Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A4 Limousine

Цена: от UAH 969,158.00

Расход топлива: 3,7-6,7 л/100км

CO2 -Выбросы: 98-157 г/км

A6 allroad quattro

Цена: от UAH 1,636,495.00

Расход топлива: 5,8-6,5 л/100км

CO2 -Выбросы: 152-172 г/км

RS 7 Sportback

Цена: от UAH 2,861,671.00

Расход топлива: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 261 - 265 г/км

A8 L

Цена: от UAH 2,153,554.00

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от UAH 778,159.00

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

RS Q3

Цена: от UAH 1,540,335.00

Расход топлива: 8,8-8,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 202-203 г/км

Q5

Цена: от UAH 1,272,771.00

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от UAH 1,640,991.00

Расход топлива: 6,6-9,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 174-208 г/км

Q8

Цена: от UAH 1,625,742.00

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

e-tron

Цена: от UAH 1,659,676.00

RS 6 Avant

Цена: от UAH 2,686,713.00

Расход топлива: 11,5 - 11,7 л/100км

CO2 -Выбросы: 263 - 268 г/км



Иоганн Баптист Винкельхофер

Іоганн Баптист Вінкельгофер (Johann Baptist Winklhofer) народився 23 червня 1859 року в Мюнхені.


В 1872 році розпочав навчання на механіка при фірмі Böhm & Wiedemann, де вивчав креслення, фізику і хімію, а також одночасно займався виготовленням приладів для технічних шкіл і хімічних лабораторій. Далі, вже професійний шлях, проходив через Баварську головну лабораторію, Королівську порохову фабрику, фабрику машин Хубер в Інгольштадті і нарешті в представництві компанії з продажу та обслуговування велосипедів в Мюнхені. Саме на останньому місці роботи він створив першу власну конструкцію велосипеда і там же познайомився зі своїм майбутнім головним партнером Річардом Адольфом Яеніке (Richard Adolf Jaenicke), з яким у 1885 році у Хемніці заснували компанію Wanderer-Werke з виготовлення ”англійських велосипедів”. Фірма набула швидкого розвитку і 1896 році була перетворена в акціонерне товариство зі штатом в 375 співробітників. В наступні роки компанія займалась виробництвом фрезерних станків, мотоциклів, друкарських машинок і нарешті в 1905 році прийшла до випуску першого прототипу автомобіля власної конструкції Wanderermobil, перейшовши з 1913 року до їх серійного виробництва. Перші моделі автомобілів марки Wander орієнтувались на найбільш доступний ціновий сегмент при власних мінімальних розмірах і простоті конструкції – Wanderer Pupchen. Тоді ж з’явилися і одні з перших малих комерційних автомобілів на їх базі.


Під час І Світової війни в 1916 році Іоганн Баптист Вінкельгофер в групі компаній Wanderer додатково заснував компанію з виготовлення боєприпасів (давалась взнаки його ранішня спеціалізація і освіта). Але сам Вінкельгофер залишив посаду директора компанії в 1902 році, залишаючись ще до 1929 року делегованим радником від наглядової ради акціонерного товариства.
В 1932 році внаслідок економічної кризи компанія Wanderer, як автовиробник, була змушена увійти до складу новоствореного концерну Auto-Union AG, де склала компанію Horch-Werke AG і Audi-Werke AG з Цвікау та DKW-Werke з Цшопау.


Після закінчення ІІ Світової війни заводи Wanderer в Хемніці залишили в радянській зоні окупації і в більшості були демонтовані і вивезені до СРСР, хоча самому Вінкельгоферу вдалось врятувати всі найважливіші технічні документи і креслення і перевезти їх до Західної Німеччини. Саме там після війни в 1956 році було відроджено виробництво велосипедів у відновленому Wanderer-Werke AG.
Сам Іоганн Вінкельгофер помер в Ландсберзі 28 березня 1949 року у віці 90 років.