Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

Q8

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Аudi відповідає на BMW X7 своїм Q8. Але той хто очікуватиме на SUV-монстра, помиляється: найвищий номер в кросовер-портфоліо заброньовано для купеподібного силуету і більш комфортної динаміки. Журналісти видання німецького Focus взяли участь в допрем’єрних дорожніх випробуваннях серійного автомобіля.


Audi явно перебуває в стані пошуку ідентифікаційного коріння. Майже завжди, якщо йдеться про нову модель, на сцені в тому чи іншому вигляді з’являється класика Ur-Quattro – перш за все в дизайні. Так само у випадку з Q8: цього разу в дійсно автентичній плечовій лінії кузова, що надає новому Audi-SUV мускулистого вигляду на трасі. До цього ще додаються низько розташовані бампери і факт, що Audi з пневмопідвіскою здатна зменшувати дорожній просвіт до 15,5 см. Враження не оманливі: „Q8 приблизно на 4 см нижчий за Q7, на 7 см коротший і приблизно на 3 см ширший“, роз’яснює Др. Вернер Куммер, керівник проекту Q7. По факту він має в довжину - 4,98 м, ширину - 1,94 м і 1,70 метри висоти. Все ще такий собі справжній колос. Не зважаючи на спадаючу лінію даху і зсувний на 10 см в продовжному напрямку задній диван, дефіциту простору над головою для двох рослих пасажирів на задньому сидінні не спостерігається, а широкі без рамні двері забезпечують легкий доступ в салон. Місця в районі колін так само достатньо, в кінці кінців Q8 має таку саму колісну базу, як і Q7. Щодо багажного відсіку то 605 літрів його об’єму можливо вважати достатнім показником для використання в якості сімейного автомобіля.


Маневрений колос з quattro-приводом
Під камуфляжною плівкою розпізнаються вузькі фари головного світла і типова світлова графіка в задній частині кузова, як і ефектна сенсорика
лазера і радару в решітці радіатора. Інтер’єр в цілому він відповідає А8 з його двома тач-дисплеями в центральній консолі. Тим більше, що вони побудовані на одній платформі MLB evo, а ще точніше MLB 53A. 6-циліндровий дизель потужністю в 286 к.с. має дуже мало проблем із забезпеченням Q8 динамікою і працює абсолютно спокійно.
Так само зовнішні акустичні шуми добре гасяться не сягаючи салону, нормальне спілкування в автомобілі на швидкості в 180 км/г відбувається абсолютно безпроблемно. Поведінка на дорозі в режимі Dynamik доволі комфортна, тим не менш підвіска дає достатній зворотній зв’язок про стан дороги і завдячуючи прогресивному рульовому управлінню лише легкими маніпуляціями кермом 2,1-тонний SUV легко тримає завдану лінію руху. Quattro-привід, з диференціалом Torsen розподіляє сили у співвідношенні 40:60 (передня – задня) між вісями, спортивний диференціал в свою чергу між задніми колесами, гарантуючи додаткове зчеплення з дорогою.


Переваги у споживанні палива до 0,7л/100 км завдяки м’якій гібридизації
Маневреність не маленького кросовера при перелаштуваннях в полосах руху і проходженні вузьких кривих ділянок на найвищому рівні. Це заслуга системи повнокерованої задньої вісі, що вже піклуються за покращенні слаломні здібності в моделях А7 та А8 концерну: до швидкості в 50 км/г задні колеса довертаються в сторону протилежну напряму руху передніх коліс, а при вищих швидкостях все відбувається навпаки – співпадаючи напрямку руху. При проходженні кривих в режимі Komfort кузов схильний до певного розкачування. Це знаходиться в площині того, що прототип ще не оснащений електромеханічною активною системою стабілізації, яка відома по моделях SQ 7 та Bentley Bentayga і буде доступною на серійному Q8. 48-Вольтова борт мережа і відповідна система м’якого гібриду дозволяють економити до 0,7 л палива на 100 км. В
протилежність до A7, що може рухатись до 40 секунд в режимі планування на швидкостях між 75 і 160 км/г, для Q8 нижня межа швидкості складає 55 км/г і система Start-Stopp функціонує, як і в A8 вже зі швидкості 22 км/г.
В підвісці, включаючи алюмінієву п’ятиважільну доступні три варіанти на вибір, сталеві пружини з регулюваннями жорсткості, пневматична підвіска з трикамерними амортизаторами і пневматичні спортивні амортизатори, які дають найбільші можливості вибору режимів руху. 8-ступеневий ZF-автомат відпрацьовує дуже швидко і піддатливо. З різними варіантами підвіски варіюються так само і величини дорожнього просвіту: зі сталевими пружинами – це 22 см, вбудована пневматика – це між 24,5 см в найвищій точці і 15,5 см, якщо Q8 в режимі Dynamik планує над асфальтом. Тоді могутні 22-дюймові колеса в розмірності 285/40 майже втоплюються в колісних нішах. Справжнім позашляховиком
Q8 не є „Q8 представлений, як SUV з позашляховими можливостями “, акцентує Вернер Куммер.


Двигуни: на старті лише один
До виходу на європейський ринок в липні 2018 року в Audi Q8 буде лише один двигун: трилітровий дизель в Q8 50 TDI з 286 к.с. і 600 Нм крутного моменту – додатково quattro і 48-Вольтна бртмережа, як зазначено вище. SUV-Coupé прискорюється за 6,3 секунди до відмітки в першу сотню і сягає максимальних 232 км/г. На початку 2019-го вийдуть версії з початковим дизелем Q8 45 TDI з 231 к.с і від початку єдина бензинова версія Q8 55 TFSI з 340 к.с.. У всіх варіантах моторизації роботу з перемикання передач прийматиме на себе 8-ступенева автоматична коробка передач.

Пізніше має з’явитися і оспортивнена версія - Audi SQ8 з 4.0 – літровим V8 TDI,потужністю 435 к.с. і крутним моментом 900 Нм, як і у старшого собрату SQ7. Для ринків США і Китаю версія буде виконана в якості Plug-in- Hybrid з бензиновим двигуном 3.0 V6 TFSI і електромотором з нового Audi A8 E-Tron - 449 к.с. і 700 Нм.
Час появи топової версії RS Q8 з більше ніж 600 к.с. виробник ще офіційно не озвучив, як і вартість базової версії Audi Q8, яка для Німеччини виходячи з інформації німецьких же спеціалізованих видань становитиме близько 70 тис.Євро для Q8 45 TDI, від 76 тис. для Q8 50 TDI і понад 100 тис. для SQ8.