Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Audi e-tron новий рівень технологій для життя

Audi e-tron являє собою електро-SUV для спорту, сім’ї і вільного часу. В основних вимірах він має 4,9 метри в довжину, 1,93 метри в ширину і 1,63 метри у висоту, демонструючи просторість і комфорт типового Audi. З колісною базою в 2,93 метри Audi e-tron пропонує достатньо місця для п’яти пасажирів і багажу. Об’єм багажного відділення складає 600 літрів і зростає при складеному задньому ряді сидінь до 1725 літрів забезпечуючи вас корисним простором, як для короткого виїзду до супермаркету чи на пікнік, так і для тривалої подорожі.


Візуалізація електрифікації: зовнішній дизайн Audi
e-tron віддзеркалює базову мову класичного дизайну Audi – перекладену через нові, стилістично зрілі аеродинамічно сфокусовані деталі, мову
електрифікованого майбутнього. Як і інші SUV-моделі марки, Audi e-tron несе восьмикутну решітку радіатора Синглфрейм з вертикальними пластинами. Його неповторна закрита решітка витримана в кольорі Сіра платина (Platingrau) – акцентуючи належність до повністю електричної моделі. На нижньому канті серійних світлодіодних ліхтарів розташувались чотири горизонтальні світлові елементи, що візуально нагадують відображення рівня заряду електричної батареї – специфічна e-tron-сигнатура денного світла, що вперше інтегрована прямо в блок-фару і світло при цьому грає роль дизайн-елементу. Ще один важливий елемент, що формує зовнішнє сприйняття автомобіля – прохідна плечова лінія. Вона простяглась від передніх фар, через бічні пласкості і до задніх ліхтарів, формуючи сприйняття величі і представництва Audi
e-tron. Виразна дизайнерська накладка в області порогів з чорними дверними вставками візуалізують місцеположення акумуляторної батареї і з
тим енергетичний центр Audi e-tron. Дах простягнувся над мускулистим кузовом з розширеними типовими quattro-арками над колесами, спираючись на примітну широку задню стійку, демонструючи чіткі SUV-атрибути.
В скульптурно виконаній задній частині кузова довгий кромковий спойлер даху і широкий дифузор акцентують спортивний характер. Одним з явних елементів, що перегукується з представниками D-сегменту марки, такими, як A7, A8 і Q8, є задня світлова стрічка, яка поєднує задні ліхтарі. З своєю горизонтальною акцентацією, задні ліхтарі відбивають графіку денного світла – стилізоване відображення повного заряду батареї. Чотири поперекові пластини в дифузорі відволікають увагу від відсутніх труб вихлопної системи – ще один вказівник повністю електричного приводу.


Кожна деталь рахується: Аеродинаміка і ефективність
При створенні Audi e-tron дизайнери екстер’єру працювали рука під руку з інженерами з аеродинаміки. Результатом цієї уваги до властивостей
повітря став цілий ряд хай-текових рішень з підвищення ефективності, як то канали регулювання потоків повітря, для охолодження гальм передніх коліс і адаптивна швидкосте залежна пневмопідвіска, яка в Audi e-tron йде в серійному виконанні. Так само серійні 20-дм колісні диски
аеродинамічно оптимізовані і оснащені покришками розмірності 255/50. Останні спеціально підібрані з екстремально низьким рівнем спротиву
котіння. Повністю закрите алюмінієвою пластиною днище кузову, що захищає батарею високої напруги, грає також важливу роль у зниженні повітряного спротиву. Точки болтових кріплень навмисно заглиблені для утворення міні-завихрень, що сприяє кращому протоку повітря.
Разом з аеродинамікою велику роль грає тепловий менеджмент. Серійний тепловий насос використовує тепло від нагрівання електричних компонентів – до 3 кВт потенційних теплових втрат використовуються для обігріву і кліматизації салону, як і охолодження привідних електричних двигунів автомобіля. В залежності від зовнішньої температури дизайн теплового насосу Audi e-tron дозволяє підвищувати його ефективність на 10 відсотків. Високоваріативний тепловий менеджмент уможливлює також швидке заряджання постійними токами, сприяючи подовженню життєвого циклу батареї і відповідно постійності експлуатаційних дорожніх характеристик.

Спортивна ефективність: Привід і відновлення
Від високої економічності до високої потужності – такий спектр можливостей демонструє Audi e-tron. Обидва електродвигуни надають у ваше розпорядження 265 кВт загальної потужності і 561 Нм крутного моменту, а в короткочасному буст-режимі “Sport” – 300 кВт і 664 Нм відповідно, прискорюючи E-Tron від 0 до 100 км/г за 5,7 секунди і сягаючи позначки максимальної швидкості в 200 км/г. Перевага електромоторів відчутна перед усім в їх вражаючих стартових показниках зі статичного положення. Максимальний привідний момент досягається лише за 250 мілісекунд – показник спорткару.
Обидва асинхронні мотори (ASM) Audi e-tron виконані з акцентом на високу надійність. Їх особливо продумана концепція охолодження має утримувати температуру на постійному низькому рівні. Одноступеневі приводи передають крутний момент через диференціал на вісі. Якщо Audi e-tron рухається з постійною заданою швидкістю, з метою більшої економічності він приводиться в рух тільки від електродвигуна на задній вісі. На холостому ході двигуни працюють вільно від магнітного гальмівного моменту – ще одна перевага технологій ASM.
Audi e-tron використовує на обох двигунах інноваційну систему рекуперації для підвищення енергетичної ефективності і економічності. Остання за оцінками інженерів, в залежності від стилю водіння і рельєфу місцевості,може бути відповідальною за до 30 відсотків запасу ходу e-tron.
Електро-SUV може отримувати відновлювану енергію двома методами: при вільному котінні з відпущеною педаллю газу чи при гальмуванні через рекуперацію. При активації педалі гальма протягом мілісекунд електронний блок керування обчислює необхідний тиск в системі для кожного окремого випадку, отримуючи потрібну енергію від електродвигуна. Інтегрована гальмівна система завдяки своїй компактній побудові легше звичайних систем на 30 відсотків. Так само звичайний вакуумний насос в цій конфігурації стає не потрібен.
В залежності від їздової ситуації система управління гальмами приймає рішення про використання електродвигунів – як генератору чи фрикційних гальм – все відбувається непомітно для водія. Аж до навантаження в 0,3 g Audi e-tron гальмується виключно електродвигунами – це покриває більше 90 відсотків всіх випадків гальмування. Таким чином в усіх нормальних ситуаціях енергія передається знову в електричну батарею. Поза межами зазначених показників сповільнення, наприклад при гальмуванні до повної зупинки, до справи вступають фрикційні гальма, які завдяки новим електрогідравлічним принципам активації реагують особливо швидко. Водій може обирати один з трьох ступенів зворотнього отримання енергії при рекуперації підрульовим перемикачем. При найнижчих налаштуваннях Audi e-tron пересувається без додаткових гальмівних моментів. При обраному найвищому ступені електричний SUV значно сповільнюється – водій може за необхідності прискорювати чи сповільнювати автомобіль використовуючи лише педаль газу.
Асистент ефективності додатково сприяє економічному стилю їзди, пропонуючи водієві прибрати ногу з педалі газу. Для цього використовуються дані про шосе, інформація з радарів і відображення з камер навігаційних систем. В залежності від дорожньої ситуації електронний помічник, діючи про активно, сповільнює Audi e-tron і активує рекуперацію.


Чудові результати на різноманітних видах дорожнього покриття: електричний повний привід і підвіска
В Audi e-tron виробник серійно встановлює нове покоління приводу quattro: електричний повний привід. Ця нова система надає електро-SUV оптимальне зчеплення за різних метеорологічних умов і типів дорожнього покриття. Подібно до механічного quattro з технологією Ultra, друга вісь – в цьому випадку передня – може передбачливо підключатись в систему, роблячи її повнопривідною. Це відбувається, якщо водій запитує більше енергії, ніж може видати задній електродвигун, чи передбачливо, коли зчеплення при активному проходженні звивистих ділянок шосе в зимових умовах, стає недостатнім. Електромотори є ідеальним джерелом енергії для високоточного, над швидкого електричного quattro. Крутний момент може регулюватися спонтанно – потужність розподіляється між вісями в долі секунд. На межі їздової динаміки крутний момент покращує керованість короткими пригальмовуваннями коліс. Динамічні таланти Audi e-tron проявляються особливо на поверхнях з низьким рівнем тертя, як наприклад,на снігу. Вперше в e-tron система контролю крутного моменту приводу quattro інтегрована в центральний регулятор шасі і розподіляє моменти з легкою акцентуацією на задню вісь.
Інноваційна система контролю зчеплення регулює пробуксовки коліс в долі секунд через електроніку електромоторів. Система управління налаштуваннями трансмісії інтегрована в гальмівну систему і забезпечує оптимальну силу зчеплення покришок з дорожнім покриттям. Разом з електричним повним приводом з’являється типові для Audi високий рівень зчеплення і курсової стійкості, що особливо стає помітним завдяки чотириступеневій електронній системі стабілізації, яка пропонує режими Sport і Offroad і за бажанням може повністю вимикатись.
Їздовий характер SUV встановлюється вибором з семи відповідних профілів серійного Audi drive select – від комфортного,через економічний і аж до спортивного – в залежності від дорожньої ситуації, стану доріг чи персональних побажань. Деякі з профілів визначаються також роботою стандартної пневмопідвіски з адаптивними амортизаторами.
В залежності від швидкості руху і стилю їзди підвіска може змінювати висоту автомобіля в межах 76 мм. Особливо під час тривалих поїздок низький дорожній просвіт покращує циркуляцію повітря під кузовом автомобіля і сприяє підвищенню дальності ходу. В режимі Offroad - Audi e-tron готовий для поїздки поза межами асфальтованого покриття: дорожній просвіт збільшується від нормального на 35 мм. Якщо водій активує через Audi drive select додаткову функцію Raise, висота кузову підросте ще на 15 мм.
Електро-SUV залишається динамічним і стабільним в змінних умовах їзди. Цьому не в останню чергу допомагає низьке розташування привідних компонентів: акумуляторна система оптимально вписана в виміри кузова Audi e-tron і покоїться між вісями в формі плаского, широкого блоку під салоном автомобіля. Таким чином центр ваги Audi e-tron на кілька сантиметрів нижче, ніж у конвенційного SUV.
Розподіл навантаження врівноважено по вісям у співвідношенні приблизно 50:50 і сприяє нейтральному характеру поведінки авто при маневруванні. Передня підвіска двоважільна, а задня п’ятиважільна пневматичні. Серійна система прогресивного рульового управління налаштовується на перемикання в залежності від кута повороту керма і моментальної швидкості, дозволяючи живе і точне управління при русі в місті чи маневруванні на тісних і вузьких вулицях.
Опційно доступний причіпний пристрій ще підвищує багатосторонність Audi e-tron, як наприклад автомобіля для активного відпочинку, дозволяючи буксувати причеп вагою до 1800 кг чи змонтувати кріплення для велосипедів.


95 кВт/г енергії: високовольтна батарея
Акумуляторна система в Audi e-tron, що знаходиться під пасажирським салоном має 2,28 метри в довжину, 1,63 метри в ширину, при висоті лише 34 сантиметри. Вона складається з загалом 36 стільникових модулів в квадратних алюмінієвих корпусах, що мають виміри приблизно відповідні взуттєвій коробці. Вони впорядковані в двох рівнях, що позначаються як "поверхи" – довгий нижній поверх і більш короткий верхній. На старті виробництва кожен модуль включає 12 стільників з полімерним покриттям. Літій-іонна батарея працює з номінальною напругою 396 Вольт і має ємність 95 кВт/г.
Система охолодження з пласких пресованих алюмінієвих профілів, яка одночасно на малі камери, має завдання підтримувати задані характеристики батареї протягом тривалого часу. Обмін теплової енергії відбувається між стільниками і охолоджуючою системою через спеціальний гель, що знаходиться під кожним стільниковим модулем.
Потужний об’ємний каркас і решіткова структура з алюмінію, в якій знаходяться модулі, захищають батарейний блок. Масивна алюмінієва пластина захищає блок від пошкоджень знизу. Вага акумуляторної системи, включаючи всі системи безпеки і захисту становить бл. 700 кг. Батарея фіксується на днищі кузова Audi e-tron в 35 пунктах, що в свою чергу підвищує стійкість кузова на скручування, як і численні інші алюмінієві частини інтегровані в його конструкцію, як то двері, кришки капоту і багажнику. До конструкції кузова також входять компоненти з гарячеформованої надміцної сталі.

До 150 кВт: в подорожі і вдома
e-tron орієнтований на ефективність та інтегрованість і адаптований для заряджання постійним і перемінним струмом за широко поширеними стандартами SAE J1772 і Combined Charging System (CCS). Вже сьогодні автомобіль може заряджатись від станцій швидкісного заряджання постійного току потужністю до 150 кВт, якщо такі станції доступні. Ця спроможність дозволяє заряджання автомобіля до рівня 80% ємності батареї лише за 30 хвилин.
Для можливості заряджання від домашніх та суспільних заряд жальних станціях для європейських споживачів передбачено бортовий зарядний пристрій перемінного току потужністю 11 кВт з часом повного заряджання - 8,5 год, а в якості додаткової опції більш потужний на 22 кВт (час повного заряджання - 3,5 год).


Місце відпочинку: салон
Інтер’єр Audi e-tron спроектований за ключовими критеріями відображення потужності, інтелекту і легкості – атрибути, які знаходять відображення в численних елементах і деталях. Широка дуга обволікає ступінчасту панель приладів переходячи в скульптуральні карти дверей. Передня панель має виразну водійську орієнтованість і поряд з центральним Audi virtual cockpit з його струнким, оптично вільностоячим дисплеєм, обидві сенсорні панелі MMI touch виставлені під кутом нахилу в сторону водія. Якщо опція відображення інформації на сенсорній панелі деактивується вона стає майже не помітною на великій чорній поверхні панелі. Для ще більшого контрасту на центральній широкій консолі розташовується нижній дисплей. Центральний тунель з відкритою середньою частиною включає полицю, тримач для напоїв і серійний Audi-Telefonbox для індуктивного заряджання смартфонів. Ці рішення поєднують функціональність з легкістю. Нерухомий селектор трансмісії з клавішею керування дає зручну позицію для зап’ястку руки і наче ширяє над консоллю. Водій обирає режим їзди вказівним пальцем одним натисканням.
В кожній лінійці оснащення інтер’єр Audi e-tron представляється в надзвичайних матеріалах оббивки, фарбування і оздоблення, сповна задовольняючи очікування відповідності стандартам якості Audi. Матеріали найвищої якості, як то доступні сидіння зі шкіри Валькона, вставки з
натурального дерева чи нитка прострічки сидінь, що створює специфічний мотив подібний точний схемі електричної плати – формують враження багатого і високоякісного інтер’єру преміального рівня.

Просторий і комфортний
Внутрішній простір не тільки виглядає легким і повітряним, але і пропонує також достатньо місця. Audi e-tron демонструє себе і в цьому аспекті з найкращого боку – довжина салону, простір для ніг для пасажирів заднього ряду і простір на головою в обох рядах сидінь дають достатньо місця для п’яти дорослих. На відміну від конвенційних авто для пасажирів заднього ряду вивільняється додаткова площадка для ніг на місці центрального тунеля.
Об’єм багажного відділення сягає 600 літрів плюс 60 літрів додаткового об’єму під кришкою капоту. Останній використовується для укладки інструментів та кабелю зарядного пристрою. Зі складеним заднім рядом сидінь пропозиція вільного простору для багажу зростає до максимальних 1725 літрів. Задня кришка багажнику серійно з електроприводом і може обслуговуватися рухом ноги під датчиком в задньому бампері.
Крім просторової пропозиції автомобіля він має всі типові риси комфорту від Audi. Серійний панорамний зсувний дах пропускає в салон велику кількість світла даючи враження повітряності і просторовості. За додаткові враження в салоні турбується чотиризонний клімат-контроль з опційним пакетом якості повітря. Останній допомагає створити преміальну якість повітря іонізуючи його і надаючи відповідної ароматизації з багатоступеневим регулюванням інтенсивності. Передні контурні сидіння з великою кількістю налаштувань і функцією масажу також входять в пакет пропозицій моделі. Доступний пакет контурного/ембіент - підсвічування створює особливу атмосферу в салоні з настанням темряви: він легко підсвічує поверхні і гостро канти, а також робіть світлову акцентуацію накладки e-tron на панелі приладів.


Новий рівень: акустика і звук
Зі своєю комбінацією з електроприводу і комфортного внутрішнього простору Audi e-tron надає нових вражень поняттю мобільності. Перед усім під час поїздки містом він надає незрівняних відчуттів тиші і спокою. Єдині звуки виходять від покришок і тихого дзижчання електромоторів.
Кузов оснащено спеціальною звукоізоляцією у всіх зонах, що можуть передавати зовнішні шуми і вітрові вібрації. Таким чином Audi e-tron є прекрасною платформою для серійної аудіосистеми Bang & Olufsen Premium з 3D-звучанням. Таким чином музика передається саме в такому звучанні, в якому вона була первинно прийнята і записана.

Цифровий світ: управління і дисплеї
Пасуючи до абсолютно нових представників Audi C- і D-сегментного портфоліо, Audi e-tron так само оснащений системою управління MMI Touch-Response. Його обидва великі дисплеї високої роздільної здатності – верхній 10,1-дм і нижній 8,6-дм – замінили майже всі інші стандартні перемикачі і елементи управління. Управління швидке і просте: якщо палець активує одну з функцій – Ви отримуєте відповідне тактильне і акустичне підтвердження її спрацювання. Незначна кількість функціональних перемикачів, як то наприклад для регулювання освітлення, за бажанням також можуть бути доступні в форматі технології Touch-Response.
На верхньому дисплеї водій керує функціями інфотейнменту, навігації, телефонії і спеціальними налаштуваннями e-tron – наприклад активацією таймеру заряджання чи вибором бажаного виду рекуперації. На нижньому дисплеї передаються текстові команди чи здійснюються налаштування функцій комфорту. Структура меню вибудована за інтуїтивною логікою і пласко структурована, подібно стандартному смартфону, включаючи вільно-конфігуровані фаворитні опції і стартовий екран.
Крім того водій може активувати більшість функцій за допомогою системи голосового управління. Інформація по обраній цілі чи різним медіа доступна в бортовій навігаційній системі чи може бути отримана з віртуальної хмари зі швидкістю LTE-стандарту. Система розуміє звичайні голосові команди – діалоговий менеджер може ставити питання на уточнення, вносячи коректури в інформацію по запиту і пропонує варіанти вибору. Запропонована для деяких країнах, як опція голосова служба Alexa від Amazon може повністю інтегруватися в систему MMI і дає в Audi e-tron доступ до функцій і служб, подібних до тих, що використовуються вдома чи на інших пристроях. Ви можете отримувати новини, прогноз погоди чи спортивні результати, замовляти продукти, заносити необхідні помітки до Вашого щоденника To-Do-Liste, прослуховувати музику і аудіокниги через Audible, Amazon Music і TuneIn. З функцією Smart Home Controls від Alexa Ви можете зачинити вхідні двері в домі, вимкнути світло і замкнути гаражні ворота відразу після виїзду автомобіля.
Цифрові концепції відображення і управління в Audi e-tron набувають завершеності з серійним Audi virtual cockpit, що керується з багатофункціонального керма. Його дисплей звертає на себе увагу високою роздільною здатністю 1.920 x 720 пікселів і новою e-tron-специфічною графікою. Водій може обирати серед трьох варіантів відображення інформації: в класичному вигляді відображаються датчик потужності і заряду батареї і тахометр в форматі великого циферблату; у вигляді інфотейнмент-відображення – прилади представлені в меншому форматі, а фокус зосереджується на представлені навігаційній карті. Додаткове представлення доступне з Audi virtual cockpit plus – датчик потужності стоїть в центрі уваги.
Head-up-Display додаткова опція, що виводить важливу інформацію на вітрове скло в зоні видимості водія.


Високопробні можливості підключення: навігація, Audi connect
Audi e-tron в серійному виконанні оснащується MMI Navigation plus. Топова версія медіа-центру підтримує надшвидкісну передачу даних в стандарті LTE Advanced з інтегрованою точкою доступу Wi-Fi для мобільних пристроїв пасажирів через необмежену 6-місячну тестову програму від Audi connect PLUS. Навігаційна система може виводить пропозиції кінцевої цілі слідування на основі раніше пройдених маршрутів. Маршрут прораховується як бортовою системою автомобіля, так і на серверах навіаційно-картографічної служби HERE, використовуючи при цьому данні про загальний дорожній трафік в режимі реального часу. Онлайн служби від Audi connect PRIME ідеально доповнюють навігаційну систему, особливо e-tron-планувальник маршруту. Водій може використовувати його, як в MMI touch системі самого автомобіля, так і в мобільному додатку смартфону myAudi App. В обох випадках буде відображено маршрут з доступними можливостями заряджання автомобіля – розташуванням найближчих зарядних пристроїв. Навігаційна система передбачає не лише саму необхідність заряджання батареї, але і виходячи з дорожнього трафіку час прибуття до зарядної станції і час необхідний для заряджання автомобіля.

Легко порозумітися з доступними асистентськими системами водія.
Йдеться мова про паркування, поїздку містом чи тривалу подорож, Audi e-tron може надавати водієві всебічну підтримку в багатьох ситуаціях. Ключовим елементом опційного Driver Assistance пакету є адаптивний круїз-асистент (Adaptive Cruise Assist), що полегшує керування автомобілем в дорожніх корках і при русі по швидкісній трасі. Він підтримує водія при прискоренні, гальмуванні, стабільному русі із заданою швидкістю, утриманні дистанції. Система спроможна розпізнавати дорожнє маркування, узбічні побудови, автомобілі на суміжних полосах руху і ті що рухаються попереду. На ділянках проведення дорожніх робіт Audi e-tron автоматично притримується встановленого на них ліміту швидкості та актуальної дорожньої ситуації. Якщо полоса руху є завузькою для рядного руху, в дію вступає адаптивний темпомат, дозволяючи рух в перемінному темпі. В поєднанні з Ассистентами ефективності, він прискорює чи сповільнює Audi e-tron в залежності від оцінок даних, що надходять від навігаційної системи, включаючи вказівники на дорожніх знаках та бортових. Він автоматично задає режим руху у відповідності до діючих обмежень швидкості, зменшує швидкість перед поворотами, об’їздами і кільцевому русі.
До асистентських функцій системи при русі в міських зонах належать Асистент перехресть, задній Асистент перехресного руху, як і системи попередження про зміну полоси руху та виїзду автомобіля. Відеокамери автомобіля забезпечують 360-градусний огляд, допомагаючи в надточному маневруванні і одночасно відображаючи ситуацію при перехресному русі. 3D-відображення з вільно обраною перспективою є черговим хайлайтом моделі. Асистент паркування відповідно полегшує зазначений процес, самостійно керуючи Audi e-tron, як в поперечних, так і продовжних вільних місцях – вперед чи назад. Водій має лише прискорювати чи пригальмовувати автомобіль.
За всіма асистентськими системами стоїть центральний блоку управління ними, який постійно прораховує диференційовану картинку оточуючого довкілля. Необхідні для цього данні – в залежності від обраних опцій – отримуються від до п’яти радарних сенсорів, шести камер, 12 ультразвукових датчиків і лазерного сканера.

Технічні характеристики в короткому огляді
Розміри автомобіля:

  • довжина – 4901 мм;
  • ширина – 1935 мм;
  • висота – 1616 мм;
  • колісна база – 2928 мм;
  • дорожній просвіт – 172 мм.

Вага: - автомобіля

  • (без АКБ) - 1800 кг;
  • акумуляторної батареї (АКБ) – 700 кг;

Об’єм багажного відділення:

  • заднє – 600 л;
  • заднє зі складеним заднім рядом сидінь – 1725 л;
  • переднє – 60 л.

АКБ:

  • 95 кВт-г, 396 Вольт, 36 модулів;
  • розмір – 2,28х1,63х0,34 м;
  • заряджання – опція пристрій швидкісного заряджання 150 кВт (30 хв до 80%), домашня електромережа – 11 чи 22 кВт;

Електродвигуни:

  • передній – 140 кВт/задній – 125 кВт. Загальна потужність – 265 кВт/буст режим – 300 кВт;
  • крутний момент – 561 Нм/буст-режим – 664 Нм.

Динамічні і ходові характеристики:

  • максимальна швидкість – 200 км/г (обмежена);
  • прискорення 0-100 км/г – 5,7 с (в буст-режимі);
  • дальність ходу (повний заряд АКБ) – 400 км (WLTP).