Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A4 Limousine

Цена: от UAH 969,158.00

Расход топлива: 3,7-6,7 л/100км

CO2 -Выбросы: 98-157 г/км

A6 allroad quattro

Цена: от UAH 1,636,495.00

Расход топлива: 5,8-6,5 л/100км

CO2 -Выбросы: 152-172 г/км

RS 7 Sportback

Цена: от UAH 2,861,671.00

Расход топлива: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 261 - 265 г/км

A8 L

Цена: от UAH 2,153,554.00

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от UAH 778,159.00

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

RS Q3

Цена: от UAH 1,540,335.00

Расход топлива: 8,8-8,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 202-203 г/км

Q5

Цена: от UAH 1,272,771.00

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от UAH 1,640,991.00

Расход топлива: 6,6-9,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 174-208 г/км

Q8

Цена: от UAH 1,625,742.00

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

e-tron

Цена: от UAH 1,659,676.00

RS 6 Avant

Цена: от UAH 2,686,713.00

Расход топлива: 11,5 - 11,7 л/100км

CO2 -Выбросы: 263 - 268 г/км



Йорген Скафте Расмуссен

Йорген Скафте Расмусен (Jörgen Skafte Rasmussen) народився 30 липня 1878 року в містечку Наксков в Данії.


Йорген Скафте Расмусен, 1906

Після отримання інженерної освіти в Мітвейда і Цвікау (Німеччина) він заснував в 1907 році в Цшопау невелику компанію з виробництва обладнання для парових котлів.
Під час І світової війни він сконструював автомобіль з пароприводом (німецькою – DampfKraftWagen), чиї заголовні літери лягли пізніше в основу назви компанії – DKW.

DKW с паровым двигателем


Після 1918 року Расмусен перейшов на виробництво в Цшопау двотактних двигунів внутрішнього згоряння і там же було розпочато виробництво мотоциклів. В неймовірно складних економічних умовах післявоєнної Німеччини завдяки власним організаційним здатностям йому вдалось до 1928 року зробити Zschopauer Motorenwerke найбільшим в світі виробником мотоциклів (виробляючи більше 100 тис. мотоциклів, мопедів і мотовелосипедів на рік, фактично створивши передвісників моторолерів і сучасних мотоскутерів).
В тому ж році Расмусен розпочав виробництво перших автомобілів марки DKW, придбав більшу частину акцій компанії Audi, створив фірму автовиробника Framo, організував масове виробництво компактних електромобілів, фактично розбудувавши за кілька років в Північній Саксонії невелику виробничу імперію.

Производство переднеприводной модели DKW F7 (1937)


В 1929 році компанії Расмусена стали виробляти перші в Європі домашні холодильники – відомі, як DKW-Kühlung.
Всесвітня економічна криза 1929 року не пройшла повз компанію з численними суміжними постачальниками, що стало поштовхом до переговорів за участю Держбанку Саксонії про створення об’єднання саксонських автомобільних виробників Audi, DKW, Horch і Wanderer в концерн Auto Union (дослівно - Автосоюз).
Сам Йорген Скафте Расмусен став однією з ключових фігур при створенні Auto Union AG, куди увійшов в якості одного з членів правління (1932 - 1934).
Різність поглядів з питань подальшого розвитку концерну і управлінських функції призвела до виходу Рсмусена зі складу правління концерну в 1935 році. В 1937 році він переїхав жити у передмістя Потсдаму, а після закінчення ІІ світової війни повернувся до Данії, де 12 серпня 1964 року помер в Копенгагені.