Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A1

Витрата пального: 5,8–3,6 l/100km

CO2 -Викиди: 134–94 g/km

A3 Sportback

Ціна: від 793.754,07 грн

Витрата пального: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Викиди: 98- 137г/км

A4 Limousine

Ціна: від 1.056.905,68 грн

Витрата пального: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 95-144 г/км

A5 Coupé

Ціна: від 1.334.936,44 грн

Витрата пального: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Викиди: 107-144 г/км

A6 Limousine

Ціна: від 1.262.709 грн

Витрата пального: 4,2-6,9 л/100км

CO2 -Викиди: 109-164 г/км

Q2

Ціна: від 878.281,11 грн

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

Q3

Ціна: від 1.052.157,81 грн

Витрата пального: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Викиди: 109-168 г/км

Q5

Ціна: від 1.426.865,66 грн

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від 1.779.366,94 грн

Витрата пального: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Викиди: 144-163 г/км

TT Coupé

Ціна: від 1.548.254,11 грн

Витрата пального: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Викиди: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Ціна: від 3.261.300,41 грн

Витрата пального: 8,7 л/100 км

CO2 -Викиди: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Витрата пального: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Викиди: 48-50 г/км

Перша генерація Audi TT свій серійний дебют відсвяткувала в 1998 році. Ще за три роки до того Audi представила TT, як концепт-кар в кузові купе на Франкфуртському Міжнародному автосалоні і, як родстер на Токійському Мотор-шоу. Відразу після старту ринкових продажів TT Coupé впевнено завоював топову позицію в своєму сегменті. Audi TT ототожнює задоволення на дорозі, дизайн і любов до деталей: алюмінієві елементи в водійсько-орієнтованому інтер’єрі, прогресивний дизайн колісних дисків, короткий шароподібний перемикач передач, характерна кришка паливного баку і округлі кінцевими труб випускної системи відносяться до типових елементів спортивного автомобіля компакт-класу. Дизайн з його лаконічними геометричними формами знайшов безліч своїх прихильників по всьому світу.


Загострений, зрісший, розширений
Пунктуально до 20-річного ювілею першого Audi TT виробник придав особливо спортивного характеру актуальній моделі: так Audi загострило дизайн нового TT, потужності зросли і розширена пропозиція серійного оснащення. Окрім водійсько-орієнтованого Audi virtual cockpit нова модель вже в базовій версії має також асистентську систему зміну режиму їздових характеристик Audi drive select, світловий та дощовий сенсори, зовнішні дзеркала з підігрівом, як і багатофункціональне кермо plus з можливістю повного управління з нього всіма опціями інфотейнмент- і мовної діалогової систем. Так само в серійному оснащенні доступні USB-входи з підсвічуванням і Bluetooth для безкабельного з’єднання з кінцевими приладами.


По спортивному експресивний: дизайн екстер’єру
Мускулистий, прогресивний і ще спортивніший – саме так представляється дизайн екстер’єру оновленого TT. Фронтальна проекція підпорядкована масивній решітці радіатора Синглфрейм з тривимірною стільниковою архітектурою. Вже в серійному виконанні великі бічні повітряводи акцентують фронтальну ширину автомобіля. Так само в задній частині це роблять горизонтальні лінії. Під алюмінієвим клапаном горловини паливного баку в класичному ТТ-дизайні відсутня кришка, водій може спрямовувати заправлювальний пістолет напряму в горловину – типовий елемент спорткарів. Під замовлення доступні фари зі світлодіодною (LED) чи матричною світлодіодною (Matrix-LED) технологіями. Динамічні вказівники поворотів при цьому є справжнім оптичним хай-лайтом. Наново сформатований, опційний пакет екстер’єру S line ще підвищує акцентованість спортивного характеру Audi TT. Він включає фронтальний спліттер, вертикальні повітряводи, решітку радіатора в чорному титані, специфічні бічні швелери зі вставками, а також спортивне завершення задньої частини автомобіля, до якого належать розширений дифузор і розташовані нижче задніх ліхтарів вертикальні повітряводи з трьома поперечними пластинами.TT Coupé і TT Roadster нараховують 4,19 метри в довжину. Обидва варіанти кузова мають короткі звіси і колісну базу в 2,51 метри. Оновлений TT в заводській комплектації оснащується 17-дм колісними дисками, опційно Audi і Audi Sport постачають колеса в розмірах 18, 19 і 20 дм. Три нові варіанти зовнішнього лакування доповнюють портфоліо пропозиції кольорових рішень для кузова: Космічний Блакитний (Kosmosblau), Помаранчевий пульс (Pulsorange) і Блакитний турбо (Turboblau – тільки для S line).


Пакет потужності: двигуни
Для оновленого TT Audi пропонує бензинові мотори в різних варіантах потужності з 6-ступеневою МКП чи 7-ступеневим автоматом з подвійним
зчепленням. В обох варіантах приводів коротке перемикання нижніх передач дозволяє потужне прискорення, в той час довге перемикання вищих передач знижує рівень обертів. Всі нові агрегати оснащені спеціальними фільтрами.

Впевнено спортивний: підвіска і привід quattro
Оновлений Audi TT пропонує динамічне і одночасно прогнозоване керування. При виборі спорт-пакету S line чи систему з магнітним регулюванням жорсткості (Audi magnetic ride), кузов покоїться на 10 міліметрів нижче.До інших хай-лайтів підвіски відносяться система прогресивного рульового управління, чотири-важільна задня вісь і система електронної стабілізації ESC. Система керування приводними моментами вибраних коліс активується при швидкому русі по звивистих ділянках трас, покращуючи керованість, за необхідності пригальмовуючи розвантажені колеса внутрішнього радіусу.


Водійсько-орієнтований: кокпіт і асистентські системи
Характер спорткару підкреслюється також водійсько-орієнтованим інтер’єром з його чіткими лініями. Струнка панель приладів нагадує несучу плоскість літака; округлі повітряні сопла з інтегрованим управлінням нагадують турбореактивні двигуни – класична деталь TT. Audi TT в серійному оснащені має спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками. Опційно доступні S-спортсидіння (серійно йдуть в спорт пакеті S line) з пневматичним налаштуванням бічної підтримки. Багажне відділення автомобіля з формулою 2+2-місця пропонує під кришкою 305 літрів об’єму – в кузові Roadster це 280 літрів. Всі датчики відображаються в цифровому форматі на 12,3-дм дисплеї віртуального кокпіту Audi virtual cockpit. Водій може обирати між двома режимами відображення: в класичному вигляді на передньому плані стоять тахометр і датчик обертів, в режимі „Інфотейнмент“ виводяться інші данні системи, наприклад навігаційна карта у збільшеному форматі. Доступні під замовлення в якості додаткової опції спортивні покажчики інформують про продуктовану потужність двигуна, крутний момент і сили навантаження при прискоренні. Термінал управління системи MMI на центральній консолі обмежений шістьма клавішами. Топова версія MMI Navigation plus з MMI touch інтегрує на верхній поверхні обертально-натискного перемикача тачпад, що розпізнає прописні команди і наприклад дозволяє збільшувати зображення. Система речового управління розуміє велику кількість формулювань з повсякденного спілкування. Audi connect з швидким LTE-Standard приносить на борт різноманітні Online-служби. Audi smartphone interface з’єднує смартфон з автомобілем і відображає його зміст через безпровідний USB direkt на Audi virtual cockpit. Хай-енд рішенням в області HiFi є акустична система Bang & Olufsen Sound System. Її підсилювач має потужність в 680 Вт і 14 каналів. Він наповнює салон звучанням через 12 динаміків, серед яких два центральні гучномовці і да бас-бокси.
Асистентські системи водія слідують філософії TT: вони розвантажують водія з тим щоб він міг повністю концентруватися на дорозі. Пропозиція сягає від Асистента зміни полоси руху Audi side assist через Асистент утримання полоси руху Audi active lane assist і системи розпізнавання дорожніх знаків до паркувального асистенту з камерою заднього ходу.


Класичний: TT Roadster з тканинним верхом
Як кожний відкритий Audi, TT Roadster має тканинний дах, на вибір в чорному чи сірому рішенні. Тканинний дах сидить дуже щільно і завдяки
своїй здатності добре поглинати шуми дає добру акустичну ізоляцію. З його 39 кг ваги він є дуже легким і лише в незначній мірі обмежує об’єм
багажника. Серійна система електроприводу даху відкриває та закриває покриття за близько 10 секунд, спрацьовуючи на швидкостях до 50 км/г.

Новий Audi TT почне надходити до європейських дилерів з четвертого кварталу 2018 року. Європейський цінник для TT Coupé розпочинатиметься з бл. 35 тис. Євро, а для TT Roadster від 37.5 тис.Євро.