Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1

Витрата пального: 5,8–3,6 l/100km

CO2 -Викиди: 134–94 g/km

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

А7 Sportback

Ціна: від 2.881.171,77 грн

Витрата пального: 4,5-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 118-167 г/км

A8 L

Ціна: від 2 183 231,23 грн

Витрата пального: 5,8-9,3 л/100км

CO2 -Викиди: 153-215 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

З новим A6 Audi представляє восьму генерацію свого успішного преміального седану великого середнього класу і привносить численні інновації в сегмент. Йдеться про цифровий світ, комфорт чи динамічність – елегантно підкреслений Audi A6 є універсальним
талантом свого класу. Повністю цифрова система MMI touch response дозволяє інтуїтивне обслуговування. Широкий вибір рішень з Connectivity-
та Асистентських систем демонструють мережевий інтелект. Внутрішній простір послідовно підпорядкований цифровим технологіям і є цілевказівним в своєму сегменті. Підвіска поєднує м’який рух і високу стабільність зі спортивним характером. Всі мотори вже в серійному виконанні для підвищення комфорту і економічності оснащуються системою м’якого гібрида (Mild-Hybrid-System).

Система управління MMI touch response – персоналізована і інтуїтивна
Система MMI touch response нового Audi A6 при інтуїтивному обслуговуванні і персоналізації задає нових масштабів. З широкими можливостями з інтелектуальної персоналізації автомобіль орієнтований на водія: повністю цифрова система управління дозволяє позиціонувати основні функції автомобіля в бажаному положенні на MMI-дисплеї подібно до додатків смартфону рухом „Drag and Drop“. Кнопки швидкого доступу і фаворитних програм складають ідеальний базис для індивідуальних вподобань і високого комфорту при обслуговуванні.Ідеальний для тривалих поїздок і службових цілей: система здатна зберігати в пам’яті індивідуальні налаштування і вподобання семи різних водіїв по загалом аж до 400 параметрів. Завдячуючи своїй логічній і пласкій структурі меню система дозволяє швидкий доступ до всіх опцій автомобіля. З конфігурованими кнопками програм-фаворитів вона орієнтована на вподобання користувача. За бажанням до touch response – техніки інтегруються також багатофункціональні кнопки та кнопки управління світлом.
Система натурального голосового управління робить новий Audi A6 повноцінним діалог-партнером і гідом під час подорожі: вона опрацьовує питання і команди двома шляхами, з доступною бортовою інформацією у поєднанні з навігаційною системою MMI Navigation та додатково з деталізованою інформацією з віртуальної хмари.
Система обслуговування MMI touch response з хаптичним і акустичним зворотнім зв’язком уможливлює швидку і інтуїтивну передачу команд: щойно палець активує одну з функцій, користувач відчуває і чує клацання, як її підтвердження. На верхньому дисплеї, що при оснащенні з MMI Navigation plus иає діагональ 10,1 дюйми, водій керує налаштуваннями інфотейнменту. Нижній 8,6-дюймовий дисплей на консолі центрального
тунелю обслуговує кліматичну установку і інші функції комфорту, а також слугує для введення текстових команд, в той час, як лікоть покоїться на спеціально оптимізованому важілю перемикання передач АКП. Додатково є ще Head-up-дисплей, що проєкціонує найважливішу інформацію на лобове скло. Разом з MMI Navigation plus на борт приходить віртуальний кокпіт Audi virtual cockpit, чий дисплей має діагональ в 12,3 дюйми.

MMI Navigation plus і Audi connect – більше комфорту в бізнес-класі
Для забезпечення найбільшого виміру безпеки, комфорту і персоналізації новий Audi A6 пропонує широку пропозицію комунікаційних рішень. Вже в серійному оснащенні це MMI Navigation, опційно - MMI Navigation plus – медійний командний центр нового виміру. Модуль передачі даних найвищого рівня використовує новий стандарт LTE Advanced.
Також при власне навігаційному забезпеченні MMI Navigation plus використовує багато нововведень. До них належать функція самонавчання на основі інформації по пройдених ділянках маршрутів, що накопичується в інтелектуальній базі пошукових пропозицій. Цілевказівки надходять в он-лайн режимі в сервері служби HERE, що узагальнює всі данні по дорожній ситуації з охопленням всього регіону. У випадку переривання контакту зі службою передачі даних, навігатор автоматично переходить на систему споживання бортових цілевказівок, що обраховуються паралельно. В базовому оснащені доступні шість безкоштовних оновлень для навігаційної карти, що з’являються раз на півроку.
Ще більше можливостей пропонує MMI Navigation plus з опційними додатковими конструктивними модулями, серед яких дві Аудіо-системи. Топова версія, Bang & Olufsen Advanced Sound System, передає вражаюче високоінформативне 3D-звучання також і в задній частині салону. Телефонія сягає з Audi phone box також рівня вищого порядку, як при обслуговуванні так і в звучанні і якості зв’язку.
До цього ж з Online-Services від Audi connect доступні служби Car-to-X, дорожніх позначень і інформація по небезпечних ділянках. Вони роблять можливим використання групового інтелекту всього Audi-парку і з’єднують Audi A6 з оточуючим середовищем. Невдовзі після ринкового старту стане доступна служба Dienst On-Street Parking, що полегшує пошук вільних паркомісць. Через додаток myAudi на смартфоні для власника нового A6 стає доступним цифровий сервіс марки. За бажанням конвенційний (чи звичайний) ключ може бути замінений ключем Audi connect, що робить користування бізнес-седаном ще зручнішим і уможливлює відкриття/закриття замків і старт двигуна через смартфон на базі Android. Обмін даними з автомобілем здійснюється через Near Field Communication. Власник може передати дані доступу на загалом до п’яти осіб (точніше смартфонів).

Асистентські системи водія
Ще більше комфорту, впевненості і безпеки на довгих і коротких маршрутах – A6 з новими і покращеними асистентськими системами встановлює нові масштаби в преміум-класі. Сюди входять паркувальний (Parkpilot) і гаражний (Garagenpilot) пілоти, що протягом року мають розширити пропозицію по оснащенню: вони самостійно керують седаном при паркуванні у вільному місці чи в гаражі і самостійним виїздом автомобіля з них. Водій може попередньо покинути автомобіль і активувавши додаток myAudi App на своєму смартфоні спостерігати з боку за процесом. Для цього відповідна функціональна кнопка має перебувати в перманентно натиснутому положенні. Parkpilot і Garagenpilot входять до асистентського пакету Паркування, одного з трьох пакетів. Асистентський пакет Місто, окрім іншого містить в собі новий асистент перехресть. В асистентському пакеті Тур представлений адаптивний їздовий асистент, що доповнює адаптивний круїз-контроль через легкі маніпуляції з кермом при утриманні полоси руху та асистент економного руху.
За широким наповненням асистентських систем стоїть високотехнологічний системний модуль від Audi: центральний блок управління асистентськими системами zFAS, що постійно прораховує цифровий просторовий портрет з аналізу інформації від зовнішніх сенсорів. В залежності від оснащення набір сенсорів може включати до п’яти радарів, п’яти камер, 12 ультразвукових сенсорів та лазерний сканер – ще одне велике нововведення.

Технологія м’якого гібриду (Mild-Hybrid-Technologie) – всі двигуни електрифіковані
Всі двигуни в новому A6 отримають нове технологічне доповнення – нову технологію м’якого гібриду від Audi, в якій ремінний стартовий генератор (RSG) кооперується з літій-іонною батареєю. Audi A6 може пересуватися в так званому плануючому режимі в інтервалі швидкостей між 55 і 160 км/г. Функція Start-Stopp активується на швидкостях до 22 км/г. Старт двигуна зі статичного положення відбувається автоматично в момент початку руху попереду розташованого автомобіля. При уповільненні RSG отримує до 12 кВт енергії рекуперації. В режимі реального використання технологія MHEV знижує споживання палива до 0,7 літри на 100 км.

Кузов та виміри – більше простору для ніг в бізнес-клас
Також і кузов нового Audi A6 сприяє невимушеній атмосфері на борту. Один з факторів – досконала аеродинаміка: з показником аеродинамічного спротиву cw-0,24 і з витонченою аероакустикою седан залишається приємно тихим навіть за великих швидкостей.
Другий фактор – висока жорсткість кузова, що складає основу для топової якості та спортивної поведінки автомобіля. При побудові кузова Audi застосовує методику комбінованого поєднання елементів зі сталі та алюмінію. Конструктивні елементи, як то передні чашки амортизаторних стійок виконуються з алюмінію, так само, як і двері, кришка капоту і крила. Внутрішній простір нового Audi A6 виконаний ще багатшим ніж у попередника. Стосовно вільного простору для ніг задніх пасажирів він перевершує, як свого попередника так і всіх ключових конкурентів. До цього ж була покращена пропозиція простору над головою та в плечовій лінії спереду і позаду салону. Багажне відділення пропонує більшу ширину вантажного простору – дві сумки для гольфу добре розташуються поперек. Сам об’єм багажника залишився незмінним і складає 530 літрів. Кришка багажника за бажанням може мати функцію відчинення рухом ноги електрично.
Наново спроектовані сидіння підкреслюють характер Audi A6, як впевненого лімузину для довгих маршрутів. Особливо високий комфорт пропонують передні контуровані індивідуальні сидіння з численними налаштуваннями, на вибір також з функціями провітрювання та масажу. Про особливий внутрішній клімат також попіклувались: опційний пакет Air Quality покращує повітря з двома стриманими ароматизаторами, іонізатором і ефективним фільтром шкідливих часток. З великим скляним елементом опційний панорамний дах привносить багато світла у внутрішній простір. Додаткові пропозицій комфорту включають – склоочисники з інтегрованими форсунками склоомивачів та лобове скло з підігрівом.

Підвіска – рухливий, як спорткар, маневрений, як автомобіль компакт-класу
Новий Audi A6 у порівнянні зі своїм попередником значно виграв у відчуттях динамічності – особливо завдячуючи інноваційним рішенням в підвісці. І без того спортивне серійна система прогресивного рульового управління стала ще більш прямою, до того ж нова концепція амортизації передає інтенсивний чітко диференційований фідбек від дороги. A6 легко маневрує на міських дорогах, надзвичайно рухливо на заміських і впевнено-комфортно на шосе.
Значна частина маневрених та динамічних можливостей лежить на динамічному повнокерованому шасі. Воно поєднує пряме, спортивно-налашоване рульове управління з впевненою їздовою стабільністю і вирішує таким чином класичний цільовий конфлікт. В залежності від швидкості передаточне число рульового управління варіюється між 9,5:1 і 16,5:1. Одночасно задня колісна пара може повертати на кут до 5 градусів. При низьких швидкостях задні колеса повертаються на кут протилежний переднім, що підвищує маневреність автомобіля і зменшує радіус повороту на 1,1 метри – до 11,1 метри. Це робить маневрування п’ятиметрового седану на міських дорогах доволі легким. При високій швидкості обидві колісні пари повторюють заданий напрямок руху. Це оптимізує стабільність при при прямому русі і при зміні полоси руху.
Перепрацьована підвіска коліс виконується з легкого алюмінію. Не зважаючи на збільшені, у порівнянні з попередником, розміри коліс, з 21 дм дисками та форматом покришок 255/35, Audi A6 демонструє покращений їздовий і шумовий комфорт. На передній вісі працюють гальма з супортами з алюмінію. При виборі опцій підвіски на вибір представлено 4 варіанти: конвенційна зі стальними пружинами, спортивна, з регульованою жорсткістю і адаптивна пневматична з регульованою жорсткістю.

Привід
На старті продажів на європейському ринку Audi пропонуватиме новий A6 з двома потужними двигунами – одним дизельними і одним бензиновим. Бензиновий V6 агрегат 3.0 TFSI потужністю 340 к.с. (250 кВт) і крутним моментом 500 Нм (комбінований розхід палива 6,7 – 7,1 л на 100 km), прискорює бізнес-седан до позначки в 100 км/г за 5,1 с, а обмежена електронікою максимальна швидкість складає 250 км/г. Подібні
показники пропонує і 3.0 TDI з його 286 к.с. (210 кВт) і крутним моментом в 620 Нм (розхід палива в комбінованому режимі 5,5 – 5,8 л на 100 км). В той час, як 3.0 TDI працює з 8-ступеневим tiptronic, 3.0 TFSI серійно комплектується 7-ступеневим S tronic. Обидва варіанти моторизації
серійно оснащуються фірмовою системою повного приводу quattro, але з різною концепцією – разом з tiptronic йде центральний диференціал з самоблокуванням, а з S tronic більш економічний повний привід quattro-ultra, який підключає задню вісь тільки у випадках потреби її допомоги.
У поєднанні з tiptronic опційний спортдиференціал надає A6 ще динамічнішого керування, активно розподіляючи приводні моменти між задніми колесами. Так само, як і система динамічного повнокерованого шасі, регульованої амортизації, і адаптивної пневмопідвіски, робота коробки передач і спортдиференціалу зв’язана в систему налаштувань електронного шасі. Через щільний зв’язок всі системи працюють узгоджено і з високою точністю. Через систему налаштувань їздового режиму Audi drive selec водій може обрати відповідний їздовий профіль – широкий вибір від комфорту до спортивного стилю.

Дизайн екстер’єру – технократичний і елегантний
Так само, як і моделі A8 і A7 Sportback новий A6 є послом і демонстратором нової мови дизайну від Audi. З напружено-насиченими поверхнями, гострими кантами і чіткими лініями бізнес-седан демонструє свій власний чітко виражений характер: спортивну елегантність, Хай-тек і преміальність до останньої деталі.
Екстер’єр підкупає виваженою пропорційністю – довгий капот, велика колісна база і корткі звіси. Довжина A6 складає 4.939 міліметрів, що на 7 мм більше від попередника. В ширину він виріс на 12 мм – до цифри в 1.886 мм і в висоту його виміри становлять 1.457 мм – лише на 2 міліметри більше за того ж попередника.
Широка,низько розташована решітка радіатора Сінглфрейм, пласкі фари і потужно оконтуровані повітряводи випромінюють спортивний дух. В бічній проекції три характерні ліній знижують оптичну висоту автомобіля. Напружені контурні лінії, що простягаються над колесами звертаються до quattro-генів від Audi. Натягнута лінія даху, що переходить в сплюснуту задню стійку відчеканює силует. Коротка кришка багажнику завершується вигнутим ломаним кантом для оптимізації аеродинаміки. Характерна хромована накладка акцентує тривимірну архітектуру задньої частини кузова і поєднує задні ліхтарі.
Вибір лакового покриття нового A6 складається з 14 фарб, з яких 7 нові. Окрім версії Basis також доступні обидва варіанти ліній оснащення екстер’єру - sport і design, як і пакет Sline.

Світловий дизайн – техніка стає видимою
Рішення в світловому дизайні акцентують технічний характер A6. Audi пропонує світлотехніку в трьох варіантах виконання. В топовій версії з HD Matrix LED-фари, п’ять горизонтальних світлових ліній створюють сигнатуру денних ходових вогнів, що окреслюють ширину фронтальної частини. Над ними розташовуються модулі не засліплюючого світла, яки функціонують за принципом зіниці. Опційно світлова сигнатура задніх
вогнів складається з однієї горизонтальної лінії та дев’яти вертикальних сегментів кожної фари; області між ними заповнюють елементи гальмівного світла. В топовому оснащені також на борту і динамічні вказівники повороту. При відкритті автомобіля та закритті дверей активується пульсуюча Coming- та Leaving-Home-функція.
Для салону Audi пропонує два різноманітних світлових пакети: Ambiente і Kontur-Ambiente. Обидва наповнюють внутрішній простір, придають об’ємності і підкреслюють якість оздоблення. Ambient-підсвітка оживлює торпедо і центральну консоль. Контурне світло окреслює чисті лінії архітектури інтер’єру вибором з 30 варіантів тональності підсвічування.

Інтер’єр – прогресивний дизайн
Внутрішній простір нового A6 витриманий концепції Black Panel (чорна панель) – свіжий погляд, що відображає технічну компетентність і цифровий характер бізнес-седану. Складається ненапружена Лаунж-атмосфера в форматі мови форм, що діють націлено і передають сутність. Струнка панель приладів і спокійне пронизуюче горизонтальне лінієутворення сприяють відчуттям повітряності простору.
Центральна консоль Audi A6 орієнтована до водія, так само, як і верхній MMI touch response-дисплей має легкий нахил вліво. Black Panel-Optik, інтегрована в алюмінієву рамку, у вимкненому стані майже не проглядається. Відкриття однієї з дверей дисплей активує дисплей, чия графічна поверхня ідеально пасує до дизайну інтре’єру.

Лаки і матеріали оздоблення – багатство оснащення, що відповідає будь-якому смаку
Великий вибір лакових покриттів і матеріалів оздоблення, що пропонуються Audi для нового A6, одягають дизайн інтер’єру в дуже відмінні характери, від елегантного до спортивного, від техно до футуро. П’ять варіантів оформлення дизайну інтер’єру доступні на вибір: Basis, sport, design, design selection і S line Sportpaket (з 19-дюймовими колісними дисками і спортивною підвіскою). З кожним варіантом поєднані різноманітні цвітові концепції. Вибір і застосування матеріалів – від натурального дерева у вставках до шкіряного покриття при борної панелі – вказують на безкомпромісно високу якість новго седану. Для всіх лінійок оснащення Audi пропонує опційно пакет екстер’єру S line.

Зборка нового Audi A6 здійснюватиметься на заводі в Некарзульмі, а старт продажів на німецькому ринку - з червня 2018 року. Базова ціна седану Audi A6 50 TDI quattro на європейському ринку становитиме 58.050 Євро.