Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1 Sportback

Расход топлива: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Выбросы: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

RS 7 Sportback

Расход топлива: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 261 - 265 г/км

A8 L

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.600.776 грн

Расход топлива: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 172-181 г/км

Q8

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км



25 років RS, 25 років спортивним комбі від Audi: з новим Audi RS 6 відділення Audi Sport вписує нову главу в історії надпотужних Avant. Ще більше потужності за підвищеної економічності завдяки системі м’якого гібриду Mild-Hybrid роблять RS 6 Avant чудовим супутником в будь-якій ситуації.



Широкий та могутній: дизайн екстер’єру
Стилістичне формоутворення кузова Audi RS 6 Avant, єдине в своєму роді для сегменту, вже в статичному положенні випромінює глибоку пристрасть. RS-модель наочно демонструє значні відмінності у порівнянні з базовим A6 Avant. За виключенням передніх дверей, панелі даху і кришки багажника, екстер’єр утворений з RS-специфічних компонентів. Розширений на приблизно 40 міліметрів кузов з широко розставленими колісними арками акцентує самодостатній характер надпотужного Avant. Враження від видатних пропорцій ще більш підсилюється 22-дюймовими колесами.
Фронт дуже вирізняє RS 6 Avant в модельному ряду лінійки A6. Поруч з новою випуклою кришкою капоту RS 6 Avant перейняв фронтальні фари від лінійки A7. Останні не тільки більш пласкі і спортивніші за враженнями, але і пропонують опцію RS специфічних Матричних світлодіодних фар з лазерним світлом Audi і затемненими блендами, як додатковий вирізняльний чинник RS 6 Avant в сімействі A6. Аналог задніх світлодіодних ліхтарів з RS-специфічною динамічною світловою анімацією супроводжує відкривання/закривання автомобіля.
Тривимірна структура дільниць решітки радіатора синглфрейм витримана в чорному глянці. У поєднанні зі значно більш пласкою і широкою геометрією вони ще більше підкреслюють атлетичний вигляд RS 6 Avant. Рамка решітки та напис quattro в передньому бампері в новій моделі же відсутні. Під світлодіодними фарами розташувався характерно викреслений новий RS-бампер з великими бічними повітроводами, що сягають своїм верхнім кантом фар. В цьому випадку дизайнери чітко орієнтувались на фронтальну частину суперспорткару Audi R8.



З бічної перспективи перш за все в очі впадає характерний силует Avant – витягнута передня частина, довжина, пряма лінія даху і низько виставлена задня стійка даху, що спирається на quattro-блістер. RS-специфічні пороги з чорними накладками посилюють бічну стрімку силуетну лінію. Динамічне завершення кузова відображається кантовим спойлером даху і RS-специфічним бампером з заднім дифузором та дизайнерськими елементами виконаними в чорному глянці. Типові для всіх RS-моделей овальні хромовані кінцевики випускної системи довершують екстер’єр. На вибір доступна RS-спортивна випускна система з чорними кінцевиками труб.

Переконливий силовий пакет: привід
4.0 TFSI в новому Audi RS 6 Avant видає 600 к.с. (441 кВт) і 800 Нм крутного моменту, що доступний в інтервалі 2.050 - 4.500 об/хв. Лише в межах показника в 3,6 секунди високопотужне комбі сягає в спурті зі статичного положення відмітки в 100 км/г. І лише за 12 секунд RS 6 Avant дістається до відмітки спідометра в 250 км/г. На позначці в 250 км/г набір швидкості обмежується електронікою.
З опційним динамічним пакетом супер-комбі сягає 280 км/г, а з пакетом динамік плюс – до 305 км/г.



Завдяки 48-Вольтній бортмережі V8-Biturbo поєднує надзвичайну потужність агрегату з високою його ефективністю і економічністю. Ремінний стартер-генератор RSG є ключовим елементом системи м’якого гібриду Mildhybrid-Systems (MHEV). При легких сповільненнях відбувається рекуперація до 12 кВт енергії, що зберігається в окремій літій-іонній батареї. Якщо водій прибирає ногу з педалі газу в інтервалі швидкостей 55-160 км/г, система привідного менеджменту одну з двох опцій: в залежності від їздової ситуації і налаштувань системи Audi drive select - відбувається рекуперація енергії чи рух накатом до 40 секунд з вимкненим двигуном. При натисканні на педаль газу RSG знову запускає двигун. Технологія м’якого гібриду MHEV дозволяє використання функції Старт-Стоп вже починаючи зі швидкості в 22 км/г, дозволяючи в режимі повсякденного використання економити до 0,8 літрів палива на 100 кілометрів.
Система cylinder on demand (COD) є іншим ключовим компонентом, що забезпечує ефективність двигуна. При середніх та малих навантаженнях і обертах вона деактивує на верхніх передачах циліндри 2, 3, 5 та 8, відмикаючи впорскування і запалювання з одночасним замиканням впускних та випускних клапанів.
В режимі неповного використання циліндрів (чотирициліндровому) в активних циліндрах збільшуються навантаження та переналаштовується система електронного управління на збільшення ефективності віддачі кожного з них, в той час як деактивовані циліндри працюють в холостому режимі без втрат, подібно газовим амортизаторам. При натисканні педалі газу вони негайно знову активуються.
При всіх високих показниках економічності 4.0 TFSI видає справжнє спортивне об’ємне звучання V8. Водій може впливати на тональність звучання двигуна налаштовуючи його через систему Audi drive select.



Опційна RS-спортивна випускна система з чорними кінцевиками забезпечує особливі спортивні звукові враження. В режимах індивідуалізації Modi RS1 та RS2 водій сам обирає між виразно спортивним та виваженим звучанням автомобіля.
Базовий восьмиступеневий tiptronic передає потужність 4.0 TFSI на постійний повний привід quattro розподіляючи її у співвідношенні привідних сил 40:60 через механічний центральний диференціал на передню і задню вісі. При просковзанні одного з коліс система автоматично збільшує співвідношення моментів на вісь з кращим зчепленням – до 70% на передню чи до 85% на задню.

Ще динамічніша: ходова
Встановлені на передній і задній вісях нового RS 6 Avant п’ятиважельні конструкції підвіски опрацьовують вплив повздовжних і поперечних сил окремо одна від одної. Важелі, так само, як і допоміжні рамки виконані з алюмінію. Ширина колії передніх коліс становить 1.668 міліметри і для задніх 1.650 мм.



Базова для моделі RS-адаптивна пневмопідвіска з регулюванню жорсткістю має RS-специфічне узгодження і завдяки новому пневматичному модулю зі збільшеним на 50% амортизуючим властивостям, вперше дозволяє збільшити в динамічному пакеті плюс максимальну швидкість до 305 км/г. Вона має велику кількість режимів налаштувань і включає в себе автоматичну систему вирівнювання положення. Кузов нового RS 6 Avant покоїться на 20 мм нижче ніж класичного Audi A6 Avant з базовою підвіскою, починаючи від позначки в 120 км/г він опускається ще на 10 мм. Ліфт-режим піднімає кузов на низьких швидкостях на 20 мм. Особливо високий хід RS-спортивної пневмопідвіски пропонує водієві вільний вибір між комфортними налаштуваннями тривалої подорожі та максимальною потужністю.
Альтернативно доступна RS-спортивна підвіска плюс з системою стабілізації Dynamic Ride Control (DRC). Остання працює зі сталевими пружинами і амортизаторами з триступеневими налаштуваннями, що з’єднані між собою діагональними масляними магістралями з центральним клапаном. При швидкісній маневреній їзді клапани збільшують тиск масла в амортизаторах передніх коліс зовнішнього радіусу, зменшуючи повздовжні і поперечні коливання кузова. Таким чином прив’язуючи RS 6 Avant ще щільніше до дорожнього полотна і покращуючи його керованість і утримання. Нове покоління амортизаторів з інтегрованим клапаном з перемиканням забезпечує ще більш відчутну різницю між їздовими режимами Audi drive select.
Вже в базовому виконанні новий RS 6 Avant отримав систему прогресивного рульового керування. Її новий сервопідсилювач забезпечує оптимальний прямий зв’язок між водієм і дорогою. Опційно з пакетами Dynamik і Dynamik plus RS 6 Avant отримує систему динамічного повнокерованого шасі. Вона комбінує динамічне управління на передній вісі, що використовує безступеневий валопривід з роздільним управлінням задньої вісі через гвинтовий привід і тяги рульової трапеції. За низьких швидкостей задні колеса довертаються на 5 градусів протилежно переднім, що дозволяє до 1 метру знизити радіус розвороту, покращує маневреність автомобіля в міському потоці і крутих поворотах. На середніх і високих швидкостях задні колеса довертаються до 2 градусів в напрямку руху коліс передньої вісі – підвищуючи їздову стабільність, особливо при русі з швидкою зміною курсу.
Через систему їздової динаміки Audi drive select водій може змінювати характер свого RS 6 Avant. На вибір доступні шість профілів (режимів): comfort, auto, dynamic, efficiency, і в індивідуально конфігурованих RS-специфічних Modi RS1 і RS2, що керуються прямо з багатофункціонального керма через клавішу „RS-MODE“. При цьому на Audi virtual cockpit автоматично виводяться RS-специфічні покажчики. Система їздової динаміки Audi drive select серед іншого здійснює вплив на налаштування двигуна, приводів, рульове управління, підвіску, систему динамічного повнокерованого шасі, quattro-спортдиференціал, налаштування звучання двигуна, як і характеристики системи клімат-контролю. Режим Modi RS2 призначений для моментального впливу на систему електронної стабілізації ESC лише натисканням кнопки.
В базі новий RS 6 Avant покоїться на 21-дм алюмінієвих литих колісних в дизайні 10-спицевої зірки, що одягнуті в покришки розмірності 275/35. В якості опції доступні RS-специфічні 22-дм колісні диски в дизайні 5-V-спицева трапеція з покришками 285/30 і на вибір у срібному, матовій титановій оптиці та глянцевому чорному антрациті. Сталеві супорти RS-гальмівної системи з перфорованими дисками з внутрішньою вентиляцією (420 мм передні, 370 мм задні) в базі виконані в чорному лакуванні, за бажанням – в червоному. З опційними RS-керамічними гальмами супорти встановлюються на вибір в сірому, червоному чи блакитному лакуванні. Їх диски мають діаметр 440 мм для передніх та 370 мм для задніх коліс. Наново перепроектовані RS-керамічні гальма важать на 34 кілограми менше за сталеві аналоги, зменшуючи таким чином не підпружинені маси. Система електронної стабілізації ESC має спорт-режим чи взагалі може бути вимкнена.



Динамічний і вариативний: інтер’єр
Прогресивний внутрішній водійськоорієнтований дизайн з декоративними накладками в алюмінієвому антрациті акцентує спортивний характер нового RS 6 Avant. Зі своєю горизонтальною направленістю і ступінчастою тривимірною надбудовою панель приладів виглядає легкою та стрункою. Робочі поверхні повністю цифрової системи управління ідеально гармонують з чистим дизайном чорних панелей. Так само верхній сенсорний дисплей системи MMI фактично непомітно інтегрований в архітектуру панелі. За допомогою вказівника RS-Monitor водій за бажанням може вивести на верхній дисплей покажчики температурного режиму привідних компонентів, максимальне навантаження при прискореннях g, як і інформацію по тиску та температурі покришок. На Audi virtual cockpit відображаються специфічні RS-покажчики – рівень тиску в покришках, крутного моменту, потужності, температури моторної оливи, тиску нагнітача, виміри часу проходження кола та прискорення і покажчики навантаження. Сигналізатор передаточних чисел при досягненні граничних покажчиків обертів спонукає водія до перемикання на вищу передачу. Опційний RS-Head-up-Display RS-Head-up дисплей так само пропонує RS-специфічні відображення даних..
Перфороване спортивне кермо зі скошеним нижнім сегментом з новими великими пелюстковими RS-перемикачами з алюмінію включає в себе багатофункціональні кнопки налаштувань, якими водій може обирати в новій системі Audi drive select їздовий профіль, включаючи режими Modi RS1 і RS2. RS- і RS 6-логотипи розташувались в салоні на кермі, сидіннях і на підсвічуваних передніх накладках порогів. При відкритих дверях на поверхню відбивається світлова емблема Audi Sport.



Сидіння в чорній перлнаппі шкірі/алькантарі мають RS-тиснення і ромбовидну прострічку. В якості опції пропонуються RS-спортсидіння в шкірі Валькона з перфорацією, про стрічкою і RS-тисненням. Перфорація вперше дозволяє також їх вентиляцію.
Два RS-дизайн-пакети червоний і і сірий, надають особливих тональностей і додатково акцентують спортивні ноти внутрішнього простору – так обід керма, манжети ручки перемикання передач та передні стінки центрального тунелю виконані в алькантарі з контрастною ниткою. Ремені безпеки з відповідним кольоровим виконанням і RS-мати для ніг окреслюють пакетну пропозицію. Інші можливості індивідуалізації пропонують декоративні накладні елементи в карбоні, сіро-коричневій натуральній деревині чи матовому алюмінії.
Пропозиція місця в новому RS 6 Avant ще збільшилась. Багажне відділення гарантує від 565 до 1680 літрів об’єму, завантажувальна поверхня між колісними арками, у порівнянні з попередником збільшилась на 14 мм – до 1,05 метру. Роздільні спинки задніх сидінь, що складаються у співвідношенні 40:20:40 легко трансформуються прямо з салону автомобіля. Кришки багажника і ізоляції багажного відділення вже в базовому виконанні електропривідні, за бажанням доступна опція зв’язана з комфортним ключем - сенсорне управління жестами – рухом ноги. Опційний поворотний фаркоп має електричну систему розчеплення. В залежності від обраного варіанту оснащення, дії водія при русі заднім ходом та перелаштуваннях з причепом підтримує однойменний асистент, побудований на базі відеокамери.



Великий вибір: Інфотейнмент, Асистентські системи, фарби і матеріали оздоблення
Новий RS 6 Avant пропонує широкий вибір опцій комфорту, інтелектуального мережевого зв’язку і асистентських систем водія. Він поєднує в собі безкомпромісну динаміку спорткару з необмеженою придатністю для тривалих мандрівок підтримуючи водія в багатьох ситуаціях. В автомобілі доступні більше ніж 30 різноманітних асистентських систем – серед іншого Адаптивний круїз-контроль, Асистент дорожніх перехресть, система попередження про зміну полоси руху, система попередження про бордюри і камери кругового огляду.
Палета варіантів лакування кузова нового Audi RS 6 Avant включає тринадцять фарб, серед яких обидва RS-специфічні – Сірий Нардо (Nardograu) і Чорний Себрінг з кристалічним ефектом (Sebringschwarz), як і доступне лакування з матовим ефектом. Корпуси зовнішніх дзеркал в стандартному виконанні пропонуються в чорному кольорі, опційно – в кольорі кузова чи матовому алюмінії. Пакети оптики Матовий алюміній, Чорний і Карбон видозмінюють сприйняття косо поставлених аеродинамічних лез в бампері, горизонтального сплітера, вставок порогів, релінгів даху, накладок на шахтах вікон, як і полоси оздоблення заднього диффузора. Кільця Audi і накладні RS-лого попереду і позаду за бажанням для оптичних пакетів Чорний і Карбон виконуються в чорному глянці. Численні подальші варіанти індивідуалізації пропонує програма Audi exclusive.

До дилерських центрів Європи високопотужне комбі почне надходити наприкінці 2019 року. Базовий цінник моделі складає 117.500 Євро.