Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1 Sportback

Витрата пального: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Викиди: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Новий Audi A6 Avant поєднує повсякденну практичність і високу варіабельність з динамічним дизайном. Задня частина кузова типово зрізана, концепція вантажного простору тим не менш варіабельна з 565 до 1.680 літрів багажного об’єму. Привід і підвіска мають комфортні і одночасно спортивні налаштування. Система м’якого гібриду Mild-Hybrid-System з пакету серійного оснащення підвищує економічність, а система динамічного рульового управління маневреність і рухливість. Зі своїм інтуїтивним обслуговуванням повністю цифрова система управління MMI touch response забезпечує високий рівень комфорту для водія і пасажирів.


Краса і функціональність – дизайн екстер’єру
Прекрасні комбі називаються Avant – новий A6 Avant впевнено доводить відповідність традиційному девізу марки Audi. З гострими лініями, великими поверхнями і типовим, приплюснутим заднім склом дизайн екстер’єру віддзеркалює нову мову форм марки. Майже п’ятиметровий Avant випромінює зі своїм довгим моторним відсіком і спадаючою лінією даху елегантність, динамізм і коштовну витонченість. Широка, низька
решітка радіатора Синглфрейм панує у фронтальній проекції, бічний вид підпорядкований подовженій силуетній лінії і трапецієподібним поверхням вікон. Через напружено-форматовані колісні арки оптично акцентовано підкреслюється quattro-привід. Підтягнута лінія даху перетікає в зкошену задню стійку. Спойлер канту даху подовжує силует і підкреслює спортивний характер A6 Avant. В задній частині кузова молдинг композиційно з’єднує ліхтарі. Додатково до дванадцяти варіантів лакування на вибір опційно доступні лінійки варіантів оснащення екстер’єру sport і design, як і пакет S line.

Запрошення – кузов, пропозиція місця і багажне відділення
Новий Audi A6 Avant має в довжину 4,94 метри, в ширину - 1,89 метри і 1,47 метри в висоту. Його внутрішній простір нарізаний ще більш щедро ніж в попередника. В параметрах простору в ліктях попереду і позаду, для колін він переважає конкурентні запити. Незважаючи на спортивну акцентованість нового A6 Avant він зберіг об’єм та розміри багажного відділення на рівні свого попередника - 1.050 мм завантажувальної ширини і 565 літрів об’єму, зі складеними сидіннями заднього ряду він зростає до 1.680 літрів. Двері багажного відсіку і його перекриття вже в серійному виконанні мають електропривод; для відкриття задньої двері також опційно доступне сенсорне управління. Задній ряд сидінь в серійному виконанні може складатися у співвідношенні 40:20:40. Опційний причепний пристрій може розчіплятися електрично.
Багажний відсік серійно оснащений перевіреною системою шин, що дозволяє безпечну фіксацію різноманітних предметів на чотирьох індивідуальних посадкових позиціях. До цього додатково A6 Avant має фіксуючий пасок, сітку та два гаки. Опційний фіксувальний набір з телескопічними штангами і ременем дозволяє індивідуальний розподіл простору багажного відсіку.
Довгі дистанції є домінантними умовами для нового A6 Avant, не в останню чергу завдячуючи низькому рівню зовнішніх шумів в салоні. Аеродинаміка і аероакустика знаходяться на топ-рівні, коефіцієнт аеродинамічного спротиву для початкових варіантів моторизації cw, складає вражаючі 0,27. До цього ж кузов побудований з використанням сталевих і алюмінієвих компонентів демонструє особливу високу жорсткість на скручування.

Безпека є безпека – світлотехніка та асистентські системи водія
A6 Avant підходить з багатим пакетом систем забезпечення безпеки, в світлотехніці, асистентських системах і пасивній безпеці. Світлодіодне
LED-світло в новому Audi A6 Avant в серії. Три варіанти виконання представляються на вибір – в якості топ-версії є HD Matrix LED-фари з далеким світлом високої роздільної здатності. П’ять горизонтальних ліній викреслюють сигнатуру денного світла. Динамічні вказівники поворотів і пульсуюче світло Coming- та Leaving-Home акцентують виключний характер сімейства A6. За бажанням доступний контурний світловий пакет Ambiente окреслює особливості дизайну інтер’єру.
Ідеальний для тих хто багато часу проводить в поїздках та щоденно добирається з пригороду в місто на роботу, A6 Avant пропонує широку пропозицію асистентських систем водія. Пропозиція розподілена в пакети „Місто“ та „Tур“. До неї належать, окрім серійного асистента аварійного гальмування „Audi pre sense front“ ще і адаптивний асистент руху і асистент руху на вузьких ділянках. Він підтримує супроводження в поперековому і продовжному русі в режимі stop and go, аж до повної зупинки, як і в русі на швидкості до 250 км/г і розвантажує водія при прискореннях і гальмуваннях. Те ж при дотриманні встановленого швидкісного режиму руху з утриманням безпечної дистанції до транспорту попереду в умовах дорожніх корок і русі через обмеження при дорожніх роботах. Через додаткові функції до роботи підключається асистент економічного режиму руху, регулюючи темполіміт, проходження кривизни ділянок траси, обгонах, кільцевого руху і активному використанні навігації для слідування по запланованому маршруту. Асистент економічного режиму руху надає окрім превентивного інформування на панелі приладів ще і хаптичний зворотній сигнал через активну педаль газу. Разом з системою м’якого гібриду MHEV-System зазначені асистенти сприяють водінню в найбільш оптимально-економному режимі.
Для ще більшої безпеки про Вас піклується асистент екстрених ситуації. Він розпізнає небезпеку і, якщо водій не реагує, попереджує його в подібних ситуаціях оптично, акустично і хаптично. У разі відсутності реакції водія, система переймає управління, активує аварійні сигнали фар і
автоматично зупиняє автомобіль в полосі свого руху. Одночасно активуються захисні функції Audi pre sense, наприклад затягування пасків безпеки, закриття вікон і автоматична подача аварійного сигналу.
В міському потоці водія підтримує п’ять функцій: асистент перехресть розпізнає критичний перехресний рух перед автомобілем, система Audi pre sense 360° розпізнає небезпеки зіткнення, асистент поперечного руху позад спостерігає за повільним рухом назад, наприклад при виїзді заднім ходом з паркувального вікна. Пакет доповнюють асистенти попередження при виході з автомобіля та зміни полоси руху. Управління всім
функціоналом покладено на хай-енд технологію від Audi, яку новий A6 Avant має на борту вже в серії: центральний блок управління асистентськими системами (zFAS), який в постійному режимі створює цифровий опис структури оточуючої місцевості пересування автомобіля. Для цього, в залежності від варіанту оснащення, zFAS використовує данні від п’яти радарних сенсорів, п’яти камер, дванадцяти ультразвукових
датчиків і лазерного сканера.

Економічні та потужні – всі двигуни з технологією м’якого гібриду (Mild-Hybrid-Technologie)
Всі двигуни вже в базовому виконанні оснащені системою м’якого гібрида (MHEV), що підвищує комфорт і економічність, зменшуючи споживання палива в реалістичних умовах дорожнього руху. Ремінний стартерний генератор RSG, серце системи MHEV, з 48-вольтною борт мережею при уповільненні руху виробляє до 12 кВт потужності рекуперації і заряджає літій-іонну батарею. З вимкненим двигуном новий Audi A6 Avant може рухатись в режимі ”планування” на швидкостях між 55 і 160 км/г, область функціонування Start-Stopp-системи розпочинається вже при 22 км/г.
Двигуни передають свою енергію на дорогу через семиступеневий S tronic чи восьмиступеневий tiptronic і систему повного приводу quattro. Ідеальне доповнення складає спорт диференціал, активно розподіляючи сили між задніми колесами при активній спортивній їзді.

Комфортабельний і рухливий як ніколи до цього – підвіска
Підвіска нового A6 Avant у порівнянні з попередником пропонує ще більшу можливість вибору між динамікою і комфортом. Доступна вже в базовому виконанні система прогресивного рульового управління позначає себе через високий рівень комфорту управління. В будь-яких випадках спортивно перемикаючись, вона працює зі зростаючою зворотною віддачею завжди пряміше. До цього нова направляюча концепція електромеханічного рульового приводу уможливлює отримання зворотного зв’язку з дорогою, одночасно згладжуючи передачу неприємних ударів на кермо.
Опційно Audi пропонує динамічне повнокероване шасі, яке надає A6 Avant особливо високої маневреності. При швидкостях до 60 км/г задня пара коліс повертає на кут до 5 град. протилежно передній. Завдяки цьому радіус розвороту майже п’ятиметрового Avant зменшується майже на 1 метр і становить 11,1 метри. Байдуже йдеться про паркування, перелаштування чи рух міському потоці – розміри A6 Avant не відчуваються. Додатково система повно керованого шасі підвищує рухливість на звивистих ділянках шосе та їздову стабільність при швидкостях вищих за 60 км/г. Для підвищення стабільності автомобіля передня та задня пари коліс повертаються синхронно в одному напрямку.
Audi пропонує чотири варіанти підвіски на вибір: стандартну бузову пружинну, спортивну, підвіску з регуляцією жорсткості і адаптивну пневмопідвіску так само з регульованою жорсткістю амортизаторів. Електронна платформа EFP регулює окрім амортизаторів і пневмостійок також систему динамічного рульового керування і спорт диференціал, що розподіляє за потреби привідні моменти при русі на високих швидкостях і активному маневруванні між задніми колесами. У всіх регульованих варіантах підвіски водій сам може встановлювати її налаштування через Audi drive select – в доступних модусах comfort, auto і dynamic. Новий Audi A6 Avant покоїться на колесах в розмірності до 21 дюйми, які саме в цьому розмірі пропонують дуже високий рівень комфорту їзди і низький рівень шумів.

Жити краще – Інтер’єр і оснащення
Архітектура внутрішнього простору нового Audi A6 Avant елегантно-мінімалістична і гармонійно поєднана з концепцією управління. Струнка панель приладів домінує в поверхнях так званою концепції чорної панелі, в якій приховується верхній MMI touch response-дисплей. Так само, як і нижній дисплей на консолі центрального тонеля він має легкий нахил в сторону водія. Горизонтально-орієнтована лінія інтер’єру підкреслює враження багатства вільного простору, в якому всі елементи мають логічне взаємопоєднання. За бажанням клієнта інтер’єр нового Audi A6 Avant може відображати повністю відмінний характер. Окрім версії Basis на вибір доступні чотири лінійки оснащення, кожна з власною кольоровою концепцією: sport, design, design selection і спортпакет S line. Вибір лакування – від прогресивного до елегантного, високоякісного оздоблення – включає вибір аж до шкіри Валькона і накладок з пористого дерева, звично для Audi. Для всіх лінійок оснащення також додатково доступний пакет екстер’єру S line.
Сидіння в Audi A6 Avant повністю наново спроектовані. Верхівку програми складають передні індивідуальні контурні сидіння з численними налаштуваннями, за бажанням оснащені функціями вентиляції і масажу, як і S-спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками.
Інші опції це пакет Якісне повітря Air Quality Paket з двома різноманітними ароматами і іонізатором, велике панорамне скло даху і адаптивні очищувачі скла з інтегрованими в щітки розпорскувачами.

Інтуїтивна і логічна – система управління MMI touch response
В новій концепції управління MMI touch response нового Audi A6 Avant водій здійснює керування майже всіма автомобільними функціями на двох дисплеях. На верхньому з діагоналлю в 10,1-дм – якщо на борту в наявності MMI Navigation plus – здійснюється управління опціями Інфотейнмента та Навігації.
Через 8,6-дм нижній дисплей керуються системи клімату, функції комфорту і здійснюється передача текстових команд. При цьому зап’ясток зручно покоїтиметься на важелі перемикання передач. Завдячуючи його хаптичному і акустичному зворотному зв’язку технологія MMI touch response діє швидко та впевнено. Структура меню MMI логічна і пласка, подібно до смартфонів, водій має змогу самостійно впорядкувати розташування іконок на екрані дисплея.
Разом з MMI Navigation plus стає доступним повністю цифровий Audi virtual cockpit з 12,3-дм діагоналлю, який обслуговується через багатофункціональні кнопки на рульовому колесі. Опційний Head-up-дисплей проектує інформацію на лобове скло в зоні видимості водія. Система натурально-речового обслуговування робить нові A6 Avant інтелектуальним партнером для діалогу. Вона відповідає на команди і питання двома шляхами: з наявних на борту даних чи з віртуальної хмари. Завдяки серійній персоналізації доступна можливість створення до семи індивідуальних профілів, в яких кілька водіїв можуть зберігати власні налаштування з аж до 400 параметрами.

Уважні і передбачливі – навігація і Audi connect
Топовим елементом в інфотейнмент-програмі нового Audi A6 Avant є опційна MMI Navigation plus. Її модуль передачі даних підтримує стандарт LTE Advanced і інтегрує WLAN-Hotspot. Навігація розпізнає вподобання водіїв на базисі пройдених ділянок трас і генерує з них відповідні пропозиції. Маршрут прораховується в онлайн-режимі на сервері служби HERE і паралельно в самому автомобілі.
Портфоліо від Audi connect вміщує численні онлайн-служби, серед яких також і Car-to-X-Services. Опційний ключ Audi connect надає можливість відкриття/закриття автомобіля за допомогою смортфону з системою Android. Додаток myAudi тісно з’єднує автомобіль зі смартфоном свого власника. Audi phone box підтримує телефонію з висококомфортабельним протоколом Voice-over-LTE.
Аудіосистема Das Bang & Olufsen Advanced привносить у внутрішній простір вражаюче 3D-звучання через загалом 19 гучномовців.