Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1 Sportback

Расход топлива: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Выбросы: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.779.366,94 грн

Расход топлива: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 144-163 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Расход топлива: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Выбросы: 48-50 г/км



Новый Audi A7 Sportback

A7 Sportback репрезентує в особливих масштабах нову мову дизайну від Audi і є результатом реалізації ідей закладених в студійних концепт-карах сімейства Prologue. Чотиридверне купе зі своєю прогресивністю задає нові масштаби у верхньому преміум-сегменті. Він надає Гран Туризмо нових граней – з динамічними лініями, з послідовними цифровими технологіями, спортивними відчуттями за кермом і концепцією варіабельної побудови внутрішнього простору.


Audi A7 Sportback


Динаміка в її найпрекраснішій формі: дизайн екстер’єру

Дизайн екстер’єру A7 Sportback підпорядкований новій мові дизайну, вперше представленій Audi в студійних концептах серії Prologue і реалізованій в серії в новому Audi A8. З великими поверхнями, гострими кантами і атлетично напруженими лініями A7 демонструє з кожної перспективи динамічність і прогресивність.
Фронтальну проекцію у порівнянні з Audi A8 формує ширша і нижче розташована решітка радіатора синглфрейм, вузькі фари, типово оконтуровані повітроводи, як і вся пласка передня частина, що вже з першого погляду підкреслює спортивний характер Гран туризмо. Фари доступні в трьох варіантах, у середньому та максимальному варіантах оснащення мова йде про тему цифрового світла: з малим інтервалом розташовані 12 світлових елементів. В топовій версії доступні світлодіодні матричні ліхтарі з високою роздільною здатністю HD Matrix LED з лазерним світлом Audi Laserlicht.
Audi A7 Sportback являє собою атлетичну скульптуру з подовженою лінією капоту, довгою колісною базою та короткими звисами. Виражені контури підкреслюються колесами, чиї розміри сягають 21 дюйма і демонструють справжні quattro-гени від Audi. Це визначає і пропорції кузова автомобіля. Силует визначається динамічною акцентовано спадаючою в задній частині лінією даху. Чотири цифри характеризують спортивний
характер великого купе: його довжина сягає 4.969 міліметри, колісна база дорівнює 2.926 міліметри, і 1.908 міліметрів ширини – але лише 1.422 міліметрів становить висота.
Як і у моделі попередника задня частина кузова акцентована на подібності до кормової частини яхти. Довга кришка багажнику закінчується вираженою вигнутою кромкою з інтегрованим спойлером, що автоматично висувається на швидкості 120 км/год. Вузька світлова панель – спільне дизайнерське рішення що поєднує топові моделі від Audi – з’єднує задні ліхтарі, що складаються з 13 вертикальних сегментів, одне з одним. При відкритті та закритті дверей в задніх ліхтарях і фарах головного світла відображаються швидкі світлові анімації, що інсценують динамічність великого купе і в статичному стані. Прогресивний дизайн екстер’єру нового Audi A7 Sportback також виділяється зменшенням кількості хромованих деталей оздоблення. На вибір представлено 15 варіантів фарбування кузова, серед яких вісім нові. Опційний пакет екстер’єру S line має ще більше загострити візуальне сприйняття автомобіля - модифікації піддаються решітка радіатора, передні повітроводи,
пороги, а також передній і задній дифузори. Вони виконуються в чорному глянці і сильніше формовані.


Audi A7 Sportback


Дизайн шоу-кара в серії: інтер’єр

В інтер’єрі в неповторний і притаманний лише Audi спосіб поєднані дизайн і технології. Внутрішній простір нового Audi A7 Sportback вражає своєю футуристичною лаунж-атмосферою. Його лаконічна, чиста мова формоутворення бентежить своєю особистою збалансованістю протилежностей з напруги і спокою. Горизонтальне лінієутворення і струнка панель інструментів піклуються за відчуття повітряної просторовості. Орієнтована на водія центральна консоль акцентує спортивний характер Гран-туризмо. Концепція інтер’єра підпорядкована чотирьом важливим чинникам: прогресивність, спортивність, інтуїтивність і висока якість. Всі фарби, матеріали оббивки та елементи декору підкреслюють нову естетику моделі – від базової версії до design selection, S line Sportpaket і далі до особливо високоякісного оздоблення Вальконою. Опційний контурний світловий пакет Ambiente окреслює контури простору в особливій манері.


Audi A7 Sportback


Верхній дисплей діагоналлю 10,1 дюйми (в пакеті оснащення з MMI Navigation plus) зафіксований в нахиленому в сторону водія положенні. Інтегрований в панель приладів виконану в Black Panel Optik і в кромці з графітно-сірого алюмінію у вимкненому положенні він майже не видимий. Робоча поверхня дисплею активується одночасно з відкриттям автомобіля. Вигляд ідеально поєднується з дизайном інтер’єру, лаконічний і зрозумілий, зміст дисплеїв чітко розпізнається.

Легко сходить з рук: мультимедійна система MMI touch response і Online-голосове управління

Новий Audi A7 є продовженням стратегії цифрових технологій від флагманського A8. Архітектура побудови внутрішнього простору цілісно підкорена концепції обслуговування через систему MMI touch response від Audi. Вона замінює систему поворотно-натискного перемикача, як і конвенційні кнопки і перемикачі моделі попередника двома великими Тач-дисплеями з високою роздільною здатністю.
На верхньому дисплеї водій має змогу керувати опціями інфотейнменту. Нижній 8.6-дюймовий дисплей на асиметрично розташованій консолі центрального тонеля відкриває доступ до опцій налаштувань, клімату, комфорту і текстової передачі.
Опційно можливе встановлення Head-up-Display, що виводить важливу інформацію на вітрове скло. Разом з MMI Navigation plus доступний Audi virtual cockpit з 12,3 дюймовим дисплеєм.
Концепція обслуговування MMI touch response з тактильним і акустичним відгуком дозволяє інтуїтивне використання системи, аналогічно звичайному смартфону: при активації пальцем однієї з функцій користувач відчуває зворотну реакцію екрану і чує клацання підтвердження. Вона пропонує зі своєю логічною і пласкою ієрархічною структурою меню швидкий доступ до різних функцій автомобіля і дозволяє здійснювати
налаштування персоналізації.
Опційна система голосового управління нового A7 Sportback робить управління ще комфортнішим. З MMI Navigation plus діалогова система, що сприймає натуралістичну мову, обробляє запити і команди двома шляхами – аналізом бортової інформації і паралельно отриманням більш детальної інформації по запиту з віртуальної хмари.

Повністю мережевий для більшого комфорту і безпеки: Інфотейнмент- і онлайн можливості

Зі своєю об’ємною пропозицією щодо можливостей мережевих підключень Audi A7 прекрасно оснащений для довгих дистанцій. Він пропонує клієнтам більше комфорту, безпеки і можливостей з індивідуалізації. Гран Туризмо переймає пропозицію інфотейнменту і онлайн можливостей нового Audi A8. До семи водіїв можуть зберігати власні налаштування в індивідуальному профілі користувача, який дозволяє персоналізувати до 400 параметрів. Онлайн-сервіс від Audi connect був ще більше розширений. Серед іншого новими є інформація по дорожніх знаках і небезпеках – служби Car-to-X, що надходить від системи інтелектуального аналізу всього флоту Audi на дорогах.
В серійному оснащенні новий A7 Sportback сходить зі складальної лінії з MMI Radio, опційно з MMI Navigation чи MMI Navigation plus. На вибір доступні чотири аудіосистеми. В топ-версії це Bang & Olufsen Advanced Sound System з 3D-звуком і для задніх сидінь.

Audi A7 Sportback

Інтелектуальний і комфортний: система Audi AI

Кнопкою AI водій активує паркувальний Audi AI Remote Parkpilot і гаражний Audi AI Remote Garagenpilot пілоти, що стануть доступними протягом 2018 року. Вони здатні самостійно керувати новим A7 Sportback при паркуванні чи в’їзді/виїзді з гаражу. Водій може при цьому попередньо залишити автомобіль і передати функцію управління системі через myAudi App на своєму смартфоні. Для спостереження за процесом достатньо тримати в постійно натиснутому положенні кнопку Audi AI. Центральний блок управління асистентськими системами водія (zFAS) прораховує дані з показань сенсорів автомобіля маючи постійне відображення оточуючого середовища. В залежності від варіанту оснащення автомобіля кількість сенсорів може сягати 5 радарів, 5 камер, 12 ультразвукових датчиків, і 1 лазерного сканера.
Окрім систем Audi AI новий A7 Sportback може мати в розпорядженні загалом до 39 асистентських систем, що розвантажають водія під час поїздки в різних режимах. Вони розподілені на три пакети: Audi AI асистентський пакет паркування, асистентський пакет “Місто” з новим асистентом перетинання перехресть і асистентський пакет “Тур”. Останній поміж іншого отримує асистент економного режиму їзди і адаптивний асистент їзди, що доповнює адаптивний круїз контроль (ACC). Всі асистентські системи водія мають покращені можливості з налаштувань.

Їздова динаміка і комфорт: підвіска

Новий A7 є симбіозом зі спортивного характеру і комфорту. З опційною системою динамічного управління всіх коліс (Dynamik-Allradlenkung), новою електронною платформою шасі (EFP) – центральним приладом управління підвіски – і удосконаленою пневмопідвіскою він ще більше виграє в динамічності, повороткості і комфорті. З цим A7 стає досконалим Гран Туризмо, динамічно-адаптованим для проходження звивистих заміських доріг і одночасно комфортним для довгих трас.


Audi A7 Sportback


Передня і задня вісі спроектовані наново. З серійною системою прогресивного рульового управління, чия вже початково спортивна передача зі зростаючою інформативністю керма стає ще прямішою, забезпечується нову концепцію отримання зворотної реакції від дороги. За великими колесами з покращеним комфортом котіння – до 21 дюймів і формату покришок 255/35 – працюють гальма з фіксованими супортами за алюмінію та дисками діаметром до 400 мм. В варіантах налаштувань підвіски доступні на вибір чотири варіанти: конвенційна стандартна, спортивна підвіска з можливістю зменшення дорожнього просвіту на 10 мм, електронно-регульована амортизація та пневмопідвіска з вирівнюванням положення.
Топ-інновацією в області підвіски є система динамічного управління всіх коліс. Вона поєднує пряму спортивну керованість з впевненою стабільною поведінкою на дорозі і вирішує таким чином конфлікт між керованістю і комфортом. Перемикання рульового управління в залежності від швидкості варіює через активну роботу керма моменти на передню чи задню вісь у співвідношенні між 9,5:1 і 16,5:1. Колеса задньої вісі можуть відхилятися на кут до 5 градусів. За низько темпу руху вони повертаються у протилежний напрямку повороту передніх коліс бік, ще більше підвищуючи повороткість великого купе, наприклад при паркуванні чи при русі в межах міста, завдяки чому зменшується максимальний радіус повороту на 1,1 метри. З відмітки в 60 км/год задня вісь працює в унісон з передньою, що покращує стабілізацію при прямій їзді чи зміні полоси руху.


Audi A7 Sportback


Опційний спортдиференціал додатково підвищує динаміку: він активно розподіляє привідні моменти між задніми колесами і таким чином доповнює повний привід quattro. Так само, як і система динамічного управління всіх коліс, регульована амортизація і адаптивна пневмопідвіска, спортдиференціал замкнений в роботу електронної платформи шасі (EFP). Завдяки тісній інтеграції всі ці системи досягають в спільній роботі дуже високої точності. Водій через систему Audi drive select може активувати різноманітні режими їзди, чию відмінність сприйняття між комфортом і спортивністю у порівнянні з попередником ще збільшено.

Широка електрифікація: Система м’якого гібриду Mild-Hybrid-System для збільшення комфорту і економічності

Всі мотори в новому A7 Sportback будуть оснащені новою Mild-Hybrid-System (MHEV). В агрегатах V6 вона працює з 48-Вольтною головною борт мережею. Ремінний стартер-генератор (RSG) працює разом з Літій-Іонною батареєю і сягає при уповільненні потужності рекуперації до 12 кВт. Чотиридверне купе може їхати в режимі котіння з деактивованим мотором на швидкостях між 55 і 160 км/год і далі знову комфортно стартувати через RSG.
Функція Start-Stopp була значно розширена і доступна вже на швидкості від 22 км/год. У поєднанні з фронтальною камерою (в серійному оснащенні) мотор стартує самостійно, як тільки приходить до руху передній автомобіль. В реальному режимі дорожнього руху технологія MHEV
знижує розхід палива до 0,7 літри на 100 км.
На початок старту продажів новий Audi A7 Sportback буде доступний з 3.0 V6 TFSI. V6-Turbomotor видає 340 кінських сил (250 кВт) і 500 Нм крутного моменту. Чотиридверне купе спринтує за 5,3 секунди від 0 до 100 км/год, а його максимальна швидкість обмежена на відмітці 250 км/год. Audi A7 55 TFSI б базовому оснащенні споживає в комбінованому режимі відповідно NEFZ 6,8 літрів палива на 100 км. 3.0 TFSI працює в парі з 7-ступеневим S tronic. Його quattro-привід використовує економічну ultra-технологією з підключенням задньої вісі.


Audi A7 Sportback


Концепція кузова: купе, лімузин і Avant в одному

A7 Sportback поєднує найкраще зі всіх світів і є справжнім динамічним ”універсалом” для бізнесу і вільного часу. Він пропонує дизайн купе, пропозицію міста лімузину і варіабельність універсалу. В концепції внутрішнього простору A7 Sportback переконує більшою пропозицією місця і комфорту – і це не зважаючи на динамічно підкреслену спадаючу лінію даху: проти попередника довжина салону зросла на 21 мм, що надало більше простору в області колін задніх пасажирів. Одночасно збільшився простір над головою задніх пасажирів, як і ширина вантажного канту до 1.050 мм.
Пропозиція наново спроектованих сидінь сягає значної кількості індивідуальних налаштувань з вентиляцією і функцією масажу попереду. Пакет Air Quality покращує систему обдування повітрям салону з системою ароматизації, іонізації та оснащується ефективним комбі-фільтром.
Кузов являє собою композитну сталево-алюмінієву-змішану конструкцію – великі конструктивні елементи виконані з алюмінію – сприяє підвищеній динаміці, їздовому комфорту. В області стійкості кузова на скручування, аероакустики, і аеродинаміки чотири дверне купе демонструє топ-результати.
Незважаючи на динамічні лінії кузова багажне відділення має об’єм 535 літри, а зі складеними спинками задніх сидінь - до 1.390 літрів. За бажанням встановлюється система відкривання кришки багажнику рухом ноги.

Виробництво нового Audi A7 Sportback буде здійснюватись на заводі в Некарзульмі і з кінця лютого автомобіль розпочне надходити до європейських дилерів. Базова ціна для моделі 55 TFSI quattro S tronic оголошена компанією становить 67.800 Євро.