Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1 Sportback

Расход топлива: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Выбросы: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

RS 7 Sportback

Расход топлива: 11,4 - 11,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 261 - 265 г/км

A8 L

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.600.776 грн

Расход топлива: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 172-181 г/км

Q8

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км



Максимальна потужність і динаміка: Audi SQ8 TDI



Сила і ефективність: 4.0 TDI з електрокомпресором
Biturbo-V8 в Audi SQ8 TDI є найпотужнішим дизельним агрегатом представленим на європейському ринку. Він поєднує велику потужність з високою економічністю і інтегрує в собі цілий пакет Хайтек-рішень. 4.0 TDI видає 435 к.с. (320 кВт) і сягає в інтервалі між 1.250 і 3.250 об/хв. вражаючих 900 Нм крутного моменту, що дозволяє великому кросоверу проявляти динаміку спорткару: позначку в 100 км/г він долає за 4,8 секунди, лише при досягненні відмітки в 250 км/г, обмежених електронікою, SQ8 TDI припиняє набір швидкості. Передача потужності слідує через восьмиступеневий tiptronic і постійний повний привід quattro.
Компресор з електричним приводом (EAV) доповнює роботу обох турбонагнітачів при старті руху і при прискореннях з низькою частотою обертів, що дозволяє V8 TDI постійно мати в розпорядженні запас потужності. EAV отримує привідну енергію з 48-Вольтної бортмережі автомобіля, що одночасно є становим хребцем системи м’якого гібриду MHEV. Її ремінний стартер-генератор RSG в свою чергу при сповільненнях здійснює рекуперацію, заряджаючи літій-іонну батарею системи.
В режимі реального повсякденного використання MHEV-технологія дозволяє знизити споживання палива до 0,5 літрів на кожні 100 км. Середні показники розходу палива для великого кросоверу, відповідно WLTP-циклу становлять - 7,8 літри.



Хай-енд-функції: шасі
В базовому виконанні Audi SQ8 TDI отримує систему вибору їздової динаміки Audi drive select і адаптивну спортивну пневмопідвіску з регульованою жорсткістю. Пневматична підвіска дозволяє регулювати дорожній просвіт в межах до 90 мм, забезпечуючи використання автомобіля поза межами дорожнього покриття. Опційно три топові технології слугують підвищеним їздовій динаміці, зчепленню і стабілізації – серед яких і спортдиференціал. При швидкій їзді звивистою дорогою він активно розподіляє привідні моменти між задніми колесами, розширяючи при цьому можливості quattro-приводу з самоблокуючимся центральним диференціалом. Альтернативно до серійного прогресивного рульового управління пропонується система повнокерованого шасі. За низького темпу їзди, вона довертає задню пару коліс протилежно передній для збільшення маневреності. З відмітки в 60 км/г колеса довертаються вже в синхронному напрямку для підвищення їздової стабільності.



Третій хай-теківський конструктивний елемент в спайці – електромеханічна активна система стабілізації. На кожній з вісей знаходиться компактний електромотор, розташований між обома половинами стабілізаторів. При русі по прямій вони працюють незалежно одне від одного, що нівелює амплітуду розкачування кузова на нерівностях. При спортивній їзді половини стабілізатори працюють, як єдине ціле, що робить утримання SQ8 TDI в поворотах більш жорстким і значно скорочує бічні розкачування кузова.



S-специфічні деталі: дизайн
Імпозантний, спортивний, міцний – саме такі перші враження залишає дизайн Audi SQ8 TDI. Характерні елементи екстер’єру специфічно підкреслені і акцентують особливий статус топової моделі: так восьмикутна решітка радіатору синглфрейм структурована подвійними ламелями і охоплена великою матовою сріблястою рамкою. Елементи захисту днища виблискують в тій же тональності надаючи бамперам вражень ще більшої об’ємності. Демонстрації переваг моделі підпорядковані і значно оконтуровані повітроводи, S-специфічна випускна система і виразні quattro-блістери над колісними арками, під якими покояться базові 21-дюймові колеса, чи опційні ексклюзивні в розмірності 22 дюйми. Горизонтальні лінії – серед іншого в форматі світлової полоси на задній частині кузова та виразної накладки над чорним дифузором – акцентують ширину кросовера-купе. В серійному виконанні дорогу освітлюють світлодіодні фари включаючи асистент далекого світла, за бажанням доступна технологія HD Matrix.



Типово для S-моделей внутрішній прості витриманий в темних тонах. Базові спортивні сидіння несуть S-тиснення і прострічку контрастною ниткою. На замовлення доступні S-спортивні сидіння з інтегрованою підтримкою голови та високими бічними стінками, опційно, також з функціями вентиляції і масажу. Чохли в Сірому Роторі чи Червоному Аррасі підкреслюють спортивний характер. Декоративні накладки виготовлені з шорсткого матового алюмінію, як альтернатива – з карбону чи дубу.



Інтелектуальна мережа: управління, інфотейнмент і асистентські системи водія
Оптимально пасуючи до спортивного інтер’єру, базовий Audi virtual cockpit пропонує S-специфічні відтворення покажчиків з червоними графічними елементами. Водій може обрати динамічне відображення в якому тахометр виведений в центральну точку огляду і потужність та крутний момент виводиться в процентному представленні. Головними елементами управління є два великих сенсорні дисплеї з хаптичним і акустичним зворотнім зв’язком. Альтернативно водій може звернутися до системи натуралістичного-речового управління, що розуміє вільно формульовані команди і запити. Для створення відповіді система звертається до вже прописаної і наявної на борту інформації чи до бази знань віртуальної хмари. Нове – повністю інтегрована в систему MMI речова служба Alexa від Amazon.
Передача даних в SQ8 TDI здійснюється через стандарт LTE Advanced, що разом з WLAN-Hotspot і службами від Audi connect є складовими частинами системи MMI Navigation plus. Планувальник маршруту пропонує багато корисних функцій – наприклад він розпізнає вподобання водія на базі маршрутів, що найчастіше використовувались і через це видавати цілеорієнтовані пропозиції. Служби Car-to-X, як то інформація по дорожнім позначенням і небезпечних ділянках, доповнюють навігацію автомобіля. Вони використовують інтелект рою флотилії Audi, так само, як і найновішу сервісну службу - інформація по світлофорах (послуга на даний час вже працює в кількох обраних європейських містах). Автомобіль отримує інформацію з центральної системи управління світлофорами і відповідно видає водієві інформацію щодо рекомендованої швидкості для руху у так званій ”зеленій хвилі”. Перебуваючи на червоному світлі Audi virtual cockpit вираховує час до наступної зеленої фази світлофору.



Ще більш зручною і безпечною поїздка стає з адаптивним круїз-контролем в який інтегровані функції асистентів утримання швидкості руху, руху в дорожніх корках і утримання в полосі руху. У поєднанні з асистентом ефективності система прискорює і сповільнює Audi SQ8 TDI з передбаченням – на базі інформації від сенсорів, навігаційних даних і дорожніх позначень. В місті широке портфоліо асистентських систем доповнюється асистентом руху на перехрестях, поперечного виїзду заднім ходом, попередження при виході з авто і камерами кругового огляду.

Audi SQ8 TDI має почати надходити до європейських дилерських центрів вже наприкінці літа поточного року. Базова ціна автомобіля в Німеччині становить від 102.900 Євро.