Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1 Sportback

Расход топлива: 4,8-4,9 л/100км

CO2 -Выбросы: CO2: 108-111 г/км

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

A8 L

Расход топлива: 5,6-5,9 л/100км

CO2 -Выбросы: 148-156 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.600.776 грн

Расход топлива: 6,5-7,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 172-181 г/км

Q8

Расход топлива: 6,4-12,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 171-172 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км



A4 є ключовою моделлю марки – після чотирьох років на конвеєрі Audi робить успішну модель середнього преміум-класу ще більш по спортивному підтягнутою і сучасною. Її екстер’єр сповна відповідає актуальній мові дизайну марки, а управління через великий дисплей MMI touch надає враження добре знайомі з функціоналу управління смартфоном. Велика кількість варіантів моторизації відтепер поєднана з системою м’якого гібриду Mild-Hybrid-Systemen (MHEV) – від широкої електрифікації перш за все в виграє комфорт і економічність. Це правило є дієвим і для моделі Audi S4 TDI, ще вперше під капотом нестиме V6-TDI, 48-Вольтну бортмережу і електронагнітач. Ця комбінація з потужності, крутного моменту і економічності робить його унікальним і неповторним в своєму сегменті.




Спортивний вигляд: дизайн екстер’єру
Модель середнього класу виглядає ще динамічніше і престижніше завдяки спортивним акцентам в дизайні. Решітка радіатора синглфрейм стала ширшою і більш пласкою, у фронтальній і задній частинах кузова горизонтальні лінії підкреслюють ширину. Бічну проекцію визначає мускулисті напливи крил автомобіля і низько посаджена плечова лінія між ними. Вони вибудовують над колесами потужні контури, що чітко визначають quattro-гени моделі.
Фари з LED-технологією в Audi A4 в серійному виконанні, топову версію світла представляють Matrix LED-технології з функцією повністю автоматичного далекого світла. Новою є і концепція лінійок оснащення: в екстер’єрі вони зараз представлені варіантами виконання Basis, advanced і S line, до яких долучаються власний особливий вигляд S-моделей і A4 allroad quattro. На вибір клієнта доступні 12 варіантів лакування кузова, серед яких і новий тон Сірий Терра (Terragrau).
В спокійно викресленому внутрішньому просторі Audi A4 так само домінує горизонтальна лінія. В центрі уваги знаходиться великий дисплей системи MMI touch, який злегка повернутий в сторону водія і є центральним пунктом управління автомобільними системами. Нові пакети внутрішнього оздоблення design selection і S line можуть бути вільно скомбіновані з лінійками екстер’єру і включають численні варіанти кольорів виконання і матеріалів оздоблення. В темряві додаткових акцентів в салоні надає пакет Контурного-/Ембіент освітлення.




Далекоглядна: система комунікації
Зі своєю новою системою MMI висококомунікативний Audi A4 пропонує типові враження, як при користуванні надсучасним смартфоном. В оновленій моделі MMI touch-дисплей з акустичним і хаптичним зворотнім зв’язком переймає на себе функції поворотно-натискного перемикача на центральній консолі. TFT-дисплей високої роздільної здатності має діагональ 10,1-дюйми. Його графіка чітка і стримана, структура меню в своїй ієрархічній побудові орієнтована на очікування користувача і націлена на легке розуміння. Система пошуку MMI базується на вільній текстовій передачі і дуже швидко веде до досягнення результату. Натуралістично-речове управління, ще одна функція нової системи, розуміє багато варіантів формулювань команд і побажань з мови повсякденного використання.
Навігація в Audi A4 стала ще більш багатосторонньою і зручною в користуванні. Портфоліо Audi connect і Audi connect plus охоплює значну кількість онлайн-сервісів, серед яких і Car-to-X-служби, що побудовані на принципі використання групового інтелекту Audi-флотилії. Окрім онлайн вказівок дорожніх вказівок і небезпечних ситуацій, як і служб паркування On-Street, додається нова – інформація по актуальному стану світлофорів. Завдяки доступу до мережі міської інфраструктури, автомобіль приймає через спеціальний сервер інформацію з центрального сервісу управління світлофорами, що дозволяє водію регулювати темп руху, постійно залишаючись на так званій ”зеленій хвилі” світлофорів. На панелі приладів відображаються персональні рекомендації щодо швидкісного режиму, як і залишок часу до наступної ”зеленої фази” світлофора, якщо водій вже очікує, стоячі на червоному світлі. Завдяки цьому система сприяє ще більш ефективній і економічній їзді в межах мегаполісу. Данна пропозиція є складовою частиною пакету Audi connect і вже стартує в кількох містах Європи.
Служби від Audi connect, як Аварійний виклик і Сервіс йдуть в базовому виконанні, безкоштовний додаток myAudi з’єднує смартфон користувача з його автомобілем. З опцією ключ Audi connect водій може відкрити/закрити автомобіль і запустити двигун через сумісний смартфон з системою Android. Персоналізація, ще одна можливість цифрових технологій, дозволяє зберігати в профілях індивідуальні налаштування до 14 користувачів додатку myAudi.
До багатьох новацій, з якими Audi A4 виходить на ринок, також належить прогресивна функція on demand. З нею користувач навіть вже після придбання автомобіля за потреби через додаток myAudi може додатково замовити ще до трьох функцій інфотейнменту. Наприклад в Німеччині йдеться про про MMI plus, цифрове радіо DAB+ і Audi smartphone interface.
За новою системою MMI стоїть модульна конструкція інфотейнменту 3 покоління MIB 3 зі збільшеною продуктивністю. До опційних елементів побудови системи належать Audi phone box і Bang & Olufsen Premium Sound System з 3D-звуком попереду.
В якості панелі приладів на вибір пропонуються 3 рішення: дві частково аналогові інформаційні системи водія і – у поєднанні з MMI plus – повністю цифровий Audi virtual cockpit plus. Водій управляє покажчиками 12,3-дм дисплею з розширенням Full-HD з багатофункціонального рульового колеса і може обирати з трьох варіантів відображення інформації. Head-up-дисплей виводить проекцію важливої інформації в поле прямого огляду водія.
Моделі A4 доступні з широкою пропозицією асистентських систем водія. З них опційні, зібрані в пакетах Тур, Місто і Паркування. Важлива система в пакеті Тур це адаптивний асистент швидкості, включаючи функцію Stop & Go для автоматизованого регулювання дистанції. У поєднанні з Асистентом ефективності (економічності) A4 може самостійно прискорюватись чи сповільнюватись навіть без попереду їдучого автомобіля. Для цього проводиться оцінка вказівок від служби Car-to-X, навігаційних даних і дорожніх позначок.




Широка електрифікація: привід
На старті продажів в Європі Audi пропонує лінійку A4 з вибором з шести турбодвигунів в діапазоні потужності від 150 до 347 к.с. – від Audi A4 35 TFSI до Audi S4 TDI. Всі агрегати – йдеться про чотирициліндровий дизель, V6-TDI чи чотирициліндровий TFSI – вкладаються в вимоги по рівню викидів Euro 6d-temp.
Три варіанти моторизації від початку продажів мають на борту систему м’якого гібриду Mild-Hybrid-System (MHEV) на 12-Вольтному базисі, що знижує розхід палива і підвищує їздовий комфорт. В режимі повсякденного використання система MHEV, відповідно індивідуальних вимірів Audi, знижує споживання палива до 0,3 л на 100 км.
Всі моделі лінійки в базі оснащені автоматичною коробкою передач.

Спортивно-гармонійна: підвіска
По спортивному виважена підвіска ідеально гармоніює з характером Audi A4. Можливо обирати між серійними налаштуваннями чи спортивною підвіскою. Додатково доступні два варіанти адаптивної підвіски – комфортна з регулюванням жорсткості, що пропонує зменшений на 10 мм дорожній просвіт і покращений їздовий комфорт, а також спортивну підвіску з/без регулювання жорсткості зі зменшеним на 23 мм дорожнім просвітом. Зі своїми ще більш динамічними базовими налаштуваннями вона підкреслює спортивний характер моделі при одночасному комфорті високого рівня. Обидва варіанти регульованих підвісок інтегровані в налаштування системи вибору їздової динаміки Audi drive select. Те саме дійсно і для системи рульового управління – за бажанням можливо отримати систему динамічного рульового управління. Через Audi drive select водій може налаштувати бажані їздові характеристики автомобіль в п’яти доступних профілях.




Сила дизеля: Audi S4 TDI
Обидві S-моделі сімейства A4 –Audi S4 Limousine TDI і S4 Avant TDI – в якості привідного джерела енергії руху отримали V-подібний 6-циліндровий турбодизель. 3.0 TDI поєднує в собі напористу динамічність, культивований хід і великий запас ходу, віддаючи на виході до 347 к.с. і 700 Нм крутного моменту. Останній розганяє S4 Limousine TDI за 4,8 секунди від 0 до 100 км/г і далі до обмежених електронікою максимальних 250 км/г. Ця комбінація потужності, крутного моменту і економічності робить Audi S4 TDI унікальним в своєму сегменті.
Електричний нагнітач EAV піклується про початкові показники потужності вже за долі секунд він натиску педалі газу, оминаючи характерну турбояму і забезпечуючи відповідну динаміку в будь-якій дорожній ситуації. EAV поєднаний з новою головною 48-Вольтною борт мережею з інтегрованою системою Mild-Hybrid. Остання дає ще більший потенціал ефективності силової установки ніж 12-Вольтна мережа A4. Вперше в S4 TDI працює ефективний 48-Вольтний ремінний стартер-генератор (RSG), як серце системи MHEV з максимальними показниками рекуперації при гальмуванні до 8 кВт.
В якості накопичувача енергії використано компактну, легку літій-іонну батарею з водяним охолодженням ємністю 0,5 кВт/г, що розташована під полом багажного відділення. Система м’якого гібриду S-моделі має потенціал зі зменшення споживання палива на 0,4 літри на кожну сотню км.
8-ступеневи tiptronic і фірмовий постійний повний привід quattro складають основу трансмісії. За бажанням з опційним спортдиференціалом, що активно розподіляє привідні моменти між задніми колесами. S-спортпідвіска належить до базового оснащення і зі своїми S-специфічними налаштуваннями пропонує особливі спортивні їздові враження. З опійною S-спортпідвіскою з регулюванням жорсткості їх можливо ще більш загострити. В екстер’єрі і інтер’єрі велика кількість елементів дизайну вказує на особливі відмінності S-моделі – від кінцевиків труб випускної системи до S-режиму на дисплеї опційного Audi virtual cockpit.



Для всіх доріг і напрямків: Audi A4 allroad quattro
Завдячуючи своєму повному приводу quattro і на 35 міліметрів збільшеному дорожньому просвіту Audi A4 allroad quattro поєднує високий їздовий комфорт і добрі позашляхові якості автомобіля на всі випадки життя. З опційною allroad-специфічною підвіскою з регулюваннями, як рівень комфорту, так і динамічні показники можуть бути ще підвищені. Від A4 Avant він відрізняється такими деталями, як захист днища чи накладки на колісних арках, крім того на 12 мм більшими колесами і ширшою колією – на 6 мм попереду і на 11 мм для задніх коліс.
Автоматична коробка передач в Audi A4 allroad quattro належить до стандартної комплектації, в якості альтернативи до базової підвіски пропонується підвіска з регулюваннями жорсткості. Як і у A4 Avant об’єм багажного відділення становить 495 літрів, а при складених спинках задніх сидінь зростає до 1.495 літрів. Кришка багажного відділення має електропривід. При додатковому режимі offroad системи Audi drive select водію A4 allroad quattro доступні загалом 6 їздових режимів.




Для найбільш рішучіх: спеціальна модель Audi A4 edition one
До початку старту продажів марка з чотирма кільцями на решітці радіатора випустила спеціальну модель з позначенням edition one. Вона буде доступною на вибір в кузовах седан та авант в трьох варіантах моторизації – з 2,0 TFSI потужністю 245 к.с., 2,0 TDI потужністю 190 к.с. і 3,0 TDI з 231 к.с.. Зовнішній дизайн базується на екстер’єрі S line, доповненому особливими елементами, як то чорний оптичний пакет. Внутрішній простір клієнт може скомпонувати з пакетних пропозицій design selection чи S line.

Ціна і старт продажів в Європі
Моделі Audi A4 і S4 з TDI-агрегатом в новому спортивному обличчі доступні в Європі для замовлення вже з травня 2019 року, A4 allroad на початку літа. З осені 2019 року автомобілі поступлять в дилерські центри. В Німеччині базова ціна на модель A4 Limousine 35 TFSI з двигуном потужністю 150 к.с. і S tronic становитиме 35.900 Євро. S4 Limousine TDI доступний від 62.600 Євро.