Цей сайт використовує файли cookie. Використовуючи даний сайт, його сторіники, сервіси, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера.

A4 Limousine

Ціна: від UAH 969,158.00

Витрата пального: 3,7-6,7 л/100км

CO2 -Викиди: 98-157 г/км

A6 allroad quattro

Ціна: від UAH 1,636,495.00

Витрата пального: 5,8-6,5 л/100км

CO2 -Викиди: 152-172 г/км

RS 7 Sportback

Ціна: від UAH 2,861,671.00

Витрата пального: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Викиди: 261 - 265 г/км

A8 L

Ціна: від UAH 2,153,554.00

Витрата пального: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Викиди: 148-156 г/км

Q2

Ціна: від UAH 778,159.00

Витрата пального: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Викиди: 109-134 г/км

RS Q3

Ціна: від UAH 1,540,335.00

Витрата пального: 8,8-8,9 л/100км

CO2 -Викиди: 202-203 г/км

Q5

Ціна: від UAH 1,272,771.00

Витрата пального: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Викиди: 129-162 г/км

Q7

Ціна: від UAH 1,640,991.00

Витрата пального: 6,6-9,1 л/100км

CO2 -Викиди: 174-208 г/км

Q8

Ціна: від UAH 1,625,742.00

Витрата пального: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Викиди: 171-172 г/км

e-tron

Ціна: від UAH 1,659,676.00

RS 6 Avant

Ціна: від UAH 2,686,713.00

Витрата пального: 11,5 - 11,7 л/100км

CO2 -Викиди: 263 - 268 г/км

Новий A3 Limousine презентує себе у спортивно-елегантному стилі. У порівнянні з попередником, при незмінній колісній базі, він підріс в довжину на 4 сантиметри – до 4,50 метрів. В ширину він набрав два сантиметри – до 1,82 метри, як і один сантиметр у висоту – відтепер це 1,43 метри. Результат – підвищена свобода простору над головою попереду на 2 см, завдячуючи нижче позиціонованому водійському сидінню, а також трохи більше простору в ліктях. Об’єм багажника з 425 літрами залишився незмінним на рівні попередника.


Потужний і елегантний: екстер’єр
У фронті домінує велика решітка радіатора Синглфрейм з октагональними сегментами, охоплена з боків виразними фарами. Зовнішньо вони вибудовують трапецієподібний кут спрямований донизу. В топовій версії з технологією Matrix LED під їх заскленням скривається нове цифрове денне світло, яке складається з піксельного поля з 15-світлодіодних сегментів з індивідуальним керуванням і в різних версіях A3 Limousine мають специфічну сигнатуру.
В той час, як лінія кузова A3 Sportback, проходячи через бічні пороги, перед задньою колісною аркою робить вигин вгору до задніх ліхтарів, акцентуючи спортивну коротку задню частину, в седані вона тягнеться до заднього бамперу, навпаки підкреслюючи його довжину – 15 сантиметрів більше за Sportback – и забезпечуючи елегантність сприйняття бічної проекції. Через вигнуті поверхні під широкими плечами кузова, quattro-блістери та пороги виглядають ще більш виступаючими, інтенсивно підкресленими світло-тіньовими ефектами. Лінія даху від центральної стійки динамічно спускається до низу – подібно до кузова Coupé – і завершується характерним спойлером на кришці багажника. Опційно останній доступний в карбоні, додаючи оптичних акцентів атлетично складеному кузову чотиридверки.


Аеродинамічно чистий: кузов
Дещо припіднята, у порівнянні з попередником, задня частина і великий дифузор покращують аеродинаміку. Так новий A3 Limousine з 150- сильним 2.0 TDI демонструє коефіцієнт аеродинамічної обтічності cw‑0,25 – на 0,04 пункти нижчий за попередню генерацію авто. Цьому сприяють також два електрично керовані модулі жалюзі системи охолодження розташовані за решіткою радіатора, які розумно і ситуативно регулюють повітряні потоки. Так само зменшенню повітряного спротиву слугують кришка днища кузова, аеродинамічно покращені корпуси зовнішніх дзеркал і система активного охолодження гальм.


Фокусований і цифровий: кокпіт
Кокпіт A3 Limousine цілком і повністю сфокусований на водієві. Починаючи від дизайну салону і завершуючи елементами управління і датчиками. Так панель приладів з центральним сенсорним 10,1-дюймовим дисплеєм системи MMI має легкий нахил в сторону водія. В базовому виконанні дисплей підтримує функції розпізнавання прописних шрифтів і натуралістично-речового управління, в якості опції також наділений здатністю роботи з віртуальною інформаційною хмарою. Панель приладів діагоналлю 10,25-дюйми, що розташувалась за кермом вже в базі цифрова. Як опційний Audi virtual cockpit plus вона має діагональ в 12,3-дюйми і пропонує три різноманітних режими відображення, серед яких спортивна графіка з виведенням цифр під нахилом і особливо динамічним представленням. Тахометр та спідометр в цьому режимі відображені у вигляді гістограми з кутовими червоними графічними елементами. За бажанням концепцію виведення інформації може доповнити віртуальний Head-up- Display з проекцією важливих даних на лобове скло в прямому полі зору водія.


Потужно комунікований: від Мультимедійних до асистентських систем
Топова версія мультимедійної системи в новому A3 Limousine - MMI Navigation plus, яка побудована на модульних елементах третьої генерації MIB 3. Останні мають вдесятеро швидшу від попередника обчислювальну систему, комунікують авто зі швидкістю формату LTE Advanced і забезпечують онлайн доступ смартфонів пасажирів через WLAN-Hotspot. В серійному виконанні мультимедійна система MMI Navigation plus пропонує доступ до численних служб Audi connect, серед іншого –дорожня інформація в режимі онлайн, новини і додаткова супутня інформація, як то відображення фото, графіків роботи різноманітних установ, оцінки і рекомендації користувачів щодо відвідання пам’яток (Points-of-Interest).
Також служби Car-to-X, що є основою групового інтелекту парку Audi, входять в портфоліо. Вони наприклад повідомляють про небезпечні ділянки чи зони обмеження швидкості на маршруті слідування чи шукають вільні парко-місця на узбіччі на вулицях міста. Автомобіль залишили на парковці, додаток myAudi App продовжує вести Вас з автомобіля до цілі через смартфон.
Комунікація між A3 Limousine і смартфоном здійснюється через Audi smartphone interface, який вбудовує в систему MMI автомобіля зміст Apple Car Play та Android Auto, як і через Audi phone box. Останній з’єднує пристрій з автомобільною антеною і може його заряджати індуктивними токами. До цього A3 Limousine з Вашого Android-смартфону з ключем Audi connect може відкриватися/закриватися, як і запускати двигун. Персоналізація дозволяє вести профілі до шести різних користувачів, зберігати їх передналаштування і індивідуальні профілі, серед іншого для сидінь, кліматизації салону, і медіа-вподобання. Цифрове радіо DAB+ доступне вже в базовому виконанні. За бажанням доступне онлайн-радіо і гібридне радіо, які в залежності від потужності сигналу автоматично перелаштовуються між FM, DAB і онлайн-стрімом, забезпечуючи якнайкращий прийом. Пізніше пропозицію має доповнити голосова служба Amazon Alexa.
Так само асистентські системи водія завдяки тісній комунікації мають особливо високу ефективність. В системі Audi pre sense front камера за внутрішнім дзеркалом працює спільно з фронтальним радаром для запобігання зіткненню автомобіля чи, як мінімум пом’якшенню його наслідків. Також серійний асистент ухиляння використовує данні зазначених сенсорів. Адаптивний їздовий асистент, інновація з верхнього класу автомобілів, підтримує водія при виконанні повздовжніх і поперечних маневрів. Асистент ефективності, використовуючи навігаційні данні, включається, демонструючи моменти, коли потрібно прибрати ногу з педалі газу. Дуже корисними в міському потоці є система попередження при виході з автомобіля, асистент перехресного руху та камери кругового огляду.


Три агрегати на старті
На початковій стадії виробництва новий Audi A3 Limousine отримає 1,5-літрові турбобензиновики 35 TFSI потужністю 150 к.с. в двох версіях виконання - з новою 6-ст МКП та 7-ст S tronic, технологією відключення циліндрів Cylinder on Demand та у поєднанні з подвійним зчепленням, 48- Вольтною системою м’якого гібриду 48 Volt Mild-Hybrid-System. Останній завдяки системі рекуперації при старті та прискоренні з низькою кількістю обертів та крутному моменті до 50 Нм, відновлює витрачену енергію, дозволяючи в багатьох ситуаціях рухатись з вимкненим двигуном – в режимі накату. В звичайному повсякденному режимі експлуатації це дозволяє економити до 0,4 літри бензину на 100 км.
2,0-літровий турбодизель 35 TDI з тими ж 150 к.с. потужності працює зі 7-ст S tronic, чий перемикач виконаним за новою технологією shift-by-wire.


Комфортна і динамічна одночасно: підвіска
Підвіска нового A3 Limousine має спортивно-гармонічні налаштування – ще більш точні за попередника. Значну роль в цій точності і швидкості реакції відіграє центральний блок управління їздовою динамікою, який забезпечує оптимальну роботу всіх відповідальних за поперечну динаміку компонентів підвіски. Альтернативно до серійної опції є спортивна підвіска і підвіска з регульованою жорсткістю амортизаторів. Остання пропонує широкий вибір між висококомфортною розміреною їздою та динамічним варіативним керуванням. Також система налаштування їздової динаміки Audi drive select дозволяє водієві A3 Limousine обрати режими їзди за вподобанням – від акцентовано комфортного до активно динамічного, змінюючи при цьому динамічні характеристики та алгоритми роботи прогресивного рульового керування.

Вихід на ринок – від 27.700 Євро
В Німеччині та більшості європейських країн передпродажі нового A3 Limousine тартують наприкінці квітня 2020 року. Перші поставки розпочнуться влітку цього ж року. 150-сильний 35 TFSI буде розпочинатися від 29.800 Євро. Невдовзі з’явиться і стартовий бензиновик з цінником в 27.700 Євро.