Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1 Sportback

Расход топлива: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Выбросы: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

RS 7 Sportback

Расход топлива: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 261 - 265 г/км

A8 L

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.600.776 грн

Расход топлива: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 172-181 г/км

Q8

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км



Аугуст Хорьх

Народився 12 жовтня 1888 у Вінінгені на Мозелі.
Походить зі старовинної сім’ї виноробів і ковалів.
Вже в 13 перейнявши справу батька – коваля він сам побудував перший транспортний засіб – триколісний велосипед з високою посадкою. З 1888 по 1891 навчався у технікумі у Мітвайді (Саксонія) і пізніше працював інженером з машинобудування в Ростоку, Лейпцигу і Мангаймі у Карла Бенца.



В 1899 році Хорьх заснував в Кельні-Еренфельд першу свою компанію Horch & Cie і в 1900 році випустив свій перший автомобіль з “з безпоштовховим двигуном” власної розробки. Далі в 1903 році з’явився побудований ним перший автомобіль з 4-циліндровим і в 1906 році з 6-циліндровим двигунами. Після переїздів спочатку до Райхенбаху і далі в 1904 році до Цвікау, останнього місцезнаходження однойменної компанії, фінансові справи компанії пішли стрімко в гору, не в останню чергу зусиллям самого Аугуста Хорьха, який окрім конструювання автомобілів активно займався фінансовими питаннями і просуванням реклами. Конструкції автомобілів Хорьха завжди відрізнялись сміливими і інновативними рішеннями – він був піонером у використанні карданної передачі, надміцних видів сталі, запропонував перенесення водійського сидіння в ліву частину кузова, відстоював ідею несучого кузова і спортивну орієнтацію автомобілів, вважаючи автомобільні перегони найкращою рекламою якості продукції. Особисто брав участь в перегонах на автомобілях марки. В той же час був вимогливим і суворим керівником компанії, що ввів жорстку систему штрафів (наприклад запізнення на роботу на 5-15 хвилин коштувало робітнику 25 пфенігів, а до 30 хв - 40).



В 1909 році Спостережна рада компанії A. Horch & Cie. Motorwagenwerke Actiengesellschaft прийняла рішення щодо звільнення Аугуста Хорьха з посади керівника компанії, вважаючи його проекти і конструкції авантюрними і такими що призвели до відсутності гучних успіхів на фоні головних конкурентів. Честолюбність і нездатність самого Хорьха йти на компроміси, а також низький рівень капіталовкладень, які належали йому в компанії при прийнятті рішень також цьому посприяли.
Вже за чотири тижні Аугуст Хорьх в тому ж Цвікау майже навпроти свого колишнього заводу заснував August Horch Automobilwerke GmbH. Компанія з таким ім’ям проіснувала недовго – після програного колишній компанії суду довелось шукати вже нове ім’я, яке і з’явилось з напівлегендарної дискусії з компаньйоном і за участю його сина з вислову латиною Audiatur et altera pars! (Вислухайте і іншу сторону) – гра слів німецькою Horch латиною Audi (слухати, прислуховуватися). Нова фірма стала називатися Audi Automobilwerke GmbH з роком народження 1909.



Створюючи автомобілі вже під новим брендом Аугуст Хорьх таки досягнув численних успіхів в автоспорті і зі старту зробив марку передовою - “Я за всіх обставин намагався будувати тільки великі і чудові автомобілі з першокласних матеріалів” – слова творця актуальні по відношенню марки і донині.
Фактично конструюванням автомобілів Аугуст Хорьх займався до 1914 року – року початку І Світової війни, після чого почав відходити від справ в своїй компанії і перейшовши на державні адміністративні посади. Він став членом спостережної ради фірми Feldkraftwagen, яка займалась реалізацією б/в армійських автомобілів, членом спостережної ради товариства з закупівлі палива, отримав місце в правлінні Союзу німецьких
виробників автомобілів і в комісії з стандартизації, а з 1916 року увійшов до складу комісії з підготовки виробництва перших німецьких танків (разом з професором Хофманом, фон Опелем і Фольмером). По закінченню війни він переїхав в Берлін будучи відстороненим акціонерами від безпосереднього керівництва Audi (в той же час залишаючись членом спостережної ради).
Серед посад отриманих в міжвоєнний період – голова оргкомітету з зовнішньої торгівлі автомобілями, член спостережної ради AUKA (організація автомобільних виставок), спостерігач Асоціації автомобільних виробників Німеччини, член Ради міністерства транспорту і президент Німецького союзу автомобільних фахівців.



В 1932 році він повернувся, як член спостережної ради новоствореного Auto-Union (союзу чотирьох марок чия емблема нині прикрашає решітку радіатора всіх сучасних Audi – Horch, Audi, Wanderer і DKW), а також в 1933-му, як директор заводу, що носив його ім’я – Horch (отримавши як винагороду і однойменний автомобіль). В 1942 році Аугуст Хорьх був обраний віце-президентом спостережної ради Auto-Union.
В післявоєнний період він поступові відійшов від усіх справ. Помер 3 лютого 1951 року в Мюнберзі в Баварії.

Цікавий факт Аугуст Хорьх ніколи в житті не мав водійського посвідчення чи дозволу на управління транспортним засобом.