Audi A8. Оновлення флагмана.
Audi представляє оновлену модельну лінійку флагманського преміального седану
Загострений дизайн і інновативні технології для флагмана: оновлений Audi A8
З загостреним дизайном, особливо у фронтальній та задній проекціях, як і інновативними технологіями Audi підвищує презентабельність та спортивну елегантність А8. Таким чином чотири кільця ще більше підкреслюють впевнений і прогресивний характер динамічного люкс-седану. Нові високотехнологічні фари та задні ліхтарі вражають інновативними функціями і утворюють вершину технологічного портфоліо в A8. Таким чином флагман марки досягає актуальних в часі і користувальницькоорієнтованих вражень – як для пасажирів, так і для водіїв. В модельній гамі Audi А8 відіграє, починаючи з 1994 року, як нащадок Audi V8, роль вістря списа марки в сегменті люксових седанів. Audi А8 є символом і піонером для статусу і престижу марки. Четверте покоління моделі, представлене Audi в 2017 році, підняло його на новий рівень з точки зору характеристик, зовнішнього вигляду і рівня оснащення. А8 став першою серійною моделлю виконаною в новій мові дизайну, який на сьогодні визначає прогресивне обличчя бренду.
Витончений дизайн у поєднанні з перевіреними технологіями і видатним рівнем комфорту для задніх пасажирів визначають розуміння Audi преміум-класу в цьому сегменті. При цьому великий седан представляє собою симбіоз з впевненого їздового комфорту і спортивної керованості охоплюючи весь спектр вражень від водіння. Завдяки точності у кожній деталі і численним інтелектуальним функціям оновлений А8 є високоякісним носієм технологій для користувальницькоорієнтованої і впевненої мобільності.
Ще більше престижності і суверенності: дизайн екстер’єру
Audi A8 – це седан, що уособлює статус і випромінює суверенітет – завдяки перепрацьованому дизайну його екстер’єр виглядає ще більш представницьким, суверенним і атлетичним. Базис решітки радіатора синглфрейм став ширшим, його прикрашають хромовані кутові елементи, що збільшуються віднизу до верху. Бічні повітрязабірники впорядковані більш вертикально і наново викреслені, як і фари, нижнє завершення яких створює характерний зовнішній контур. В сумі наново викреслені і скомпоновані елементи дизайну фронтальної частини придають більшої презентабельності і суверенності A8 та загострюють профіль топової моделі марки.
В бічній проекції особливо помітний прогресивний характер преміального седану. Дах виконаний пласким. Витягнуті лінії кузова акцентують довжину автомобіля, широкі колісні арки вказують на стандартний привід quattro. Область порогів у всіх версіях моделі сформована у вигляді западини, що з зовнішньої сторони прикрита характерними лезами. У задній частині домінують широкі хромовані накладки, індивідуалізована сигнатура задніх ліхтарів з цифровими органічними світлодіодами OLED, як і суцільна сегментована світлова полоса. Вставка дифузора в бампері тонко акцентована і наново викреслена горизонтальними лініями.
Audi S8 демонструє – типово для S-моделей Audi – чотири патрубки випускної системи, що розташовуються під охоплюючим їх контуром. Вони є однією з характерних деталей його спортивного дизайну. На додаток до базового виконання, Audi пропонує своїм клієнтам хромований пакет екстер’єру і, вперше для А8, пакет S line. Останній придає фронтальній частині більш динамічного вигляду і ще більше вирізняє його від базової моделі: характерні леза в області бічних повітроводів доповнюють вигляд – роблячи його подібним до S8. Ще більш чітко підкресленого вигляду надає додатковий чорний оптичний пакет. Кольорова гама варіантів лакування кузова для A8 включає одинадцять кольорів, серед яких нові металізовані лаки Зелений Дістрікт (Distriktgrün), Блакитний Фірмамент (Firmamentblau), Сірий Манхетен (Manhattangrau) та Ультраблакитний (Ultrablau). Так само оновлена і пропозиція для матових кольорів – Сірий Дайтона (Daytonagrau), Сріблястий Флорет (Florettsilber), Зелений Дістрікт Distriktgrün, Сіра Терра (Terragrau) і Льодовиковий Білий (Gletscherweiß). В програмі Audi exclusive кузов фарбується в колір обраний замовником.
Кузов довжиною в 5,19 метрів
В ході оновлення флагман Audi зазнав у вимірах лише незначних змін. А8 при колісній базі в 3,00 метри, має довжину кузова в 5,19 метри, ширину 1,95 метри і висоту 1,47 метри. S8 майже на 1 см довший. Кузов A8 побудований за технологією Audi Space Frame (ASF) – він на 58 відсотків складається з алюмінієвих компонентів. Пасажирський відсік складається з гарячеформованих сталевих елементів, доповнених надміцною вуглепластиковою задньою стінкою з високим рівнем жорсткості на скручування. Гнізда для стійок амортизаторів з магнію доповнюють концепцію облегшеної конструкції. Високий рівень жорсткості кузова закладає підвалини для точного керованості, відмінного комфорту і безшумності на борту.
Цифрові матричні світлодіодні фари і задні ліхтарі з технологією органічних світлодіодів
Цифрові матричні світлодіодні фари подібно до відеопроекторів використовують технологію DMD (Digital Micromirror Device/цифрового мікродзеркального пристрою). Кожна фара має близько 1,3 мільйони мікродзеркал, що розбивають світло на крихітні пікселі. Це дозволяє керувати ними з найвищою можливою точністю. Одна з нових функцій, що завдяки цьому стає можливою – орієнтувальне світло та світло полоси руху для автомагістралей. Фари в цьому випадку створюють світловий килим, що особливо яскраво освітлює власну полосу руху автомобіля. Орієнтувальне світло особливо корисне при проходженні ділянок з ремонтно-будівельними роботами, допомагаючи водієві інтуїтивно утримувати полосу руху. При виході з автомобіля та при посадці цифрові матричні фари можуть генерувати динамічну функцію Coming-Home-/Leaving-Home. Вони відображаються як проекції на поверхні чи на стіні.
Оновлений A8 вже в стандартній комплектації оснащується цифровими задніми ліхтарями з технологією органічних світлодіодів (OLED = organic light emitting diode). При замовленні автомобіля доступні дві – для S8 три – сигнатури світла на вибір. При виборі в Audi drive select режиму dynamic, світло змінює сигнатуру на додаткову, доступну тільки в цьому режимі.
Задні цифрові OLED-ліхтарі працюючи в тандемі з асистентськими системами забезпечують функціонування системи виявлення наближення: у випадку наближення когось з інших учасників дорожнього руху до стоячого А8 ззаду на відстань менше двох метрів, всі OLED-сегменти ліхтарів автоматично активуються. Додаткові функції – це динамічне мигаюче світло та Coming- і Leaving-Home-інсценування.
Лаконічність, як елемент дизайну: внутрішній простір
Інтер’єр A8 подібний до розкішної, просторою гостинної – він пропонує вільний та комфортний простір. Його архітектура виключно горизонтальноорієнтована, для того, щоб підкреслити глибину. Мова формоутворення при цьому залишається стриманою. В темряві пакет розсіяного світла Ambiente plus (входить до стандартної комплектації в пакеті Audi design selection та моделі S8) елегантно підкреслює салон автомобіля, для задніх пасажирів встановлені матричні світлодіодні лампи для читання.
Асортимент сидінь та їх оснащення в оновленому A8 багатосторонній, надзвичайно комфортний і випромінює високий рівень суверенності – спеціально для пасажирів заднього ряду доступні багато опцій. Топову пропозицією в програмі утворюють релакс-сидіння в A8 L з численними налаштуваннями і відкидною підставкою для ніг в спинці сидіння переднього пасажиру. В даному випадку можливо скористатися опціями обігріву та масажу ступенів ніг. До пакету також належать функція масажу спини з 18 пневматичними подушками, комфортні підголівники з електричними налаштуваннями, за замовленням - центральна консоль на всю довжину, опційно зі складними столиками, 4-зонний клімат-контроль і нові дисплеї в задній частині салону. Холодильний бокс з барною полицею з програми Audi exclusive підкреслюють атмосферу зручності і комфорту.
Висока якість виготовлення підкреслює ексклюзивність салону А8. Це відноситься до високоточної перфорації чохлів сидінь, так само, як і декоративних панелей вентиляції з електроприводами чи бархатистої шкіри комфортних підголівників. Сидіння в стандартній комплектації обтягнуті шкірою Valetta. Альтернативний вибір - шкіра Valcona, яка доступна в новому кольорі Коричневий Коньяк (Cognacbraun). Так само новий матеріал в програмі екологічна мікрофібра Dinamica для дверних карт, опційно – для панелей стійок і стелі.
Характерно для оновленого А8 - широкий вибір конфігурацій інтер’єру. До них відноситься пакет Audi design selection в сріблястій пастелі (Pastellsilber) і S line в Чорному, Червоному Мерло (Merlotrot) чи Коньяк (Cognac). Кілька пропозицій шкіряних пакетів, як і варіантів шкіряної оббивка від Audi exclusive окреслюють програму. Опційний пакет якості повітря включає іонізатор і ароматизатор.
Чутливе і розумне: управління
Концепція управління системи MMI в Audi A8 базується на двох сенсорних дисплеях (10,1- і 8,6-дюймів) і системі природнього голосового управління. Діалог стартує з заклику Hey Audi!. Повністю цифровий віртуальний кокпіт Audi virtual cockpit з опційно доступним проекційним дисплеєм Head-up-Display доповнює концепцію відображення і управління і акцентує орієнтованість на водія. Найбільш важлива інформація виводиться прямо в поле зору водія.
Нові рішення: навігація і Audi connect
Система MMI Navigation plus в стандартному оснащенні перепрацьованого Audi A8. Вона базується на модульній мультимедійній конструкції третього покоління (MIB 3). Так само доступні вже в базі сервіси Online- та Car-2-X Services від Audi connect доповнюють навігацію. Вони розподілені на два пакети: Audi connect Navigation & Infotainment та Audi connect Notruf & Service з Audi connect Remote & Control.
Під вимоги сучасності: нові дисплеї для задніх пасажирів
Також для мультимедійної системи існують привабливі опції. Нові дисплеї в задній частині салону відповідають очікуванням сьогоднішніх пасажирів. Йдеться про 10,1-дюймові дисплеї з роздільною здатністю Full-HD, що кріпляться до спинок передніх сидінь. Вони відтворюють контент з кінцевих пристроїв пасажирів, а також можуть приймати численні аудіо- та відеопотоки з усіх відомих потокових платформ чи ТБ-медіатек.
Для поціновувачів формату Hi-Fi розроблена аудіосистема Bang & Olufsen Advanced Sound System – вона передає високоінформативне тривимірне звучання також і на задні сидіння. Посилювач з вихідною потужністю 1.920 Ват керує 23 динаміками, а лінзи високочастотних динаміків з електроприводом підіймаються з панелі приладів. Система дистанційного управління вмонтована в центральний підлокітник дозволяє керування багатьма функціями комфорту і мультимедіа з заднього місця. Блок управління з його сенсорним OLED-дисплеєм має розмір з сучасний смартфон.
Три пакети: асистентські системи водія
В оновленому Audi A8 доступно близько 40 систем допомоги водію. Деякі з них – серед іншого системи безпеки Audi pre sense basic та Audi pre sense front входять вже в стандартну комплектацію, а опційне обладнання згруповане в пакети „Паркування“, „Місто“ та „Тур“. Асистентський пакет plus поєднує всі пакетні пропозиції. Окремо доступні такі опції, як система нічного бачення та камери кругового огляду. Хайлайтом пакету „Паркування“ є асистент дистанційного паркування plus: він допомагає великому седану самостійно в автоматичному режимі паркуватися на перпендикулярних та поперечних паркомісцях та виїздити з них. При цьому водій не мусить перебувати в самому автомобілі.
Асистентський пакет „Місто“ включає в себе асистенти перетину перехресть, перченого руху позаду, системи попередження про зміну полоси руху, виходу з автомобіля та безпекову - Audi pre sense 360°, що в комбінації з активною підвіскою підіймає кузов зі сторони можливого бічного зіткнення.
Особливо наповненим є асистентський пакет стандартного оснащення „Тур“. Його центральною системою є адаптивний асистент водія, який регулює повздовжнє і поперечне утримання автомобіля у всьому діапазоні швидкостей. Загальне управління всіма асистентськими системами в Audi A8 здійснює центральний блок управління zFAS, який у безперервному режимі прораховую диференційоване відображення оточуючої обстановки.
Суверенні і ефективні: моторна гама
Оновлений Audi A8 на початковому етапі доступний в трьох варіантах моторизації. 3.0 TFSI з потужністю 340 к.с. приводить до руху Audi A8 55 TFSI quattro та A8 L 55 TFSI quattro. В діапазоні від 1.370 до 4.500 обертів він передає на привідний вал тягове зусилля в 500 Нм. Зі статичного положення до відмітки в 100 км/г він розганяє автомобіль за 5,6 секунди (версія L-за 5,7 секунди).
У версії для моделі A8 4.0 TFSI має потужність в 460 к.с. та крутний момент в 660 Нм, доступний в діапазоні між 1.850 та 4.500 об/хв. З цього результуються по спортивному динамічні показники автомобіля: спринт A8 60 TSFI quattro та A8 L 60 TFSI quattro до відмітки в першу сотню триває лише 4,4 секунди. Хайлайтом V8-ки є система cylinder on demand (COD), що при поміркованій їзді відмикає чотири з восьми циліндрів. Незабаром мають з’явитися також дизельна та Plug-in-Hybrid (PHEV) версії A8.
Audi S8 – вражаючі показники динаміки в люкс-класі
Audi S8 TSFI quattro є спортивною топ-моделлю лінійки. В ньому бітурбований V8 видає потужність в 571 к.с. і 800 Нм крутного моменту доступного в діапазоні від 2.050 до 4.500 обертів. Стандартний спринт до першої сотні займає лише 3,8 секунди. Система COD і у випадку S8 підвищує показники економічності. Звукові заслінки у випускній системі за бажанням загострюють її звучання. Найбільш потужна модель в сімействі A8 до того ж пропонується з особливо широким спектром стандартного оснащення. Серед іншого вона включає неповторну комбінацію інновативних компонентів шасі. Лише на S8 встановлюється активна підвіска з прогнозуванням, спортдиференціал і система динамічного повнокерованого шасі. Характерні елементи дизайну в інтер’єрі і екстер’єрі підкреслюють спортивний характер моделі.
Всі згадані до цього двигуни виконані у поєднанні з технологією м’якого гібриду MHEV, яка використовує 48-вольтну електричну бортмережу A8.
tiptronic, quattro і спортдиференціал: повний спектр їздових вражень
Всі силові агрегати Audi A8 працюють у поєднанні з швидкодіючою 8-ступеневою АКП tiptronic. Завдяки електричному масляному насосу автоматична коробка може перемикатися навіть при вимкненому двигуні. Постійний повний привід quattro з центральним диференціалом з блокуванням в базовому виконанні, за замовленням може бути доповнений спортдиференціалом (в базі для S8). Він активно розподіляє привідні моменти між задніми колесами при швидкісній маневреній їзді і робить керування ще більш спортивним і стабільним.
Прогресивні технології: підвіска
Вже стандартна підвіска оновленого Audi A8 вражає своїм виваженим характером. Вона поєднує їздове задоволення з впевненим комфортом, також не в останню чергу завдяки різноманітним налаштуванням їздових профілів доступних в системі Audi drive select. Адаптивна пневмопідвіска з регульованою амортизацією є елементом стандартного виконання. Ще один серійний елемент – система прогресивного рульового управління. В якості опції доступна динамічна система повнокерованого шасі (для Audi S8 вже в базовому виконанні
Прогнозована активна підвіска
Хайлайтом оновленого A8 є активна підвіска з функцією прогнозування. Її особливість в тому, що за допомогою електродвигуна вона здатна розвантажувати чи навпаки додатково навантажувати кожне з коліс окремо здійснюючи активне регулювання положення кузова в будь-якій дорожній ситуації. Прогнозована активна підвіска надає особливо широкого спектру їздових вражень при управлінні A8. При виборі в системі Audi drive select режиму dynamic, великий седан демонструє свій спортивний характер, щільно входячи в повороти, з незначними кутами крену, без пірнань кузова при гальмуванні. В режимі comfort+ напроти він наче парить над можливими нерівностями дорожнього покриття. Тут керування працює в тандемі з фронтальною камерою, за рахунок якої всі нерівності виявляються в межах системних кордонів і з випередженням подається сигнал виконавчим механізмам підвіски.
В режимі comfort+ прогнозована активна підвіска діє з особливим ефектом – інтегрована функція контролю нахилу кузова скорочує вплив виникаючих бічних прискорень на пасажирів. На вході в поворот вона підіймає кузов з зовнішньої сторони кривої і занижує з іншого боку, через що нахиляється в повороті в межах лише трьох градусів. В діапазоні швидкостей між 80 та 130 км/г і навантаження бічних прискорень до 0,4 g проходження поворотів відбувається майже не помітно. При русі по прямій в режимі comfort+ активна підвіска компенсує крени кузова. Для полегшення висадки/посадки в автомобіль вона підіймає кузов на рівень до 50 міліметрів.
Колісна програма для оновленого Audi A8, простягається від розмірності 18 і до 21-дюймів, включаючи шість нових варіантів дизайну колісних дисків від Audi та Audi Sport. Для топових версій моделі, як то S8, Audi може встановити гальмівні диски з вуглекераміки.
Старт продажів.
Автомобілі лінійки почнуть надходити до дилерських центрів в Європі наприкінці поточного року.
*Можливість замовлення моделі в Україні, доступні пакети та опції будуть відомі після проходження відповідної сертифікації автомобілів та формування цінової політики.
Слідкуйте за оновленням інформації та більше деталей дізнавайтесь у менеджерів Відділу продажів автомбілів Ауді Центру ВІПОС