Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Ще більше спільного з трековими моделями R8 LMS GT3 і R8 LMS GT4 – до 60 відсотків вузлів і агрегатів в дорожній версії автентичні болідам для перегонів.


5,2-літрові атмосферні двигуни V10 стали потужнішими – базовий тепер видає 570 к.с. і 550 Нм, а топовий в версії Performance – 620 к.с. при 580 Нм крутного моменту. Обидві версії оснащені 7-ступеневою роботизованою коробкою з подвійним зчепленням і розганяють автомобіль до відмітки в першу сотню за 3,4 і 3,1 секунди відповідно, а максимальна швидкість становить 324 і 331 км/г. Моторне мастило тепер отримує власну систему охолодження, що приходить з автоспорту і додатково знижує центр ваги автомобіля.


Крім того в автомобілях були переналаштовані рульове керування і система стабілізації ESC, а також гальмівна система, завдяки чому гальмівний шлях скоротився на 1,5 м зі швидкості 100 км/г і до 5 м з позначки в 200 км/г.Оновлений Audi R8 в базовій комплектації пропонуватиметься з 19-дм колісними дисками. Опційно будуть доступні надлегкі 20-дм фрезовані в п’ятиспицовому V-динамік дизайні з новими зимовими і літніми спортивними покришками, що гарантують ще кращу керованість і зчеплення. В якості альтернативи сталевим гальмівним дискам Audi пропонуватиме керамічні. Стабілізатор на передній вісі за бажанням виконуватиметься з вуглепластику і алюмінію, що на 2 кілограми зменшить його вагу.


Загострений характер оновленого R8 значно підкреслено і оптично. Решітка радіатору синглфрейм викреслена ширшою і плоскішою. Широкі вставки розподіляють великі повітряводи. Вузькі широкі вирізи у фронтальній кришці капоту/багажнику нагадують про ікону марки – Audi Sport quattro родом з середини 80-х. Також і передній спліттер став ширшим, як і типова задня випускна решітка, що завершується протягнутим до низу дифузором, підкреслюючи виключно спортивний характер Audi R8.


В залежності від моторизації клієнти R8 можуть обирати з трьох пакетів виконання екстер’єру, що завдяки формі фронтального спліттеру, порогів і дифузору придають різних акцентів. За бажанням кільця Audi і емблеми виконуються у глянцевому чорному. Нові металік-лаки Сірий Кемора (Kemoragrau) і Блакитний Аскарі (Ascariblau) доповнюють пропозицію.
Через програму Audi exclusive клієнти мають можливість ще більшої індивідуалізації замовленого Audi R8, як в інтер’єрі так і екстер’єрі.


До європейських дилерів оновлений R8 почне надходити в 1 кварталі 2019 року.