акцентовано органічні, текуче вписані і придають бічному вигляду характерних нот. Типово по e-tron-івськи підкреслені пороги між вісями в області розташування електричної батареї – фактичного центру сили SUV. Великі колеса в розмірності 22 дюйми не залишають сумнівів в потенціалі Audi Q4 e-tron concept. Його лінія даху стримано спадає назад, нагороджуючи силует динамічними акцентами.
В задній частині Audi Q4 e-tron concept виділяється широка світлова стрічка, що з’єднує два світлові елементи, цитуючи перший серійний електрокросовер від Audi. Вже тут їх спорідненість стає чітко усвідомленою. Подібне стосується і змісту світлових елементів, де відчутна стрілоподібність світлодіодних сегментів орієнтована на більшого серійного брата.
У подвійному сенсі інновативність відображає і використання лакування кузову в тоні кольору „Solar Sky“, що змінює свою блакитну тональність в залежності від освітлення: спеціально створена для Audi Q4 e-tron concept фарба ефективно рефлектує короткохвильову частину сонячного світла, близьку до інфрачервоного. Таким чином значно зменшується нагрівання поверхні кузова і салону автомобіля. З одного боку це сприятиме покращенню відчуттів пасажирів, що перебувають в салоні, а з іншого оптимізують роботу системи акліматизації салону, оскільки в теплий період зменшують розхід енергії на охолодження салону. В свою чергу це означає збільшення запасу ходу Q4 e-tron concept.



Ефективний перетворювач енергії: привід і шасі
Модульна електрична платформа MEB (Modulare Elektrifizierungs-Baukasten) пропонує широке портфоліо можливих варіантів приводів і рівнів потужності. В Audi Q4 e-tron concept кожну вісь приводить в рух власний електродвигун – відповідно Q4 є quattro. При цьому відсутнє механічне з’єднання між вісями, а лише електронне управління, яке забезпечує оптимальну координацію розподілів моментів – і між іншим в долі секунд. Таким чином електричний SUV пропонує оптимальне зчеплення на всіх видах покриття і за будь-яких погодних умов.
Для досягнення максимальної ефективності приводу Audi Q4 e-tron concept в більшості випадків використовує лише задній електромотор. Привідні моменти ґрунтуючись на питаннях ефективності також задньоакцентовані. Виникає необхідність більшої потужності ніж може запропонувати в розпорядження задній електродвигун, в дію вступає передній, перетворюючи Q4 e-tron в повнопривідний автомобіль і за необхідності переносячи привідні моменти в напрямку передньої вісі. Це відбувається з випередженням, ще до того, як передні колеса торкнуться льодового покриття чи увійдуть в звивисту ділянку шосе.
150 іВт видає задній електродвигун, мобілізуючи 310 Нм крутного моменту; передній додає 75 кВт і 150 Нм до загального оркестру. Системна потужність силової установки становить 225 кВт. Акумулятор в днищі кузова має ємність в 82 кВт/год і забезпечує запас ходу в більше ніж 450 км, відповідно стандарту WLTP. Заряджання батареї може здійснюватися з максимальними 125 кВт потужності. А триває процес не більше 30 хв до того, щоб забезпечити 80% максимальної ємності.
Рецептом чудових показників дальності ходу є не лише акумулятор великої ємності, але і подібно до первістка сімейства Audi e-tron, низький коефіцієнт повітряного спротиву - в Audi Q4 e-tron concept він не перевищує cW рівного 0,28 – і вивірена стратегія рекуперації, що забезпечує можливість оптимізації використання батареї. Також комплексний термоменеджмент приводу і батареї, серед якого і тепловий насос вносять свій вклад в ефективність і економічність автомобіля.



По спортивному вивірена поведінка
Ключовим фактором для спортивного характеру і прекрасної поперекової динаміки є низьке і центроване розташування привідних компонентів. Високовольтна батарейна система оптимально вписана у виміри Audi Q4 e-tron і розташовується під пасажирським салоном в формі плаского широкого блоку між вісями автомобіля. Вага системи складає 510 кг – встановлюючи центр ваги Audi Q4 e-tron concept на однаковому рівні з седаном з конвенційним приводом. Розподіл навантаження по вісям досягнуто з майже ідеальним показником у співвідношенні близькому до 50:50. Передні колеса Q4 e-tron concept встановлені на підвісці McPherson з адаптивними амортизаторами; позаду – багатоважільна підвіска з роздільно впорядкованими пружинами і амортизаторами, останні так само адаптивні.



Електричний наступ: дванадцять чисто електричних моделей до 2025 року
Зі світовою прем’єрою електропровідного кросовера Audi e-tron у вересні 2018 року стартувала електрична компанія марки з чотирма кільцями. До 2025 року Audi планує вивести на світові ринки 12 автомобілів з чисто електричним приводом і довести їх обсяги в загальному випуску авто – майже до третини. До категорії кросоверів відносяться, серед іншого e-tron і дебютуючий вже цього року в серії e-tron Sportback. До цього з’явиться ціла лінійка моделей з класичними кузовами, як то Avant чи Sportback. Пропозиція буде розширена від компакт-класу до верхнього преміуму, охоплюючи всі сегменти марки.