Этот сайт использует файлы cookie. Используя данный сайт, его сториникы, сервисы, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie. Вы можете изменить это в настройках вашего браузера.

A1

Расход топлива: 5,8–3,6 l/100km

CO2 -Выбросы: 134–94 g/km

A3 Sportback

Цена: от 793.754,07 грн

Расход топлива: 3,8-6,0 л/100км

CO2 -Выбросы: 98- 137г/км

A4 Limousine

Цена: от 1.056.905,68 грн

Расход топлива: 3,7-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 95-144 г/км

A5 Coupé

Цена: от 1.334.936,44 грн

Расход топлива: 4,1-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 107-144 г/км

А7 Sportback

Цена: от 2.881.171,77 грн

Расход топлива: 4,5-6,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 118-167 г/км

A8 L

Цена: от 2 183 231,23 грн

Расход топлива: 5,8-9,3 л/100км

CO2 -Выбросы: 153-215 г/км

Q2

Цена: от 878.281,11 грн

Расход топлива: 4,1-5,8 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-134 г/км

Q3

Цена: от 1.052.157,81 грн

Расход топлива: 4,2-7,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 109-168 г/км

Q5

Цена: от 1.426.865,66 грн

Расход топлива: 4,9-7,1 л/100км

CO2 -Выбросы: 129-162 г/км

Q7

Цена: от 1.779.366,94 грн

Расход топлива: 5,5-6,2 л/100км

CO2 -Выбросы: 144-163 г/км

TT Coupé

Цена: от 1.548.254,11 грн

Расход топлива: 4,3-6,6 л/100км

CO2 -Выбросы: 114-153 г/км

RS 5 Coupé

Цена: от 3.261.300,41 грн

Расход топлива: 8,7 л/100 км

CO2 -Выбросы: 197 г/км

Q7 е-Tron Quattro

Расход топлива: дизель 1,8-1,9 л/100км струм 181,0-190,0 Вт·ч/км

CO2 -Выбросы: 48-50 г/км

Найменший представник сімейства Audi стає більш кутастим і агресивно викресленим за свого попередника. У фронтальній проекції домінує широка решітка радіатору Синглфрейм, яка вже стала типовою для всього модельного ряду, що оновлюється. Особливістю є три подовжні повітряводи, які мають нагадувати легендарний Audi Sport quattro, родом з 1984. Зросли в розмірах і бічні повітряводи в бампері автомобіля. Як і більші брати по концерну A6 і A7 найменший Audi отримав ліхтарі денного світла інтегровані в фари. Задня стійка даху оптично нагадує такий же елемент в Q2. В задній проекції впорядковані кутасті ліхтарі заднього світла з LED-технікою. Задній бампер отримав вирізняльний дифузор. A1 став і внутрішньо більш яскравим: деталі внутрішнього оснащення, як то окреслення повітроводів, накладки під ручками відкривання дверей виконані в контрастуючи до основного тональностях. Окрім віртуального кокпіту (Virtual Cockpit) A1 отримає дещо скорочену версію нового MMI-Інфотейнменту з хаптичним зворотнім зв’язком. Обслуговування систем клімату і надалі відбуватиметься класично - за допомогою вже знайомого поворотно-натискного перемикача.

Підрісши на 8 сантиметрів A1 стане трохи більшим: по перше за розмірами, не зважаючи на те, що тридверна версія моделі виключена з виробничої програми, все ж залишиться в форматі малого авто.

Внутрішній простір: в найменшому Audi панує бізнес-атмосфера
Збільшена на 9 сантиметрів колісна база обіцяє жирний плюс в пропозицію місця в салоні. Там панує справжня міні-бізнес-атмосфера. Цифрові прибори і багатофункціональне кермо вже в серійному виконані – пасуючи до підвищених запитів преміального сегменту. Опційно доступний віртуальний кокпіт, що відображає анімований зміст навігаційної системи на панелі приладів. Справжній клас: панель приладів приблизно на 13 градусів нахилена по горизонталі в сторону водія. Найбільший дисплей інфотейнмент-системи (MMI Navigation plus) з діагоналлю в 10,1-дюйми розпізнає передачу шрифтових команд – точно так само, як в класами вищих A6, A7 і A8. Але звісно є і різниця – другого дисплея з управлінням кліматом і налаштуваннями сидінь в маленькому A1 не має, навіть в якості додаткової опції. Замість нього функціями управління кліматом займаються перевірені часом кнопочці перемикачі. Звісно доступні опції для смартфону, такі, як Apple Carplay, Android Auto, індуктивне заряджання, для того щоб не втрачати цифровий зв’язок під час подорожі містом. Пропозиція місця заслуговує добрих слів - для людини зростом під 2 метри якихось незручностей попереду не відмічено. Плюс 43 мм в плечовій лінії і 28-мм для ліктів дають справді більше повітря в другій генерації A1. Що позаду? Звісно якщо передні сидіння зсунути до максимально можливого назад, то місця залишається зовсім мало, але для людини нормальних стандартів – подорож на короткі і середні дистанції повністю задовольняє, без зайвих незручностей. Об’єм багажного відділення нового A1 зріс на 65 літрів і складає тепер 335, а при складеному задньому ряді сидінь – і всі 1090 літрів.

Оснащення: A1 є багатосторонньо індивідуалізованим
В основі Audi пропонує A1 в трьох лінійках оснащення - Basis, advanced і Sline. Вони відрізняються зовнішньо в деталях, як то наприклад у виконанні решітки радіатора. Клієнт може обирати з 11 видів лакового покриття кузова і, вперше, замовити фарбування малих деталей і даху в
контрастному кольорі. Інгольштадці пропонують для A1 великий вибір колісних дисків в розмінностях від 15 до 18 дюймів. В новій генерації оптичні пакети для інтер’єру і екстер’єру можуть комбінуватися вільно один з одним. До старту моделі на ринку Audi випустить спеціальну версію A1 з 18-дм колісними дисками, трьох варіантах лакування кузова (бронза, білий і чорний), затемненими фарами та лого виконаними з чорнінням.

В якості додаткової опції для моделі пропонуватиметься спортивна підвіска. А для особливо амбітних вона може поставлятися з регульованими амортизаторами. До цього ж в пропозиції присутні два динамічні пакети, що добавляють малому автомобілю спортивності, серед яких червоні гальмівні супорти, збільшені гальмівні диски і звуковий генератор.. В системі вибору режиму їзди "drive select" водій може обирати з чотирьох пропонуємих варіантів налаштувань. В залежності від характеру і настрою – налаштування рульового управління та характеристик двигуна можуть носити спортивний чи комфортний характер. Музичну атмосферу в салоні автомобіля може в якості додаткової опції створювати аудіо система від Bang & Olufsen. Як стандартні, так і спортивні сидіння доступні з підігрівом. Як модель 2018 року і найменший Audi має на борту численні електронні допоміжні системи. Серед іншого це: Асистент дотримання полоси руху, Обмежувач швидкості з налаштуваннями, Систма попередження про загрозу зіткнення, Асистент дотримання дистанції, як і Асистент аварійного гальмування. Якщо замовити "Паркуальний помічник plus", A1 вперше отримує камеру заднього руху. З опційним Паркуальним асистентом A1 здатний самостійно маневрувати під час процесу паркування, обмежуючи функції водія лише натисканням на газ чи гальма.

Мережеве з’єднання: з верхнього класу в найменшому Audi
Також і найменший Audi отримує окремі хай-тек рішення з салону більших моделей. У всіх версіях вже в базі 10,25-дм повністю цифрова панель приладів. За бажанням для A1 доступний Virtual Cockpit. Базова версія системи інфотейнменту називається "MMI Radio" і має вже Bluetooth-з’єднання на борту. А серед іншого в базі - радіо. Всі функції в цьому варіанті керуються кнопками на рульовому колесі. Наступний рівень інфотейнмент-пакету "MMI Radio Plus" з 8,8-дм тачскріном, який дозволяє передачу шрифтових рукописних команд, як це відбувається в більших Audi A6 і A8. A так всі функції можуть активуватись через тачскрін чи кнопки на багатофункціональному рульовому колесі. Найвищий варіант оснащення має назву "MMI Navigation plus" і розмір дисплею в ньому зростає до 10,1-дм, залишаючи функціональність аналогічною. Як і в верхньому сегменті автомобілів для водія доступна опція так званого гібридної навігації – обчислення маршруту буду відбуватися у віртуальній хмарі, одночасно з тим що сама система враховує реальну дорожню ситуацію. В спільній роботі з веб-сайтом Yelp A1 пропонує водію серед іншого найближчі паркувальні майданчики чи ресторани. Також Audi connect системно постачає корисну інформацію, наприклад щодо актуальних цін на паливо і прогнозу погоди для місцевості. Для тих хто бажає з’єднати власне авто зі смартфоном передбачено опційний "Connectivity-Paket" – тоді в A1 з’являються Android Auto, Apple CarPlay індукційна зарядна станція.

Двигуни: Audi пропонує спочатку A1 лише з бензиновими силовими агрегатами
Для нового Audi A1 доступні тільки бензинові силові агрегати. Базовою моторизацією стане 25 TFSI з 3-циліндровим 1.0-літровим двигуном потужністю 95 к.с. і крутним моментом в 175 Нм. При 30 TFSI мова йде про той же двигун, але зі збільшеною до 116 к.с. потужністю і 200 Нм на привідному валу. 35 TFSI вже 4-циліндровий 1,5-літровий з потужністю в 150 к.с. і крутним моментом в 250 Нм. Топова моторизація – 2.0-літровий 40 TFSI з чистими 200 к.с. і 320 Нм крутного моменту. Всі двигуни працюватимуть в парі з механічною чи 7-ступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Лише в 40 TFSI стоятиме 6-ступеневий автомат.
Пізніше має з’явитися заряджена версія S1, оснащена 2.0 TFSI з понад 250 к.с. і фірмовим повним приводом quattro. Дизельні версії моделі будуть представлені не для всіх ринків.
Відповідно планів концерну рівень продажів моделі має сягати більше 100 тис.авто на рік. Публічна прем’єра Audi A1 відбудеться на Паризькому автосалоні в жовтні, а перші серійні моделі надійдуть до європейських дилерських центрів ще до кінця 2018 року.