Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1

Расход топлива: 5,8–3,6 l/100km

CO2 -Выбросы: 134–94 g/km

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.779.366,94 грн

Расход топлива: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 144-163 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Расход топлива: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Выбросы: 48-50 г/км



Сила і презентабельність: дизайн екстер’єру
Новий Audi Q3 виглядає значно спортивнішим за свого попередника. Решітка радіатора синглфрейм в формі октагону і великі бічні повітряводи окреслюють мускулистий фронт. Вісім вертикальних стійок впорядковують решітку з її примітною рамкою і віддзеркалюють SUV-характер. Вузькі клиноподібні фари Audi пропонує в трьох варіантах виконання, всі зі світлодіодними технологіями. На вершині пропозиції – матричні світлодіодні (Matrix LED), чиє адаптивне дальнє світло розумно освітлює трасу.
Одним з хайлайтів моделі в бічній проекції є симетрична світлова графіка передніх і задніх ліхтарів. Плечова лінія форматно поєднує їх і з потужними м’язисто розставленими колісними арками забезпечує загальні атлетичні враження. Контури цитують quattro-генетику від Audi і роблять вигляд SUV ширшим; накладки колісних арок контрастного кольору акцентують офроудний вигляд. Підтримані довгим кромковим спойлером даху, що фланкує заднє скло, потужно нахилені задні стійки даху придають лінієутворенню стрімкої спрямованості.
Замовники нового Q3 мають великі можливості з індивідуалізації власного авто. Так наприклад доступне контрастне лакування для компонентів нижньої частини кузова. Вони придають SUV-оптиці ще більших акцентів. В зовнішньому S line пакеті бампери, пороги і дифузор виглядають особливо спортивно. Загалом на вибір доступні 11 варіантів лакування кузову. Для інтер’єру пропонується три лінійки оснащення, що вільно комбінуються з трьома зовнішніми пакетами.


Водійськоорієнтований і спортивний: інтер’єр
Спортивний характер, напружені лінії, тривимірно оформлені елементи – внутрішній простір логічно продовжує дизайн екстер’єру і відбиває багато проявів моделей вищого класу марки. Панель приладів має дворівневу побудову: в її верхню частину інтегровані дефлектори системи вентиляції, нижня являє собою велику восьмикутну поверхню в оптиці чорної панелі. Вона виконана в мотиві решітки синглфрейм і кромкована
широкою хромованою накладкою. Чорний глянцевий екран охоплює центральний елемент нової концепції управління: MMI touch-Display. Він разом з нижче розташованим елементом управління кліматичними налаштуваннями повернуті на 10 градусів в сторону водія. Так само кнопковий модуль функцій світла, що замінив поворотний регулятор попередньої моделі, інтегрований зліва від керма в панель. Всі датчики, кнопки і регулятори розташовані максимально ергономічно.
В лакуванні і оздоблювальних матеріалах Audi впроваджує так само нову концепцію. Замовник нового Q3 може обирати між трьох варіантів – базова версія, Audi design selection і пакету інтер’єру S line. Обидва пакети включають спортивні сидіння, що за бажанням мають комбіновану оббивку зі шкіри/штучної шкіри та алькантари. Абсолютно нова опція – поверхні з алькантари на панелі приладів і підлокітниках дверей. Вони доступні в трьох кольорових рішеннях, серед яких також яркий оранжевий.
В темряві контурний пакет контурного підсвічування ембіент (в серійному оснащенні пакету Audi design selection) придає цільових світлових акцентів на центральній консолі і в дверях. В його налаштуваннях 30 варіантів кольорів підсвічування, що також окреслюють полицю для рукавичок під панеллю приладів та накладний логотип quattro над нею, чи кільця Audi в монопривідній версії. Інші топ-пропозиції це – двозонний клімат-контроль, система автономного опалення, кермо з підігрівом і панорамний скляний дах.


Об’ємний і варіабельний: концепція простору
Новий Audi Q3, що побудований на платформі MQВ концерну Volkswagen, виріс майже у всіх вимірах і позиціонується в верхньому SUV-компакт-сегменті. Він має довжину 4.485 мм, переважаючи свого попередника на 97 мм. В ширину автомобіль набрав 25 мм – до 1.856 мм, але з 1.585 мм висоти став на 5 мм нижчим за Q3 першого покоління. Його колісна база зросла на 77 мм – до 2.680 мм, що сприяло значному покращенню пропозиції місця – свободі в колінах, ліктях та над головою.
SUV-типово Audi Q3 пропонує зручну посадку і добрий огляд, одночасно зі спортивною позицією сидіння. Кермо розташовано відповідно вертикально. Сидіння – опційно з електричними налаштуваннями – пропонують комфорт подібний старшим за рангом автомобілям марки.
Хайлайтом моделі є доступний вже в базі високоваріабельний розподіл салону: так задній диван може поздовжньо зсуватися на 150 мм. Його потрійно розподілені в співвідношенні 40:20:40 спинки мають сім позицій налаштувань кута нахилу. Опційно доступний центральний підлокітник для задніх пасажирів з двома інтегрованими тримачами для ємностей.
В залежності від позиції заднього дивану і його спинок, багажне відділення пропонує від 530 до 675 літрів об’єму. Зі складеними спинками сидінь – це 1525 літрів. Вантажна поверхня дозволяє трирівневу варіацію, при тому що нижня кромка багажного відділення на рівні 748 мм від поверхні полегшує завантаження важкого багажу. Для додаткового комфорту під час мандрівки Audi опційно постачає спеціальний пакет для багажу - поруч з сітками на задніх стінках передніх сидінь і багажною нішею під сидінням переднього пасажиру, він серед іншого включає сітку для багажного відсіку чи, наприклад, світлодіодний випромінювач в підйомній двері. Полегшений доступ до багажного відсіку забезпечує електропривід задньої двері. У поєднанні з комфортним ключем він дозволяє відкривати/зачиняти двері багажнику рухом ноги під заднім бампером.


Цифровий світ: управління та прилади
Концепція управління та відображення даних сімейного SUV презентує себе в фундаментально новому світлі – в Audi відходять від аналогових приладів. Вже в серійному оснащенні MMI Radio присутні комбіновані прилади з 10,25-дм діагоналлю, що управляються водієм з багатофункціонального колеса. В першому опційному рівні MMI Radio plus замовник може за бажанням перетворити комбіновану панель інструментів в Audi virtual cockpit з додатковими функціями. Він інтегрує, як приклад MMI-функціонал і відображає разом зі швидкістю і кількістю обертів також інформацію по музичних композиціях і службах Audi connect. Добавили навігацію – відповідно з’являється відображення навігаційної карти. Водій може варіювати представлення формату відображення інформації відповідно до побажань і постійно має вісі данні в прямому полі зору. До цього з MMI Radio plus в центрі панелі приладів з’являється MMI touch-Display з діагоналлю 8,8-дм. В топовій версії оснащення MMI Navigation plus діагональ тачскріну становитиме вже 10,1-дм. Прилади відображаються на 10,25-дм Audi virtual cockpit, що за бажанням може перетворитися в версію з 12,3-дм діагоналлю. Водій може обирати між трьома різноманітними варіаціями відображення, серед яких одна нова, з особливо спортивним представленням. Серед іншого Audi Q3 з MMI Navigation plus отримує нову систему натуралістично-мовного управління, що розуміє також і вільні формулювання. За необхідності розумний діалоговий менеджер поставить уточнюючі запитання, дозволить корегування, запропонує можливості вибору і акцептує правильне рішення.


Розумно з’єднаний: інфотейнмент і Audi connect
MMI Navigation plus в Audi Q3 пропонує технічно подібні до верхніх автомобільних сегментів рішення задаючи нові стандарти в компакт-класі. Так, наприклад навігація розпізнає переваги водія в виборі маршруту на основі накопичених даних пройдених ділянок трас, через що здатна запропонувати найбільш пасуючий маршрут руху. Розрахунок маршруту відбувається паралельно до планування в авто на сервері картографічно-навігаційної служби HERE, що використовує дані про загальну дорожню обстановку в режимі реального часу.
Портфоліо від Audi connect – серійно доступне в топовій інфотейнмент-системі – ідеально доповнює навігацію. Модуль передавання даних підтримує стандарт LTE Advanced і через вбудовану в авто SIM-карту в майже всіх європейських країнах робить доступними всі сервіси Audi connect. До числа служб належать серед іншого онлайн-інформацію про дорожній рух, пункти пошуку за інтересами (Point-of-Interests), дані щодо парко-місць, заправлювальних станцій, які відображаються прямо на навігаційній карті – за необхідності з динамічною додатковою інформацією, як то ціни і доступність послуг. Для цього Audi Q3 використовує груповий інтелектуальний ресурс автопарку: відповідно оснащені авто передають данні щодо процесу паркування/залишення паркувального майданчику, що дозволяє проаналізувати та спрогнозувати доступність парко-місць в обраному місті вздовж маршруту руху. Окрім того автомобілі з цього пулу попереджують одне одного про небезпечні
ділянки шляху, як то туман, льодове покриття дороги і видають пропозиції щодо оптимального швидкісного режиму на них. Так само з Audi connect доступні Media-стріми, Online-новини, доступи до Twitter і поштової скриньки E-Mail. Додатково на борту присутній WLAN-Hotspot для кінцевих мобільних пристроїв пасажирів. За бажанням замовник може зручно зарезервувати пакети цифрових послуг прям з авто.
Опційний додатковий пакет Audi connect Navigation & Infotainment plus включає подальші інноваційні служби, серед яких Google Earth. З супутниковими знімками високої роздільної здатності він забезпечує реалістичне відображення місцевості і полегшує орієнтування. Те саме дійсне і для нових цифрових 3D-моделей більшості великих європейських місць. Також складовою частиною пакету є гібридне радіо, що в залежності від потужності і покриття сигналу може автоматично перемикатися між FM, DAB (цифровим) і Online-стрім діапазонами, підтримуючи прийом сигналу максимально високої якості. У поєднанні з опційним пакетом Audi connect Navigation & Infotainment plus система натуралістично-речового управління відповідає не тільки на основі закладених на борту даних, але і використовуючи деталізовані данні з віртуальної хмари – так само, як це відбувається у флагманському Audi A8. Онлайн-узгодження даних покращує, як рівень розпізнавання по запитах, так і самі результати. Так для Audi Q3 пошук специфічних цілей як то італійський ресторанчик, найближчий торгівельний центр чи скеледром стає легкою грою. Позиція на карті доповнюється актуальною інформацією і фото об’єкту, режимом роботи та оцінками відвідувачів.
Багато функцій від Audi connect представлені в додатку myAudi App. Він з’єднує смартфон водія з новим Q3 – це дозволяє наприклад передачу навігаційних даних у безпровідному режимі. Користувач сідає в своє авто, одночасно ціле вказівник виводиться на бортовий дисплей. При досягненні автомобілем кінцевої точки маршруту і виході з нього смартфон продовжить Вас супроводжувати далі, безпосередньо до цілі мандрівки. Окрім цього додаток дозволяє музичний стрімінг і передає зі смартфону на MMI календар. З іншого – користувач може на віддаленні зі смартфону керувати відкриттям/закриттям замків автомобіля, запросити актуальний статус авто, локалізувати паркувальну позицію і керувати системою автономного опалення свого Audi Q3.
Різноманітні елементи апаратних засобів доповнюють пропозицію інфотейнменту. Audi phone box з’єднує смартфон власника з автомобільною антеною і здійснює його індуктивне заряджання. Для програвання музики з MP3-плеєру, USB-Stick чи смартфону через акустичну систему автомобіля Audi Q3 має два USB-виходи – один з яких відповідає новому типу C, що пропонує швидкісну передачу і, завдячуючи сімметричному штекеру, спрощене з’єднання. Додатково є два USB-гнізда і 12-Вольтна розетка для задніх пасажирів. Audi smartphone interface встановлює контакт з iOS- і Android-мобільним пристроєм власника і передає його Apple Car Play чи Android Auto-оточення на дисплей системи MMI.
Об’ємне звучання забезпечує аудіо система Bang & Olufsen Premium Sound System з віртуальним 3D-звуком, що відтворюється чотирма додатковими гучномовцями в панелі приладів і по одному в задній стійці даху. Спеціальний алгоритм, що створений Audi у співробітництві з Інститутом Фраунгофера, надає звучанню просторової широти і глибини – салон Audi Q3 представляється акустично більшим. Аудіосистема використовує загалом 15 гучномовців і видає загальну потужність в 680 Ватт.


Комфорт і безпека: Асистентські системи водія
Також і в питаннях оснащення асистентськими системами позиціонується новий Audi Q3 на верхньому щаблі в своєму класі. Хайлайтом є Адаптивний асистент водія, що опційно доступний в комбінації S tronic. Він інтегрує функції Адаптивного асистенту швидкості, Асистенту руху в дорожніх корках і Асистенту дотримання полоси руху, підтримуючи водія в тривалих поїздках. Те саме актуально і для попередження про зміну полоси руху. Як тільки обидва сенсори радарів в задньому бампері розпізнають авто в мертвому куті огляду чи такий, що швидко наближається, активується попереджувальний LED-сигнал на відповідному дзеркалі заднього виду.
Розвантаження при перелаштуванні пропонує Audi Q3 серед іншого з паркувальним асистентом. Він самостійно скеровує SUV в паркувальне вікно і так само знову виводить з нього. Водій має тільки тиснути на педаль газу, гальмувати і перемикати передачі. Бажаєте покинути парко-місце чи пройти вузький проїзд заднім ходом на допомогу прийде Асистент поперечного руху – система двома сенсорами оглядає задню півсферу і попереджує в критичних ситуаціях. Ще одна корисна опція - чотири камери кругового огляду – вони показують найближче довкілля Audi Q3 при швидкостях руху до 10 км/г на великому дисплеї інфотейнмент-системи. За посередництва тактильного управління водій може перемикати на різноманітні режими відображення. Поруч з віртуальним оглядом зверху, оглядом з камери заднього огляду і 180° панорамного огляду попереду і позаду ще є детальний вид на передні і задні колеса, що дозволяє водію полегшити заїзд на бордюри.
В стандартному виконанні Audi Q3 оснащується системою безпеки Audi pre sense front. Остання розпізнає критичні ситуації з пішоходами, велосипедистами і іншими транспортними засобами через радар і попереджує водія оптично , акустично і хаотично, а випадку реальної загрози зіткнення активує повне гальмування. Так само до серійного оснащення належить система попередження про зміну полоси руху, що активується на швидкості від 60 км/г і допомагає запобігти незапланованої зміни полоси руху. Водій не включив вказівник повороту і авто починає виходити за межі полоси руху, система розпочинає діяти коригувальними імпульсами на кермо, вирівнюючи автомобіль. За бажанням водій може також виставити додатковий вібраційний сигнал на кермо.


Рухливість на та поза дорогою: привід та підвіска
При виводі на ринок Audi постачатиме новий Q3 в 4 варіантах моторизації – трьох бензинових і одній дизельній в комбінації з переднім чи повним приводом quattro. Шкала потужності силових агрегатів знаходитиметься в проміжку від 150 до 230 к.с. Всі двигуни чотирициліндрові з прямим впорскуванням та турбонаддувом. За передачу потужності відповідатимуть 6-ступенва механічна коробка чи 7-ступеневий S tronic. В стороні від укріплених шосе система постійного повного приводу піклуватиметься про високе задоволення від керування з високим зчепленням і демонструватиме впевнену стабільність. Активований натисканням кнопки опційний Асистент руху в горах, підтримує на крутих схилах попередньо завдану швидкість.
Маневрений в місті, рухливий на путівці, виважений на шосе – підвіска Audi Q3 пропонує широку варіативність. Спортивний характер успадкований від попередника зі значно посиленим комфортом. Так новий SUV добре парирує нерівності дорожнього покриття – не в останню чергу завдяки збільшеній колісній базі. За бажанням водій може змінювати характеристики свого Audi Q3 в залежності від дорожньої ситуації, особистим перевагам чи стану дорожнього покриття через систему налаштування режимів їзди Audi drive select. Вона пропонує 6 їздових профілів – від акцентовано комфортабельного через особливо економічний і аж до виражено спортивного. Система поруч з прийомистістю, рульовим керуванням, і характеристиками перемикання S tronic охоплює також і налаштування опційної підвіски з регулюванням амортизації. В цьому випадку сенсори вимірюють рух всіх чотирьох коліс, як і діючі продовжні і поперечні прискорення. Відповідно амортизатори налаштовуються під умови дорожнього покриття і режим їзди. Як результат збільшена динамічність при підвищеному комфорті. Як альтернатива – спортивна підвіска (в серійному виконанні в пакеті екстер’єру S line) з більш жорсткими налаштуваннями амортизаторів/пружин, як і прогресивного рульового управління. Його перемикання характеризуються зростаючим і прямішим зворотнім зв’язком.
Передня вісь компактного SUV слідує принципу McPherson, задня має чотириважільну конструкцію. Ширина колії становить 1.584 чи 1.576 мм. Формат алюмінієвих колісних дисків сягає від 17 чи 18 до 20 дюймів, в якому останні йдуть від Audi Sport GmbH з покришками в розмірності 255/40.

Старт на ринку: з осені в дилерських центрах
Новий Audi Q3 почне сходити з конвеєру в угорському Гьорі з листопаду 2018 року, після чого розпочнуться поставки європейським дилерам.