Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A4 Limousine

Цена: от UAH 969,158.00

Расход топлива: 3,7-6,7 л/100км

CO2 -Выбросы: 98-157 г/км

A6 allroad quattro

Цена: от UAH 1,636,495.00

Расход топлива: 5,8-6,5 л/100км

CO2 -Выбросы: 152-172 г/км

RS 7 Sportback

Цена: от UAH 2,861,671.00

Расход топлива: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 261 - 265 г/км

A8 L

Цена: от UAH 2,153,554.00

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от UAH 778,159.00

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

RS Q3

Цена: от UAH 1,540,335.00

Расход топлива: 8,8-8,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 202-203 г/км

Q5

Цена: от UAH 1,272,771.00

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от UAH 1,640,991.00

Расход топлива: 6,6-9,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 174-208 г/км

Q8

Цена: от UAH 1,625,742.00

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

e-tron

Цена: от UAH 1,659,676.00

RS 6 Avant

Цена: от UAH 2,686,713.00

Расход топлива: 11,5 - 11,7 л/100км

CO2 -Выбросы: 263 - 268 г/км



Бернд Роземайер

Бернд Роземейєр – один з найвидатніших автогонщиків в світовій історії чиє ім’я тісно пов’язане з досягненнями Audi (Auto Union) в 30-х роках минулого сторіччя.
Народився 14 жовтня 1909 року в Лінгені (Німеччина)в сім’ї малого підприємця – власника автомайстерні, де він і почав працювати помічником.
Шлях в автоспорті розпочав в 1931 році ставши заводським гонщиком компанії-виробника мотоциклів Zundapp. У 1933 році перейшов до авто-мотовиробника компанії NSU, а в 1934 до DKW (обидві компанії на різних історичних етапах входили до складу концерну Auto Union). Загалом в мотоспорті переміг в не менш ніж 19 перегонах.



З 1934 року вже увійшов до числа заводських гонщиків Auto Union і в період з 1935 по 1937 рік одержав для ”Сріблястих стріл” 11 перемог в Гран-Прі (аналог сьогоднішньої Формули 1) і ставши в 1936 році Чемпіоном Європи, виступаючи на моделях Auto Union Typ В та Typ С.
Він став першою в історії людиною, яка на автомобілі перетнула позначку швидкості в 400 км/г, розігнавши 25 жовтня 1937 року на ділянці автобану Франкфурт-Дармштадт Auto-Union-Stromlinienwagen Typ C до 406,32 км/г і встановивши світовий рекорд.


28 січня 1938 року заводський пілот Mercedes-Benz Рудольф Карачіола встановив на тій же трасі абсолютний рекорд швидкості – 432,692 км/г (428,571 км/г в напрямку Дармштадта і 436,893 в напрямку Франкфурту), а вже за кілька хвилин стартував Бернд Роземаєр на Auto Union Typ R (16-циліндровий 6,5-літровий двигун потужністю 545 к.с. з розрахунковою максимальною швидкістю 456 км/г) і з першого ж кілометра (на 5-кіломітровій ділянці заміру) перевищив швидкість опонента (429,491 км/г в напрямку Дармштадту), але потужним бічним поривом вітру вже на швидкості в 440 км/г автомобіль підняло в повітря і відкинуло в ліс – пілот загинув. Після його загибелі в Німеччині було офіційно заборонено проводити подальші спроби побиття рекорду швидкості.



Бернд Роземаєр був одружений на одній з найвідоміших на той час жінці – пілоті Еллі Байнгорн і мав дуже тісні дружні стосунки з іншим легендарним автогонщиків тих часів – італійцем Таціо Нуволарі (чий вклад в спортивну скарбничку історії Audi не менший).



В 2000 році було представлено концепт суперспорткару Audi Rosemeyer, який вважається прототипом майбутнього Bugatti Veyron