Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1 Sportback

Расход топлива: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Выбросы: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.779.366,94 грн

Расход топлива: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 144-163 г/км

Q8

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Расход топлива: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Выбросы: 48-50 г/км



Люкс-клас звучить трохи сором’язливу у порівнянні з тим, що здатні запропонувати топові лінійки від Audi, BMW і Mercedes. Між тим вони стають скоріше колісними суперкомп’ютерами, призначеними для доставки своїх пасажирів із задіянням численних електронних систем, коштовної передової техніки двигунів і підвіски максимально комфортно і безпечно до цілі. В ідеалі Вони зроблять це з належною порцією задоволення від самої їзди. В цій лізі Audi вже зі своїм п’ятим поколінням флагманських лімузинів планує ще більше представництва ніж до цього. Для цього новачок має задати безперечно ще вищих стандартів в сегменті ніж на сьогодні встановили актуальні моделі Mercedes S-Класу і BMW 7 серії.


Audi A8 50 TDI/BMW 730d/Mercedes S 350d в тесті
Він починається вже з основних вимірів: A8 з його 5,17 метрами майже на 5 см довший за S-Клас і на 8 переважає 7-ку від BMW. Від конструкції з чистого алюмінію інгольштадці між тим дистанціювались і кузов вісімки побудований з міксу сталі, алюмінію, магнію і карбону. Незважаючи на це тестовий A8-важив 2115 кг і це вже не зовсім легковагова конструкція. По факту він має на 116 кг ваги більше за BMW з більшою часткою застосування карбону і лише на 12 кіло менше за S-Клас, чий кузов складається на більше ніж 50 відсотків з алюмінію. Передні пасажири всіх порівнюваних автомобілів отримали розкішну пропозицію вільного міста, в той час як найбільш переконливими для задніх пасажирів є виміри салону в Audi зі збільшеною свободою в ліктях і колінах.


Кузов: A8 з передовими асистентськими системами
В питаннях управління автомобілем Audi обирає новий шлях і робить ставку на два дисплеї в центральній консолі і багатофункціональне кермо замість характерних раніше поворотно-натискних перемикачів. Система управління виглядає логічно побудованою, але внаслідок численних систем забезпечення безпеки, комфорту і мультімедіа, потребує ґрунтовного звикання. Це на відміну від iDrive-System в 7-ці, де більшість функцій автомобіля керується, як кажуть з зап’ястку. В S-класі навпроти багато опцій меню сховані в різних підменю, що відразу з наскоку не знайти. В області безпеки Audi демонструє справжні переваги технологій – передові асистентські системи, як то попередження при виході з авто, що уповільнює відмикання електрозамків дверей при наближенні ззаду велосипедиста, чи система попередження про ослаблення кріплення коліс, якщо хтось можливо наміряно викрутив колісні болти – фактично демонструючи всі варіанти попередження ймовірних дорожньо-транспортних пригод.


Їздовий комфорт
В автомобілях акцентованих на дальні поїздки для вимогливих клієнтів перед усім важливі комфортні умови пересування. Виходячи з цього всі троє тестованих кандидатів вже з заводу йдуть з пневмопідвіскою і адаптивними амортизаторами. При цьому 730d з усіма його перевагами найдовшої колісної бази демонструє змазаний акустичний портрет, пропускаючи в салон шуми від двигуна, вітру і коліс. Як це вирішується краще демонструють шепіт Audi і Mercedes. Опиняється під колесами трійці зношене дорожнє покриття – отримуєте дуже вирізняльну картинку. Тут BMW на нерівностях демонструє дещо сильніші рухи підвіски ніж Mercedes і на великих швидкостях сягає граничних її можливостей – S-клас пропонує тут більше резерву. Навпроти, Audi буквально покоїться, як нерухома дошка. Його кузов після проходження ям чи інших нерівностей покриття приходить до рівноваги дещо швидше ніж надбудова Mercedes. На дорожніх складках в поворотах Daimler демонструє тенденцію до легкого розкачування у вертикальній вісі. Під повним навантаження Audi демонструє дещо кращу поведінку за свого штутгартського конкурента. Пакет комфортних індивідуальних сидінь в A8 (3970 Euro ціна для Німеччини) і комфортні сидіння в 7-ці (2200 Euro), завдячуючи можливості численних налаштувань пропонують справжній комфорт поїздки. В 7-ці сидіння все ж краще контуровані в плечовій області, а пілот інгольштадця буде радіти зручним налаштуванням в зоні хребта. Перше місце по рівню комфорту для задніх пасажирів залишилось за Mercedes, завдячуючи сидінням з електричними налаштуваннями (1856 Euro).


Двигун/приводи
Всі три кандидати оснащені базовими дизелями: з 3,0 літрів об’єму яких інженери витиснули між 265 (BMW) і 286 к.с. (Audi і Mercedes). В той час, як в Audi зробили ставку на компактний V-подібний двигун, BMW – як завжди – і як останнім часом знову і Mercedes - на рядну шістку. Своє відставання в кількості коней 730d компенсує перевагою в 20 Нм крутного моменту (Audi і Mercedes - 600 Нм), що за їздовими характеристиками утримує його майже на рівні з конкурентами. Всі троє при розгоні досягають позначки в 100 км/г – по цю сторону відмітки в 6,0-секунди, що вже у найвищій мірі схвально. При спринті до 200 км/г BMW програє лише 0,5 секунди іншим двом, що в повсякденному житті не має жодного значення. Стосовно реалізації потенціалу динамічних можливостей – трійця виглядає скоріше обережними великанами, які тим не менше чітко набирають свої закладені 250 км/г. При цьому вісьмиступенева автоматика Audi і BMW перемикається блискавично і підтримує найбільш оптимальний їздовий рівень. Дев’ятиступеневий автомат Mercedes може реагувати більш спонтанно. Так само і стосовно розходу палива знайдеться небагато критичних стріл. Скоріше навпаки: тестові розходи від 7,3 (A8 і 7-ка) до 7,9 (S-Klasse) літрів дизеля на 100 км і усвідомлення що майже двотонні, оснащені SCR-каталізаторами люксові лайнери сягають навіть мінімального показника розходу під 5-літрів, доводять, що сьогоднішні дискусії навколо дизеля на практиці виглядають абсурдними.


Іздова динаміка: повнокероване шасі в A8
З новою генерацією Audi одночасно вводить для A8 систему повнокерованого шасі. Останнє придає йому заслуговуючий на повагу рівень маневреності. В крутих поворотах Audi веде себе скоріше нестійко з диферентом на передню частину кузова і тенденцією до заносу. Ймовірно відповідальність за це несе дещо перенавантажена передня вісь на яку приходиться 1169 кг – найбільший показник серед авто в тесті. Це наприклад на 142 кг більше за BMW. Але в цілому новачок залишає по собі дуже позитивну картинку: він набирає бали з загалом високим рівнем їздової безпеки, чудовим зчепленням і ефективністю роботи гальмівної системи з лише 32,0 метрами гальмівного шляху при розігрітих гальмах від 100 км/г до повної зупинки. S-Клас, до цього відомий, як зовсім не “чудо керованості”, слухається в крутих поворотах на дещицю краще за Audi, але потребує при цьому порівняно більшого кута повороту коліс.


Оцінка редакції


З новим Audi A8 50 TDI quattro інгольштадці запалили справжній технічний феєрверк. Поруч з численними корисними асистентськими системами A8 виблискує з переважним комфортом, як і найкращими гальмами – і відповідно впевнено перемагає в тесті. В пункті їздової динаміки переконливим виглядав срібний призер тесту BMW 730d xDrive, так само з його чудовою керованістю і економічним двигуном. В той же час він значно поступився обом конкурентам в пункті шумоізоляції. Не так давно пройшовши фейсліфтинг Mercedes S 350d 4MATIC зробив свою добру справу, шваб подобається пропозицією комфорту. В їдовій динаміці великий Daimler не значною мірою поступився конкурентам, що позиціонувало його з мінімальним відставанням по кінцевим заліковим балам за BMW 7-ї серії.